OinasN ja JousimiesM

kourallinen muukalaisia

Kertokaa jotain näistä! :)

4

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oipukka

Meillä minä oinas ja tuleva mieheni jousimies. En parempaa olisi voinut saada. :) Oinas on aika vaativa luonne tai minä ainakin...ja tulta täynnä tietyissä tilanteissa. Haastetta riittää jousimiehissä ja niillä on omia juttujaan, jos näin voi sanoa. Kaksi tulista luonnetta, mutta ainakin asioista puhutaan. Minä rakastan ainakin... :)

• Sissuuu

Paras suhde mitä on ikinä elämässäni ollut j-miehen kans. ihanat keskustelu hetket ja ihanat sänkypuuhat..

• loppui lyhyeen
        Sissuuu kirjoitti:

Paras suhde mitä on ikinä elämässäni ollut j-miehen kans. ihanat keskustelu hetket ja ihanat sänkypuuhat..

Tapailin jousimies-tyyppiä. Varmaan ihan kunnon mies, mutta uhkailu: "jos teet noin, niin lähden" mun mielestä pikkujutusta sai niskakarvat nousemaan pystyyn ja lopetin välittömästi. En todellakaan halua, että toinen alkaa jakaa sääntöjä ennen kuin edes kunnolla tunnetaan. Alistua en enää halua. Tossun alla olo ex:n kanssa riitti loppuiäksi.

• 40 vuotta naimisissa
        loppui lyhyeen kirjoitti:

Tapailin jousimies-tyyppiä. Varmaan ihan kunnon mies, mutta uhkailu: "jos teet noin, niin lähden" mun mielestä pikkujutusta sai niskakarvat nousemaan pystyyn ja lopetin välittömästi. En todellakaan halua, että toinen alkaa jakaa sääntöjä ennen kuin edes kunnolla tunnetaan. Alistua en enää halua. Tossun alla olo ex:n kanssa riitti loppuiäksi.

Kuten nimimerkistäni ilmenee takana on pitkä liitto. Alku oli ruusuista ja hän huomioi minua. Joskin nuolet saattoivat satuttaa vaikka ne tulivat huumorilla höystettynä. Tarkoitus oli saada minut hämilleen ystävien seurassa. Vanhempana on ilmennyt narsistisia piirteitä. Mustasukkaisuutta jonkun verran. Hän haluaa tutkia puhelimeni numerot ja nimet. Lukea textiviestit ja kontrolloida menemisiäni. Usein on jättämässä varsinkin humalassa, mutta aamulla on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei oikeastaan koskaan pyydä anteeksi. Pitkävihainen jos päättää unohtaa jonkun ihmisen niin se onnistuu. Ostaa myös paljon kukkia ja lahjoja, varsinkin kultasepänliikkeestä. Liekkö huono omatunto? Muistaa juhlapäivät mitä en itse kylläkään muista. Siedettävä kumppani jos vaimolla on enemmän rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      105
      1888
    2. 239
      1678
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1076
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      62
      980
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      65
      929
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      63
      828
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      827
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      811
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe