Hesasta, Tampereelta, Porista, Oulusta ja Joensuusta on lähtenyt monia hyviä ja pitkä-aikaisia bändejä.
Nyt on tullut Lauri Tähkä jostain Teuvalta. Mitä ihmeellistä siinä on? Ei mitään! Kaikki pohjalaiset kuvittelevat että nyt on syntynyt Suomeen ensimmäinen bändi, joskus tuntuu siltä, kun sieltä päin olevat ei muusta osaa puhuakaan kuin vain heidän uljaasta Tähkästään. Ihmettelen näitä "jee, se on meiltä päin" huutoja. Ei jokainen stadilainenkaan sekoa jos kuulee jossain ravintelissa oman paikkakunnan artistin kappaleen alkavan.
En halua moittia Tähkää, mutta pientä rajaa, eihän näistä edes tiedä miten ohimeneviä tähdenlentoja on kyseessä. Kai joka Perähikiältä nyt joskus on joku tullut, Juankoskelta eräs suurikin nimi.
Tähkät sun muut
7
648
Vastaukset
- Lummukan luistelija
Tähkässä onkin kyse juuri tuosta mistä kirjoitit. Musiikillisesti keskinkertainen, livenä laulajan osalta ok mutta muuten avuton. Bändin suurin funktio on pönkittää pohjalaisten itsetuntoa ja siinä se näyttää onnistuvan. Pysyy riesanamme vielä vuosia vaikka tekisi vielä karmeampaa duupaa kuin nyt (valitettavasti).
- harmittaako noin paljon?
bändin menestys?
Kannattaa käydä keikoilla ja kuunnella levyjä, myös varhaisempaa tuotantoa, niin on jotain osviittaa asiasta, josta täällä marisee. Bändi on LIVENÄ lähes täydellinen! - - ap -
harmittaako noin paljon? kirjoitti:
bändin menestys?
Kannattaa käydä keikoilla ja kuunnella levyjä, myös varhaisempaa tuotantoa, niin on jotain osviittaa asiasta, josta täällä marisee. Bändi on LIVENÄ lähes täydellinen!On se Tähkä ihan okei, en minä sillä, en halua haukkua sitä.
Luepa uudelleen aloitukseni. Tarkoitan sitä, että jokainen pohjalainen suunnilleen halkeaa kun luulee että nyt kun Teuvan poika (joka taitaa asua jossain muualla nyttemin, melkein vetoa löisin että näin on) hiukan laulaa.
Ei ole nimittäin ensimmäinen bändi maassamme. - mää kualen
harmittaako noin paljon? kirjoitti:
bändin menestys?
Kannattaa käydä keikoilla ja kuunnella levyjä, myös varhaisempaa tuotantoa, niin on jotain osviittaa asiasta, josta täällä marisee. Bändi on LIVENÄ lähes täydellinen!Itken sunki puolesta. Bändi olis hajonneena 110% täydellinen. POIS MUN RADIOSTA JA TELKKARISTA TÄHKÄ!
- Yksinkertaista, mutta totta!
mää kualen kirjoitti:
Itken sunki puolesta. Bändi olis hajonneena 110% täydellinen. POIS MUN RADIOSTA JA TELKKARISTA TÄHKÄ!
Ei tunne oo järkeä köyhempää
köyhä on järki ja tunne käypää
Jos tunne on suoraa ja järki väärää
kuka järjen säätää ja tunteen määrää - kerjuuta
Yksinkertaista, mutta totta! kirjoitti:
Ei tunne oo järkeä köyhempää
köyhä on järki ja tunne käypää
Jos tunne on suoraa ja järki väärää
kuka järjen säätää ja tunteen määrääpingo-pango-pongo aina rakas ompi kongo
sinne kaipaan mä vaan
- kun vähänkin miettii
Lauri Tähkä ja Elonkerjuu -orkesteri on vaikuttanut jo yli vuosikymmenen musarintamalla.
Ja se, että siitä pohjalaiset ovat niin ylpeitä bändistä, johtuu kai vain siitä, että muut bändit eivät ole tuoneet esiin kotiseutuaan niin voimakkaasti kuin Tähkät ovat tuoneet omaa kotiseutuaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029