tietääkö joku että miten yleisesti on e ja masennuslääkkeiden vaikutus johtanut kuolemaan?? onko tämä harvinaista vai käykö noin aina
extacy + masennuslääkkeet
6
6710
Vastaukset
- .......
Suomessakin on ollut joitakin kuolemantapauksia, jotka johtuivat MDMA:n ja MAOI:n (mm. Aurorix) yhteiskäytöstä. Se on kuitenkin aika harvinaista ottaen huomioon, että sekoilevat teinit aika usein käyttävät MAOI-lääkkeitä boostaamaan ekstaasin vaikutusta.
Sen sijaan MDMA SSRI on täysin turvallinen yhdistelmä. SSRI heikentää MDMA:n (kuten muidenkin serotonergisten psykedeelien kuten LSD:n) tehoa, mutta samalla suojaa mahdollisilta neurotoksisilta vaikutuksilta.
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_info9.shtml - skitsofreniaan
Masennuksesta kärsivän ei tule käyttää huumeita eikä alkoholia masennuslääkkeiden kanssa. Huumeet saattavat laukaista psykoosin tai skitsofrenian ja alkoholi syventää ja pitkittää masennusta viemällä masennuslääkkeiden tehon.
- Paitsi että
Psykedeelit saattavat suurinpiirtein yhtä hyvin väärinkäytettynä laukaista skitsofrenian, kuin oikeinkäyttettynä toimia skitsofrenialääkkeenä (huom. ei itsehoidossa).
- Anonyymi
Mistä Ekstaasia saa
- mies35v
Riippuu tosiaan mikä masennuslääketyyppi on kyseessä, onko trisyklinen (TCA), MAOI-estäjä vai uudempia SSRI/SNRI lääkitystä.
Yleensä SSRI/SNRI lääkitys vähentää Ekstaasin vaikutusta ja noiden käytön yhteydessä pitää ottaa enemmän ekstaasia, jotta saa saman vaikutuksen kuin ilman SSRI/SNRI lääkitystä.
Pitkässä käytössä ekstaasi tyhjentää serotoniinivarastot aivoista lähes kokonaan ja silloin SSRI/SNRI ei enää auta yhtä hyvin. Toki ekstaasi käyttökertojen välillä käytetty SSRI/SNRI auttaa laskujen ja depression yli.
Mutta pitkässä juoksussa on totaalinen alhainen serotoniintaso ja lähes täysi tunteettomuus ja entistä vakavempi masentuneisuus, joka voi ajaa itsemurhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086