rena air 200

ehkä rikki..

Me ostettiin akvaariopaketti jossa kaikki myytiin toimivana yms.

No.. siinä tuli tuollanen rena air 200 kuplakone mukana ja kun sitä testattiin, niin vaikuttaisi olevan jotenkin tukossa.

Letkuihin pääsee ilma ja se kiviosa kanssa päästää ilmaa läpi, joten vika taitanee olla tuossa itse koneessa..

Onko siinä joku kikka jolla sen saa päälle ja jos ei, niin mitäs sinne voisi tehdä, että lähtee toimimaan?

Vai onkos se nyt kokonaan rikki. Johto on seinässä ja silleen.. ei vaan tule ilmaa.

1

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      Otappa letku irti moottori osasta (pistoke vielä seinässä), puhaltaako kone reiästään ilmaa?
      Jos ei, on masiina mekaanisesti rikki, hankittava uusi, jos puhaltaa, seuraavaan ohjeeseen...

      Ota letku irti molemmista päistä ja puhalla myös molempiin päihin, kulkeeko ilma jompaan kumpaan suuntaan, jos ei, tarkista mahdollisen takaiskuventtiilin ilmankulkusuunta ja käännä venttiili toisin päin, ilma kulkee taas.

      Jos ilma ei kulje kumpaankaan suuntaan on letku jostain syystä tukossa, uusi letku tai etsi tukos.

      Nyt pitäisi paketin toimia, onhan ilmakiven liitin ehjä ja kunnolla kiinni kivessä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe