Kisu pääsi syömään passionin (kärsimyskukka) kuivuneita lehtiä. Tietääkö kukaan, onko myrkyllinen?
Myrkyllinen???
8
3859
Vastaukset
- Tietämätön kukanomistaja
Kerro meillekin.
- En tiedä...
Epäilen, vaan en tiedä. Kisu oksensi lehtien syömisen jälkeen. Vaan kisuthan oksentelevat silloin tällöin muutenkin.
- Tietämätön kissanhoitaja
En tiedä... kirjoitti:
Epäilen, vaan en tiedä. Kisu oksensi lehtien syömisen jälkeen. Vaan kisuthan oksentelevat silloin tällöin muutenkin.
Siksihän kisu ruohoa ym. kukkasen lehtiä syö, että saa oksennettua nuolemiaan karvoja pois.
- T.epi
Ei mainita HUS:in sivuilla myrkylliseksi, eikä Botanian julkaisussakaan. Ja itselläni myös tykkäävät syödä niitä kuivina, eikä mitään ongelmia.
- Vastauksesta...
Kiitos vastauksesta. Taisi olla turhaa paketoida kukkanen.
- kasvia
Vastauksesta... kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Taisi olla turhaa paketoida kukkanen.
ei mainita husin tai muilla sivuilla ei tarkoita sitä, että se olisi terveellinen syötävä. kaikkia maailman kasveja ei mitenkään olla voitu tutkia sopivatko ne kissalle.
oireet voi tulla vuosien päästä.
oma eläinlääkäri kehoitti siirtämään kaikki kasvit pois, mitä ei ole kissalle tarkoitettu juuri tämän asian takia. - Hyvä huomio
kasvia kirjoitti:
ei mainita husin tai muilla sivuilla ei tarkoita sitä, että se olisi terveellinen syötävä. kaikkia maailman kasveja ei mitenkään olla voitu tutkia sopivatko ne kissalle.
oireet voi tulla vuosien päästä.
oma eläinlääkäri kehoitti siirtämään kaikki kasvit pois, mitä ei ole kissalle tarkoitettu juuri tämän asian takia.Sanot: "kaikkia maailman kasveja ei mitenkään olla voitu tutkia sopivatko ne kissalle". Ei ne kyllä meille mahtuisikaan.
En ole yhtään kukkaa mihinkään siirtänyt ja ulkokukatkin ovat saaneet pihallamme kasvaa.
Ja katti on edelleen hengissä jo neljättätoista vuotta.
- Elisama
Vaikka kärsimyskukka on rohdoskasvi niin ei ole silti myrkyllinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243