Noukin apothekestani Sinulle
jotain sellaista
jonka vuoksi luulen
joudut hieromaan älynystyröitäsi pitkään.
Mieti ja saavu kiirehtäen.
Offisiinini on varattuna
vain ja ainoastaan Sinulle tänään.
Ja tiedätkö
salainen medicinae compositakin
on kätköissäni enää vain Sinua varten.
Olen valmistanut sen farmakopean
tarkkaakin tarkempien ohjeiden mukaan.
Ja pikkuruisen purnukan annan mukaasi
kun lähdet
lue signatuuri tarkkaan.
Rakkaani
poskesi hehkuvat.
Ole huoletta
ei se ole kuolemaksi
se on rakkauden sinettini Sinuun.
Ja lupaan
huomenna suomentaa kaiken sanomani.
Vain Sinun odottavia käsiäsi
ja huuliesi painumista huulilleni
odotan sydän pampahdellen
kunnes olen voipa
luoksesi palaamaan.
Sanasokkelo
10
477
Vastaukset
- Zacharias
Mitähän Lindalinda oi Linda aikoo miehelle
syöttää?
Sitäkö sydänlääkettä joka saa posket ja
vähän muunkin punoittamaan?
Mutta mietitään ja kiirehditään ennenkuin
vaikutus loppuu....- lindalinda1
lemmenjuomaa, mitäpäs muutakaan.
Tottamooses se saa posket hehkumaan ja sydämmen
läpättämään. Vaan tuskinpa tiedät Sinäkään noiden
sanojen merkitystä.
Tämä oli sellainen huumoripläjäys, joita on aina
joskus mukava tuoda, ei kovinkaan hiottua tekstiä
tämä.
Kiitos kun poikkesit ja hyvää huomenta.
Rohtoja..
No oivallan.
Rakkaus vaatii troppia.
Thai hierontaa ja pliseerausta.
Mut tausta pitää silloin,
olla kunnossa.
Ihanaa illatsuja.
loitsuja aamuusi.
"Äitee" ni.
Niiskutan ja nauran.- lindalinda1
sytämmen lääkkeitäpä ja rakkauven tässä runossa
oli, ainakin olevinaan. Hutasten kirjoitettu ru-
no, kuten tuossa edelläkin sanoin. Ne todelliset
rakkausrunot tulee sitten ajallaan, tämä oli
näitä hymyssäsuin kirjoitettuja.
En tiedä thai-hieronnosta sitten yhtikäs mittään,
voisi olla kokeilunarvoista sekin.
Aamusia Margitta, aamusia ja hyvää huomenta.
Kiittäen
äitee
- Liona
leikkisän kevyt, loppusäkeistö teki hienon sävähdyksen tähän "erilaiseen" runoosi, kiitos ja hyviä unia Lindal.
- lindalinda1
Sinä olet ollut Liona niin kauan jo pois täältä,
olen kuitenkin aina silloin tällöin nakellut näi-
tä huumoripitoisia tänne. Nämä ovat todella ke-
vyesti kirjoitettu, ei niinkään rakkaudella tai
sydämellä.
Ja loppu olikin vain sen vuoksi, ettei sefu tätä
runoa viskaisi toiselle palstalle.
Kiitos kommentoinnista Liona ja hyvää päivän jat-
koa Sinullekkin.
- Mysteriet
Eikös Sun pitäis olla lakossa
kaikki muutkin farmaseutit on
ja proviisoritkin... *naur*
Voi helvata - tää oli kyllä yliveto!
Millä luulet mun saavan nyt unta kun mahaan sattuu???
Olisko mitään linimenttiä antaa - tiskin alta - pieni homeopaattinen hoito tekis terää kyllä... ;D
Kiitos hyvästä mielestä!- lindalinda1
että sain aamunaurut aikaiseksi, se olikin runon
perimmäinen tarkoitus - herpaannuttaa :)
Ja mää en ala minkäänmoisiin lakkoihin, tiedä se.
Pidin parin päivän henkäilytauon täältäkin, mutta
nyt on taas uutta puhtia veressä. Tuon jossakin
vaiheessa sellaisen oikean rakkausrunon tänään,
joko kohta tai sitten myöhemmin mutta tuon.
Voi olla, että saan tästä runostani Eräältä
sapiskaa, saas nähdä. Hän kun ei oikein taida
tämäntyypisiin olla mieltynyt, niin olen ymmärtä-
nyt. Kaipa perästä kuuluu ?
Kyllä Sää unen saat, kun olet koko yön ollu töis-
sä, tuskinpa tarvitset siihen mitään linimenttiä.
Kiitos kuuluu Sinulle.
Unia, unia suloisia.
- Marin Frist
Kyllä kannatti kurkistaa palstalle, monesti olen täällä jo aikaisemmin, mutta nyt oli muuta hommaa ja kohta on lisää "asioita", pitää ne hoitaa.
Eikun asiaan.
Mulle ja medisiiniä ja hoitoa, pliis!!! Ja paljon ja mielummin vielä moneen kohtaan, onnistuuko näin aamusta?
Vetäisitpä ajankohtaisen ja mukavan runon meidän iloksemme.
Ps. miule monta pientä purnukkaa, kiitos ;)))- lindalinda1
medisiiniä Sinulle Mariseni.
Tämä runo on kirjoitettu kovin hepposesti, niin
kuin olen tuolla aiemmin jo todennut, ei kai edes
oikea rakkausruno. Loppu oli vain side, että se
saa olla tällä palstalla.
Mie laitan tulemaan ilmoin teitä Siulle monta
pientä purnukkaa, ja toivotan voimia sydämeni
pohjasta taas päivän koitoksiisi.
Kiittäen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602