lukekaa

hmm...

voisitteko kertoo miten pystyn tyydyttämään itteäni... Oon aika nuori ja haluisin ettei kukaan näkis. Auttakaa!

6

3397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -sim,o

senkun vedät tumppuun, ei se nyt niin vaikeaa ole.
      ai ettei kukaan nää? no tee se vaikka yöllä, hiljaa..

helvetin hyviä neuvoja taas

• niin..

tai kasta sormet äidin kosteusvoide purkkiin ja työntelet niitä sinne mihin ei aurinko paista.

• .........

vaiheittain:
      1. mee suihkuun.
      2. mee makaamaan lattialle kraanan alapuolelle
      3. nosta jalat seinää vasten siten että vesi valuu suoraan klitorikseen.

jos haluat niin voit hieroa klitorista vaikka vanhalla hammasharjalla tai sormilla...
      voit myös työntää jotain sisääsi esim. makkaran, mut pese se eka ja laita siihen kortsu tai tuorekelmua ympärille... mul on kokemuksii näist jutuist... onnee yritykselle....

• sini

Moipsss! Mä olen kans itsetyydyttäjä ja kaivan kädellä persettä Suomeksi..mä saan aina orgasmin ja mujuten se vesihana jutska tekee hyvää olen kokeilut mont kertaa....mut voitko sä neuvoo nyt mua...mä haluaisin tietää et tuleeks siitä sokeeks jos itsetyydyttää????????

• VASTAUS

No riippuu oikeestaan kuinka nuori oot!? Ite sain itseni mielestä kuulla itsetyydytyksestä ja seksistä kamuiltani liian nuorena!!! eli jossain 8 vuotiaana! :( Sitten jossain 9-10 vuotiaana tyydytin itseäni ekan kerran ja pidin itseäni idoottina koska olin niin nuori!!! Kummiskin olin jäänyt siihen koukkuun...mun tapa on itseäni tyydyttää sormella ja kynällä! Mut älä missään tapauksessa kokeile saunakauhan vartta!!!

• joku tyttö

mäkii oon kuullu seksist saman ikäsenä ja aloin kans tyydyttää itteeni 10wee:nä joten voisitko vähä neuvoo miten saisin tyydytettyy rajust kirjota mulle vastaus pliisss

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2313
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1795
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1271
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe