Myydään lämppäri, ilmapumppu ja fluval 2

Sanna

Myydään Fluval 2 sisäsuodatin, lähes uusi tetratecin lämppäri (HT 100) 100-150l tankille (ollut n.vuoden käytössä) sekä lähes uusi tetratecin ilmapumppu (AP 30), ollut n.1,5 vuotta käytössä (takuu päättyy 26.10.2002) tarjouksien perusteella.

11

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso

      ...niille tavaroille...ja siis onko ne ehjii???

      • Sanna

        Tuli vain hankittua uusi 350 litranen, eikä tehot oikein riitä... Fluval 2 on melko vanha, joten jos siitä pari kymppiä sais, lämppäri maksaa kaupassa n.130,- eli siitä pitäis saada sellanen 60,- ja ilmapumpusta (kaupassa n.110,-) sellanen 70,-


      • fisuli
        Sanna kirjoitti:

        Tuli vain hankittua uusi 350 litranen, eikä tehot oikein riitä... Fluval 2 on melko vanha, joten jos siitä pari kymppiä sais, lämppäri maksaa kaupassa n.130,- eli siitä pitäis saada sellanen 60,- ja ilmapumpusta (kaupassa n.110,-) sellanen 70,-

        niin, että kuinka isoon altaaseen sen tehot riittää? voisin olla kiinnostunu...


      • fisuli
        fisuli kirjoitti:

        niin, että kuinka isoon altaaseen sen tehot riittää? voisin olla kiinnostunu...

        pistä mailia os. [email protected], tai sitten tänne.


      • Sanna
        fisuli kirjoitti:

        niin, että kuinka isoon altaaseen sen tehot riittää? voisin olla kiinnostunu...

        Tehot riittää sellaseen sataan litraan. Ollut sen kokoisessa tankissa meillä.


      • fisuli
        Sanna kirjoitti:

        Tehot riittää sellaseen sataan litraan. Ollut sen kokoisessa tankissa meillä.

        2 suodattimeksi 200l tankkiin, mutta en tiedä vielä...paljonko ois lopulline hinta? mailaa, jos et tänne halua sanoo...


    • fish

      just 100 litranen akvaario, ja käyttöä olis noille kaikille tavaroille! Mutta kertoisitko, mitä eroa on suodattimella ja ilmapumpulla? Tai mikä se ilmapumppu oikeastaan on? Mulla on sellanen laite, joka kierrättää vettä sellasen yksinkertasen vaahtomuovipatruunan läpi, ja kai samalla hapettaakin, koska kalat ovat hengissä :) ! Mutta kuitenkin, olen aina sanonut sitä suodattimeksi.. Muuten, mistäpäin oot?

      • Sanna

        on sellanen joka puhaltaa ilmaa tankkiin, eli tekee sinne niitä kuplia. Ei välttämättä tarpeellinen, mutta kuplat kaunista katseltavaa. Tavarat tällä hetkellä Turussa, mutta mahdollista saada myös Helsingin tai Lahden keskustan alueelle.


      • juuso
        Sanna kirjoitti:

        on sellanen joka puhaltaa ilmaa tankkiin, eli tekee sinne niitä kuplia. Ei välttämättä tarpeellinen, mutta kuplat kaunista katseltavaa. Tavarat tällä hetkellä Turussa, mutta mahdollista saada myös Helsingin tai Lahden keskustan alueelle.

        ...mulle sähköpostia osotteeseen [email protected] tai sitten [email protected] niin ostan sen suodattimen sulta 75% varmuudella jote mailaa...


      • fish
        Sanna kirjoitti:

        on sellanen joka puhaltaa ilmaa tankkiin, eli tekee sinne niitä kuplia. Ei välttämättä tarpeellinen, mutta kuplat kaunista katseltavaa. Tavarat tällä hetkellä Turussa, mutta mahdollista saada myös Helsingin tai Lahden keskustan alueelle.

        voi lähettää niitä kaikkia vehkeitä esim. etelä-pohjanmaalle? Mä ostaisin ne 99% varmuudella :) ! Tässä mun sähköposti, jos haluat sinne vastata: [email protected]


    • mila11

      hei.tarjoan 7e ilmapumpusta ? olen turrussa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe