Postikortti suomeen

xxxxx

Paljonko maksaa postikortin lähettäminen egyptistä suomeen? Tiedän ettei yksi voi maksaa paljoa, mutta jos yhdelle lähettää niin pitää toisellekin, ja sitten alkaa jo maksamaan:) Mieluiten euroina ilmoitettuna.
Kauanko kestää että kortti tulee perille?

12

1536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhfh

Ite maksoin 1 e / kpl merkkeineen kaikkineen, eli ei oo lähettäminen kallista!

• Palle K

Hei !

Postimerkki maksaa 150 Piasteria eli 1,50 EGP eli noin 20 senttiä tai jotain sellaista. Myyjät ottavat joskus vähän voittoa merkistäkin mutta en ole enempää kuin 2 EGP maksanut merkistä.

Forex : 1 Egyptin puntaa = 0,13 Euro

Kävin neljäs kerta Egyptissä marraskuun alussa ja silloin kesti 10-11 päivää siitä kun olin jättänyt ne hotellin postilaatikkoon. Suunnillen sama aika on muistaakseni ennenkin kestänyt. En tiedä jos menee vähän nopeammin jos itse vie postikonttoriin tai jotain. Mutta tyhjentävät postilaatikot hotelleissakin joka päivä.

• merkkeineen
        Palle K kirjoitti:

Hei !

Postimerkki maksaa 150 Piasteria eli 1,50 EGP eli noin 20 senttiä tai jotain sellaista. Myyjät ottavat joskus vähän voittoa merkistäkin mutta en ole enempää kuin 2 EGP maksanut merkistä.

Forex : 1 Egyptin puntaa = 0,13 Euro

Kävin neljäs kerta Egyptissä marraskuun alussa ja silloin kesti 10-11 päivää siitä kun olin jättänyt ne hotellin postilaatikkoon. Suunnillen sama aika on muistaakseni ennenkin kestänyt. En tiedä jos menee vähän nopeammin jos itse vie postikonttoriin tai jotain. Mutta tyhjentävät postilaatikot hotelleissakin joka päivä.

Itse olen maksanut n. 40 senttiä/kortti merkkeineen.
        On kestänyt pari viikkoa ja kerran kesti 9 kuukautta.

• ohhoh =0

euron ? kyllä teitä vedätetään rankasti. asun täällä ja ikinä ole maksanut kortista ja merkistä yli 70 centtiä

• hoaxi
        ohhoh =0 kirjoitti:

euron ? kyllä teitä vedätetään rankasti. asun täällä ja ikinä ole maksanut kortista ja merkistä yli 70 centtiä

hurghadassa oltiin kortteja ja merkkejä ostamassa, myyjä pokkana heitti hinnaksi 8:lle kortille ja merkille 150 puntaa! merkit 10 puntaa/kpl ja kortit 5puntaa/kpl. Vaimo olisi jo ostanut kun ei jaksanut alkaa tinkiä mutta minä en suostunut moista posketonta hintaa maksamaan. Kysyttiin että mikäs tämä '150' tässä merkissä on 'se on vaan luku, ei sillä ole mitään merkitystä', hohhoijjaa :D
        Maksettiin 50 puntaa eli reilusti ylihintaa niistä kun ei loppulomasta enää jaksanut alkaa vääntää hinnasta. Eli poskettomia pyyntöjä voi tulla merkeistä.

• Luxorista

Maksoin kortista ja merkistä yhteensä 2 puntaa eli noin 26c, jätin kortit Luxorissa postin edessä olevaan laatikkoon niin tulivat Suomeen viikossa.

• tokalla tulivat perille

Hinta on halpa, siis merkki 1,5 LE ja kortin hinta päälle, siihen voi itse vaikuttaa. Hotellin respassa olevaan laatikkoon jätettiin kummallakin kerralla, ekalla kerralla 2 korttia tuli perille, tokalla reissulla kaikki.

• MJA

Ei mikään paha hinta mutta turhaa työtä. Lähetettiin Sharmista kolmeen eri otteeseen kortteja. Vain yksi tuli perille ja sekin 4 kk:n kuluttua. Lähetin Suomesta Egyptiin kirjeitä kortteja. Vain osa meni vastaanottajalle ja sekin viiveellä.

• Garibp

mulla on ollut huono tuuri, kolme kertaa kirjoitin ja lähetin kortit. Kertaakaan ei tullut perille, viimeisen kerran laitoin lentokentän postilaatikkoon, lopputulos sama. Hienoa että monet muut on onnistunut=)

• Zainabmustafa

ihan sama homma mulla, heheh..

Paketin laitoin kerran, vaan eipa mennyt perille, samoin kortit on usein hukassa..

• ::::::::::;;;;;;;;
        Zainabmustafa kirjoitti:

ihan sama homma mulla, heheh..

Paketin laitoin kerran, vaan eipa mennyt perille, samoin kortit on usein hukassa..

ja aina on mennyt perille. Ehkäpä Kairosta kulkee posti paremmin kuin lomakohteista.

• kyllä ketutti
        ::::::::::;;;;;;;; kirjoitti:

ja aina on mennyt perille. Ehkäpä Kairosta kulkee posti paremmin kuin lomakohteista.

Olin Sharmissa jouluna 2001 ja lähetin ison nipun kortteja Suomeen. Niistä ei tiettävästi yksikään ole tähän päivään mennessä saapunut perille.
        Olimme silloin hotelli Sharm Innissä ja kortit jätin hotellipojalle, joka ne johonkin seinässä olevaan lokeroon työnsi imelästi hymyillen. Ehkä se oli roskis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      303
      11669
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5309
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4289
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe