onko se hyvä kun pitää pakoputkesta olevaa tunnistinta saada irti.
se ei tarkistuksissa tunnu toimivan kunnolla , mutta kun sisään laitettiin puhdistusainetta , antoi pakokaasuun hiukan parempia arvoit.Olisiko niin että sen ottaminen pois ja puhdistaminen auttaa , vai pitääkö ostaa uusi, joka maksaa hunajaa.Irti en sitä vielä saanut, mutta ostin sumutinta, joka jäähdyttää ko alueen 40 asteen ja irroittaa sitten paremmin .
pakastuva ruosteenpoisto
2
657
Vastaukset 2
- vissiin lambdasta?
Kyllä nuo anturit on yleensä kaputt,ei niiden puhistelu juuri auta voi jopa vaurioittaa sitä anturin kärkeä. Mitä irrotukseen tulee niin Opelin korjauskässäri neuvoo irrottamaan käyntilämpösestä eli kuumasta koneesta. En tiedä onko nuissa eroja merkkien kesken.
- parappa
Annampa ystävällisen neuvon. (Vaikka nykyisin olen sitä mieltä että ihmisille ei pidä neuvoja jakaa.)
Uutta anturia takaisin laitettaessa voitele kierteet rasvalla.
Rasvan pitää olla litiumrasvaa, joka kestää korkeita lämpötiloja. Tosin ehkä kupari- tai alumiinitahnakin saattavat toimia ihan hyvin.
Raudan kanssa kannattaa käyttää alumiinitahnaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410