Mistä haluja?

EVVK112

13 vuoden suhteen jälkeen ei voisi seksi vähempää kiinnostaa! Aivan sama vaikka eläisin ilman sitä! Tai olisi varmaan mukavampi kun ei tarvisi purra hammasta ja teeskennellä nauttivansa. Ja kaikki siitä kiinni kun ei sitä huomiota saa muulloin, ei vaikka erikseen PYYTÄÄ! Olenko tyhmä vai muuten vain...tyhmä? Onko muillakin arki sitä että teet työt, teet kotityöt, hoidat lapset ja aina kun miehen tekee mieli niin annat..ja muuten olet "tarpeeton kapistus"! Esim juhlissa jos yhdessä mennään niin taatusti löydän itseni yksin pöydästä kun miehellä niitä juttukavereita riittää....että sellaista huomiota....ketuttaa!! Ja löydä siinä sitten jostakin haluja :/

4

1688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilli o blago

Harmillinen tilanne.. Sano miehellesi suoraan miten asiat on! Et halua olla mikään hemmetin jalka rätti! Inhottava mies, samperin saasta!

Pistä se hemmetin ukko arvostamaan sua!!!!!

• Enni

Ei arvostusta sillä liialla passaamisella mieheltä saa. Se pitää heittää pois. Tietysti se on vaikeaa, jos on lapsia. Ne pitää kuitenkin hoitaa ja kotia samalla. Mut itse olen huomannut miehestäni aivan samanlaisia asioita. Hän arvostaa vain nuoria naisia ja juoksee niitten perässä. Ei anna arvostusta niille asioille, kun koti on siisti, ruoka laitettu ja asiat on muutenin hoidossa.Enkä juokse vieraissa, enkä kapakoissa ollenkaan.Nykyisin on arvossaan pinnalliset asiat, kuten nuoruus, kauneus, liitävä elämä. Ei tavallisesta kunnon emännästä kukaan välitä. Sehän tympii miehiä, uskokaa pois hyvät kanssa sisaret.

• nainen joka ei saa huomioita

Mulla sama tilanne! Paitsi että en pysty teeskentelemaan, en pysty pakottamaan itseäni seksiin. Muutenkin jo paha olo.
      Outoa että vieraat miehet huomioi enemmän kuin oma mies.

• eräs eronnut

Ei kannata ihmetellä tylsää littoa montaa vuotta tylsän ukon kans! Olen sen itsekin kokenut ettei asiat millään ilveellä enää siitä parane jos alkaa seksikin ja kaikkinainen läheisyys inhottamaan! Itse olin aviossa 22 vuotta, ja eroa mietin siitä melkein puolet ajasta!! Ja nyt eronneena olen siitä katkera ja pettynyt kun en uskaltanut tehdä tätä ratkaius aiemmin. Kun tunteet kuolevat, on edessä avioero! Sille ei voi mitään!! Turha kärvistellä edes lasten tai omaisuuden vuoksi! Ja on paljon helpompaa olla yksin yksin kuin kaksin yksin!!! Jokainen tietää mitä tuolla tarkoitan, siis jokainen jonka liitto ei voi hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe