Mistä ihmeestä saisi madallussarjan (30-40mm)? Näitä näyttää olevan liikenteessä olevissa aika usein ja myytävissäkin. Mutta netistä ei tunnu löytyvän millään. Sattuuisiko kukaan tietämään?
Mistä madallussarja?
14
3916
Vastaukset
- jonkinlainen
http://www.jmtech.fi/kauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=100_101_111&products_id=2814 Siinä olisi joku madallussarja.
- Se sama.
Königiltä löytyi asennettuna ja kulmat säädettynä.
- Se sama taas
Nyt on asennettu ja säädetty. Hyvä tuli ja lisäksi selvästi paremman näköinen. Enää ei meinaa mutkissa pudota kyydistä ja meno on muutenkin suoraviivasta ja jämäkkää - eikä mukavuudesta ole kuitenkaan tingitty. Lopullinen silaus keväällä kun 20" kiekot asennetaan alle. Vähän niin kun arvelinkin, että kyllä siitä hyvänkin ajettavan saa pienellä vaivalla.
- äly hoi älä jätä
Oletko menettänyt järkesi "madallussarja Jeepiin" ?
- Jiiiiiii
Jos olisit kiinnostunut korotussarjasta, saisit heti monta vastausta, mutta on eka kerta kun kuulen, että joku haluaa madaltaa Jeeppiä. Yleensä Audeja ja Bemareita madalletaan ja maastureita korotetaan.
- Ettekö ole ajaneet sillä?
Sehän huojuu ja heiluu tiellä kuin heinämies. Yli satasen nopeudessa koko laite on hengenvaarallinen ja sitä on aina ajettava kaksin käsin. Kadunkulmissa täytyy jo ottaa jalatkin avuksi ettei putoa penkiltä. Pakkohan tuohon on saada edes jonkinlaista ajettavuutta toisenlaisella alustaratkaisulla.
KOROTUSSARJA? Älkää nyt naurattako. Niin typerää ihmistä en ole vielä nähnytkään, mutta madallussarjalla näitä on tullut vastaan useampiakin. Meinasin jo pysäyttää yhden ja kysyä mistä niitä saa, kunnes selvisi että König tekee niitä liukuhihnatyönä. Asennus on jo tilattuna.
Kyllähän se toimisi näinkin, mutta kun on tottunut parempaan niin miksi ei toteuttaisi sitä tässäkin autossa (ei ole ainoani). Koska minä(kään) en aja maastossa on vaikea tajuta miksi ihmeessä sitä pitäisi korottaa. Sellainenhan pitäisi kieltää lailla. - kulttis75
Ettekö ole ajaneet sillä? kirjoitti:
Sehän huojuu ja heiluu tiellä kuin heinämies. Yli satasen nopeudessa koko laite on hengenvaarallinen ja sitä on aina ajettava kaksin käsin. Kadunkulmissa täytyy jo ottaa jalatkin avuksi ettei putoa penkiltä. Pakkohan tuohon on saada edes jonkinlaista ajettavuutta toisenlaisella alustaratkaisulla.
KOROTUSSARJA? Älkää nyt naurattako. Niin typerää ihmistä en ole vielä nähnytkään, mutta madallussarjalla näitä on tullut vastaan useampiakin. Meinasin jo pysäyttää yhden ja kysyä mistä niitä saa, kunnes selvisi että König tekee niitä liukuhihnatyönä. Asennus on jo tilattuna.
Kyllähän se toimisi näinkin, mutta kun on tottunut parempaan niin miksi ei toteuttaisi sitä tässäkin autossa (ei ole ainoani). Koska minä(kään) en aja maastossa on vaikea tajuta miksi ihmeessä sitä pitäisi korottaa. Sellainenhan pitäisi kieltää lailla.Kyllähän ton pitäis olla kurveissa jäykkä kuin rautakanki -taitaa olla aika vaihtaa kallistuksenvakaimet!
- Se sama.
kulttis75 kirjoitti:
Kyllähän ton pitäis olla kurveissa jäykkä kuin rautakanki -taitaa olla aika vaihtaa kallistuksenvakaimet!
Jos Jeepin alustaa kuvittelee tehtaalta tullessa jäykäksi niin se johtuu vaan melkoisesta kokemuksen puutteesta. Ja mikä parasta, juuri jäykentämään sitä olenkin menossa... ongelmana vaan ei ole kallistelu, vaan täydellinen vetelyys.
Ihan eri asia, jos ajelee maastossa. Korotusta peliin jne, mutta minä kun en ajele siellä koskaan. Ostin sen vaan siksi, että mahtuu paremmin kamaa kyytiin.
- Juhy
Ei kai ole järkeä ostaa ensin korkea auto ja sit väkipakolla yrittää madaltaa sitä. Tosin onhan tuon merkin mallissa jos toisessa varaa madaltaa... Ite suhtaudun aiheeseen näin, koska olen kotoisin maalta ja meillä päin olevat tiet eivät todellakaan ole sellaisia, joille nykyautot ei perusjousituksellakaan tahdo soveltua.
- Se sama taas
Niin, kokonaan toinen kysymys on sitten se onko madaltamisessa tai nostamisessa mitään järkeä. Ei ehkä liity tähän aiheeseen toisaalta mitenkään. Mielestäni kuvasin tarkasti ja hyvin miksi halusin sitä madaltaa. Mielestäni Jeepillä ei ole samanlaista matalampaa saatavilla valmiina.
- järkiauto
Se sama taas kirjoitti:
Niin, kokonaan toinen kysymys on sitten se onko madaltamisessa tai nostamisessa mitään järkeä. Ei ehkä liity tähän aiheeseen toisaalta mitenkään. Mielestäni kuvasin tarkasti ja hyvin miksi halusin sitä madaltaa. Mielestäni Jeepillä ei ole samanlaista matalampaa saatavilla valmiina.
Niin kuvasit, että 'näyttää olevan liikenteessä aika usein'. Eli kun muillakin on! Ei pidä tehdä kaikkea perässä. Niiläkin, kellä ei ole kovinkaan paljon syrjäteillä ajoa näyttää usein olevan 'helmat rutussa' katukivetysten ym takia. Järki käteen ja miettimään, että kilparadat on erikseen. Nostamisen ymmärtää paremmin. Esim Skodalla on tarjota huonon tien paketti, johon tulevia juttuja voi nimestä päätellä. Tämänkaltaiset ymmärtää nykyautojen matalan suuntauksen takia.
- Tarvitaanko rautalankaa
järkiauto kirjoitti:
Niin kuvasit, että 'näyttää olevan liikenteessä aika usein'. Eli kun muillakin on! Ei pidä tehdä kaikkea perässä. Niiläkin, kellä ei ole kovinkaan paljon syrjäteillä ajoa näyttää usein olevan 'helmat rutussa' katukivetysten ym takia. Järki käteen ja miettimään, että kilparadat on erikseen. Nostamisen ymmärtää paremmin. Esim Skodalla on tarjota huonon tien paketti, johon tulevia juttuja voi nimestä päätellä. Tämänkaltaiset ymmärtää nykyautojen matalan suuntauksen takia.
Ei, vaan ongelma oli se, että tiellä madallettuja näkee useinkin, mutta kukaan ei tuntunut tietävän mistä niitä saa. En todellakaan halunnut sitä siksi, että muillakin on vaan siksi, että auto meinaa kaatua mutkissa ja huojuu tiellä kuin palmu tuulessa. Nyt on jo selvinnyt sekin, että alustasarjasta on merkittävää etua ajettavuudelle. Se on näillä tiedoilla varma, että korottamalla pilaa koko auton lopullisesti. Ja kuten kerroin, en todellakaan keksi mihin sitä tarvitsisin, koska en aja maastossa. Joku neropatti voisi toki kysyä mihin tarvitaan maastoautoa maantieliikenteessä, mutta hän voinee siirtyä Citymaasturipalstalle muiden teinilasten kanssa.
En myöskään ajele tällä kilpaa, vaikka siinä V8 onkin. Ei tällainen möhkö mihinkään mene vaikka tehoa olisi tuplasti enemmän. Tai no ehkä sitten...
Silmään pisti kuitenkin tuo katukivetysjuttusi. Vaikka takana on jo miljoona kilometriä, yli 30 vuotta autoilla ja mitä erilaisimpia laitteita Corvetesta alkaen niin KOSKAAN en ole helmoja katukivetyksiin onnistunut iskemään. Lisäksi esim. Vette on noin 20cm matalampi kuin Jeep madallussarjalla. Melkoisia kiviä siellä teillä päin. Paremminkin voisi kuvitella, että jos siellä maastossa ajellaan, niin SIELLÄ osuu paljon helpommin ties mihin kiveen ja kantoon oli korotettu tai ei - jos hiekkatietä ei lasketa maastoksi. Tarvitaanko rautalankaa kirjoitti:
Ei, vaan ongelma oli se, että tiellä madallettuja näkee useinkin, mutta kukaan ei tuntunut tietävän mistä niitä saa. En todellakaan halunnut sitä siksi, että muillakin on vaan siksi, että auto meinaa kaatua mutkissa ja huojuu tiellä kuin palmu tuulessa. Nyt on jo selvinnyt sekin, että alustasarjasta on merkittävää etua ajettavuudelle. Se on näillä tiedoilla varma, että korottamalla pilaa koko auton lopullisesti. Ja kuten kerroin, en todellakaan keksi mihin sitä tarvitsisin, koska en aja maastossa. Joku neropatti voisi toki kysyä mihin tarvitaan maastoautoa maantieliikenteessä, mutta hän voinee siirtyä Citymaasturipalstalle muiden teinilasten kanssa.
En myöskään ajele tällä kilpaa, vaikka siinä V8 onkin. Ei tällainen möhkö mihinkään mene vaikka tehoa olisi tuplasti enemmän. Tai no ehkä sitten...
Silmään pisti kuitenkin tuo katukivetysjuttusi. Vaikka takana on jo miljoona kilometriä, yli 30 vuotta autoilla ja mitä erilaisimpia laitteita Corvetesta alkaen niin KOSKAAN en ole helmoja katukivetyksiin onnistunut iskemään. Lisäksi esim. Vette on noin 20cm matalampi kuin Jeep madallussarjalla. Melkoisia kiviä siellä teillä päin. Paremminkin voisi kuvitella, että jos siellä maastossa ajellaan, niin SIELLÄ osuu paljon helpommin ties mihin kiveen ja kantoon oli korotettu tai ei - jos hiekkatietä ei lasketa maastoksi.Omassa GC:ssäni on Eibachin madallusjouset ja Konin jäykemmät iskarit. Auton ajo-ominaisuudet paranivat huomattavasti kun asennutin ne. Ei enää huoju ja heilu niin kuin ennen.
Metsäteillä tai muutenkaan maastossa ei ole ollut ennenkään tarvetta ajella, joten jäykempi alusta oli parempi vaihtoehto.Ohitukset maantiellä sujuvat ilman ylimääräistä heijaamista ja auto kulkee vakaasti ilman kiemurtelua.
Suosittelen siis varauksetta alustasarjaa Jeeppiin jos ei metsässä tarvi möyriä.- Juupisti
criteo kirjoitti:
Omassa GC:ssäni on Eibachin madallusjouset ja Konin jäykemmät iskarit. Auton ajo-ominaisuudet paranivat huomattavasti kun asennutin ne. Ei enää huoju ja heilu niin kuin ennen.
Metsäteillä tai muutenkaan maastossa ei ole ollut ennenkään tarvetta ajella, joten jäykempi alusta oli parempi vaihtoehto.Ohitukset maantiellä sujuvat ilman ylimääräistä heijaamista ja auto kulkee vakaasti ilman kiemurtelua.
Suosittelen siis varauksetta alustasarjaa Jeeppiin jos ei metsässä tarvi möyriä.Onkohan se Jeep sitten oikea auto valinta jos motarilla vaan posottelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875