Mistä haluja?

EVVK112

13 vuoden suhteen jälkeen ei voisi seksi vähempää kiinnostaa! Aivan sama vaikka eläisin ilman sitä! Tai olisi varmaan mukavampi kun ei tarvisi purra hammasta ja teeskennellä nauttivansa. Ja kaikki siitä kiinni kun ei sitä huomiota saa muulloin, ei vaikka erikseen PYYTÄÄ! Olenko tyhmä vai muuten vain...tyhmä? Onko muillakin arki sitä että teet työt, teet kotityöt, hoidat lapset ja aina kun miehen tekee mieli niin annat..ja muuten olet "tarpeeton kapistus"! Esim juhlissa jos yhdessä mennään niin taatusti löydän itseni yksin pöydästä kun miehellä niitä juttukavereita riittää....että sellaista huomiota....ketuttaa!! Ja löydä siinä sitten jostakin haluja :/

4

1669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilli o blago

      Harmillinen tilanne.. Sano miehellesi suoraan miten asiat on! Et halua olla mikään hemmetin jalka rätti! Inhottava mies, samperin saasta!

      Pistä se hemmetin ukko arvostamaan sua!!!!!

      • Enni

        Ei arvostusta sillä liialla passaamisella mieheltä saa. Se pitää heittää pois. Tietysti se on vaikeaa, jos on lapsia. Ne pitää kuitenkin hoitaa ja kotia samalla. Mut itse olen huomannut miehestäni aivan samanlaisia asioita. Hän arvostaa vain nuoria naisia ja juoksee niitten perässä. Ei anna arvostusta niille asioille, kun koti on siisti, ruoka laitettu ja asiat on muutenin hoidossa.Enkä juokse vieraissa, enkä kapakoissa ollenkaan.Nykyisin on arvossaan pinnalliset asiat, kuten nuoruus, kauneus, liitävä elämä. Ei tavallisesta kunnon emännästä kukaan välitä. Sehän tympii miehiä, uskokaa pois hyvät kanssa sisaret.


    • nainen joka ei saa huomioita

      Mulla sama tilanne! Paitsi että en pysty teeskentelemaan, en pysty pakottamaan itseäni seksiin. Muutenkin jo paha olo.
      Outoa että vieraat miehet huomioi enemmän kuin oma mies.

      • eräs eronnut

        Ei kannata ihmetellä tylsää littoa montaa vuotta tylsän ukon kans! Olen sen itsekin kokenut ettei asiat millään ilveellä enää siitä parane jos alkaa seksikin ja kaikkinainen läheisyys inhottamaan! Itse olin aviossa 22 vuotta, ja eroa mietin siitä melkein puolet ajasta!! Ja nyt eronneena olen siitä katkera ja pettynyt kun en uskaltanut tehdä tätä ratkaius aiemmin. Kun tunteet kuolevat, on edessä avioero! Sille ei voi mitään!! Turha kärvistellä edes lasten tai omaisuuden vuoksi! Ja on paljon helpompaa olla yksin yksin kuin kaksin yksin!!! Jokainen tietää mitä tuolla tarkoitan, siis jokainen jonka liitto ei voi hyvin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3427
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1732
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1643
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      270
      1019
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe