rena air 200

ehkä rikki..

Me ostettiin akvaariopaketti jossa kaikki myytiin toimivana yms.

No.. siinä tuli tuollanen rena air 200 kuplakone mukana ja kun sitä testattiin, niin vaikuttaisi olevan jotenkin tukossa.

Letkuihin pääsee ilma ja se kiviosa kanssa päästää ilmaa läpi, joten vika taitanee olla tuossa itse koneessa..

Onko siinä joku kikka jolla sen saa päälle ja jos ei, niin mitäs sinne voisi tehdä, että lähtee toimimaan?

Vai onkos se nyt kokonaan rikki. Johto on seinässä ja silleen.. ei vaan tule ilmaa.

1

368

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

Otappa letku irti moottori osasta (pistoke vielä seinässä), puhaltaako kone reiästään ilmaa?
      Jos ei, on masiina mekaanisesti rikki, hankittava uusi, jos puhaltaa, seuraavaan ohjeeseen...

Ota letku irti molemmista päistä ja puhalla myös molempiin päihin, kulkeeko ilma jompaan kumpaan suuntaan, jos ei, tarkista mahdollisen takaiskuventtiilin ilmankulkusuunta ja käännä venttiili toisin päin, ilma kulkee taas.

Jos ilma ei kulje kumpaankaan suuntaan on letku jostain syystä tukossa, uusi letku tai etsi tukos.

Nyt pitäisi paketin toimia, onhan ilmakiven liitin ehjä ja kunnolla kiinni kivessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      145
      2126
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      206
      948
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      858
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      840
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      48
      779
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      51
      746
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      711
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      285
      711
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      660
    Aihe