Mulla on pieni ongelma, kun lupauduin järjestämään kavereilleni pikkujoulut kotonani, mutta en keksi mitään ohjelmaa! :| Lähinnä kaipaisin, kaikenlaisia pelejä, leikkejä, kilpailuja yms.. Jos voisit vaikka kertoa jotain mitä olet itse juhlissa tai synttäreillä kokenut. Kiitos, jos vaivaudut vastaamaan! :)
pikkujoulu ohjelmasta pulaa!
4
1654
Vastaukset
- jane90
eli tässä kilpaillaan kuka tuntee parhaiten joululaulut ja niiden sanoitukset.
Kerää paperille esim. 10-20 joululaulun viimeisten säkeistöjen pari viimeistä sanaa. Merkitse itsellesi laulun nimi tai sanat miten alkaa.
Sitten luet kohta kohdalta laulujen viimeisiä sanoja ystävillesi ja he saavat arvata/tunnistaa mikä joululaulu on kyseessä. Voi toteuttaa niin että jokaisella oma paperi, jolle vastaa tai sitten pienissä ryhmissä. Eniten oikeita lauluja tunnistanut sis voittaa :)
(esim. 1.siintää onnelan kaukomaat (arkihuolesi kaikki heitä) 2. olkoon suosio suur (jouluyö, juhlayö) etc. :)
No toiseksi.. :) jokaisen lautaselle laitetaan esim. valmiiksi kuorittu omena, josta poistettu siemenkota, kuorittu banaani, päärynä tms. (kaikille sama hedelmä:))Istutaan pöydän ääreen tai lattialle. Kaikki alkavat syödä yhtä aikaa kädet selän takana, ensimmäisenä oman hedelmänsä syönyt voittaa :)
Sitten tietysti perinteiset pullonpyöritys, joulupukin vierailu jne.
Toivottavasti näistä on ensiavuksi edes. muuta ei tule nyt mieleen :)- jared30
Kiitos todella paljon :) noista oli kyllä paljon apua! :D
- Nimetön
OLISIKO TÄSTÄ SIVUSTA SINULLE APUA?
http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?a1678b5c-c1ad-46d0-baaf-f24b25b49ef0
terveisin Anne- jared30
kiitos tuostakin :) >>
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4683577Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan232078Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1391987- 1071558
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481470Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta361264Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa661236En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm841205Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631165Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar2091000