Sanasokkelo

Noukin apothekestani Sinulle
jotain sellaista
jonka vuoksi luulen
joudut hieromaan älynystyröitäsi pitkään.

Mieti ja saavu kiirehtäen.

Offisiinini on varattuna
vain ja ainoastaan Sinulle tänään.

Ja tiedätkö
salainen medicinae compositakin
on kätköissäni enää vain Sinua varten.

Olen valmistanut sen farmakopean
tarkkaakin tarkempien ohjeiden mukaan.

Ja pikkuruisen purnukan annan mukaasi
kun lähdet
lue signatuuri tarkkaan.

Rakkaani
poskesi hehkuvat.

Ole huoletta
ei se ole kuolemaksi
se on rakkauden sinettini Sinuun.

Ja lupaan
huomenna suomentaa kaiken sanomani.

Vain Sinun odottavia käsiäsi
ja huuliesi painumista huulilleni
odotan sydän pampahdellen
kunnes olen voipa
luoksesi palaamaan.

10

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zacharias

      Mitähän Lindalinda oi Linda aikoo miehelle
      syöttää?
      Sitäkö sydänlääkettä joka saa posket ja
      vähän muunkin punoittamaan?
      Mutta mietitään ja kiirehditään ennenkuin
      vaikutus loppuu....

      • lindalinda1

        lemmenjuomaa, mitäpäs muutakaan.

        Tottamooses se saa posket hehkumaan ja sydämmen
        läpättämään. Vaan tuskinpa tiedät Sinäkään noiden
        sanojen merkitystä.

        Tämä oli sellainen huumoripläjäys, joita on aina
        joskus mukava tuoda, ei kovinkaan hiottua tekstiä
        tämä.

        Kiitos kun poikkesit ja hyvää huomenta.


    • Rohtoja..
      No oivallan.
      Rakkaus vaatii troppia.
      Thai hierontaa ja pliseerausta.
      Mut tausta pitää silloin,
      olla kunnossa.
      Ihanaa illatsuja.
      loitsuja aamuusi.
      "Äitee" ni.
      Niiskutan ja nauran.

      • lindalinda1

        sytämmen lääkkeitäpä ja rakkauven tässä runossa
        oli, ainakin olevinaan. Hutasten kirjoitettu ru-
        no, kuten tuossa edelläkin sanoin. Ne todelliset
        rakkausrunot tulee sitten ajallaan, tämä oli
        näitä hymyssäsuin kirjoitettuja.

        En tiedä thai-hieronnosta sitten yhtikäs mittään,
        voisi olla kokeilunarvoista sekin.

        Aamusia Margitta, aamusia ja hyvää huomenta.

        Kiittäen
        äitee


    • Liona

      leikkisän kevyt, loppusäkeistö teki hienon sävähdyksen tähän "erilaiseen" runoosi, kiitos ja hyviä unia Lindal.

      • lindalinda1

        Sinä olet ollut Liona niin kauan jo pois täältä,
        olen kuitenkin aina silloin tällöin nakellut näi-
        tä huumoripitoisia tänne. Nämä ovat todella ke-
        vyesti kirjoitettu, ei niinkään rakkaudella tai
        sydämellä.

        Ja loppu olikin vain sen vuoksi, ettei sefu tätä
        runoa viskaisi toiselle palstalle.

        Kiitos kommentoinnista Liona ja hyvää päivän jat-
        koa Sinullekkin.


    • Mysteriet

      Eikös Sun pitäis olla lakossa
      kaikki muutkin farmaseutit on
      ja proviisoritkin... *naur*

      Voi helvata - tää oli kyllä yliveto!
      Millä luulet mun saavan nyt unta kun mahaan sattuu???

      Olisko mitään linimenttiä antaa - tiskin alta - pieni homeopaattinen hoito tekis terää kyllä... ;D

      Kiitos hyvästä mielestä!

      • lindalinda1

        että sain aamunaurut aikaiseksi, se olikin runon
        perimmäinen tarkoitus - herpaannuttaa :)

        Ja mää en ala minkäänmoisiin lakkoihin, tiedä se.
        Pidin parin päivän henkäilytauon täältäkin, mutta
        nyt on taas uutta puhtia veressä. Tuon jossakin
        vaiheessa sellaisen oikean rakkausrunon tänään,
        joko kohta tai sitten myöhemmin mutta tuon.

        Voi olla, että saan tästä runostani Eräältä
        sapiskaa, saas nähdä. Hän kun ei oikein taida
        tämäntyypisiin olla mieltynyt, niin olen ymmärtä-
        nyt. Kaipa perästä kuuluu ?

        Kyllä Sää unen saat, kun olet koko yön ollu töis-
        sä, tuskinpa tarvitset siihen mitään linimenttiä.

        Kiitos kuuluu Sinulle.

        Unia, unia suloisia.


    • Marin Frist

      Kyllä kannatti kurkistaa palstalle, monesti olen täällä jo aikaisemmin, mutta nyt oli muuta hommaa ja kohta on lisää "asioita", pitää ne hoitaa.

      Eikun asiaan.
      Mulle ja medisiiniä ja hoitoa, pliis!!! Ja paljon ja mielummin vielä moneen kohtaan, onnistuuko näin aamusta?

      Vetäisitpä ajankohtaisen ja mukavan runon meidän iloksemme.
      Ps. miule monta pientä purnukkaa, kiitos ;)))

      • lindalinda1

        medisiiniä Sinulle Mariseni.

        Tämä runo on kirjoitettu kovin hepposesti, niin
        kuin olen tuolla aiemmin jo todennut, ei kai edes
        oikea rakkausruno. Loppu oli vain side, että se
        saa olla tällä palstalla.

        Mie laitan tulemaan ilmoin teitä Siulle monta
        pientä purnukkaa, ja toivotan voimia sydämeni
        pohjasta taas päivän koitoksiisi.

        Kiittäen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe