voisitteko kertoo miten pystyn tyydyttämään itteäni... Oon aika nuori ja haluisin ettei kukaan näkis. Auttakaa!
lukekaa
6
3492
Vastaukset
- -sim,o
senkun vedät tumppuun, ei se nyt niin vaikeaa ole.
ai ettei kukaan nää? no tee se vaikka yöllä, hiljaa..
helvetin hyviä neuvoja taas- niin..
tai kasta sormet äidin kosteusvoide purkkiin ja työntelet niitä sinne mihin ei aurinko paista.
- .........
vaiheittain:
1. mee suihkuun.
2. mee makaamaan lattialle kraanan alapuolelle
3. nosta jalat seinää vasten siten että vesi valuu suoraan klitorikseen.
jos haluat niin voit hieroa klitorista vaikka vanhalla hammasharjalla tai sormilla...
voit myös työntää jotain sisääsi esim. makkaran, mut pese se eka ja laita siihen kortsu tai tuorekelmua ympärille... mul on kokemuksii näist jutuist... onnee yritykselle....- sini
Moipsss! Mä olen kans itsetyydyttäjä ja kaivan kädellä persettä Suomeksi..mä saan aina orgasmin ja mujuten se vesihana jutska tekee hyvää olen kokeilut mont kertaa....mut voitko sä neuvoo nyt mua...mä haluaisin tietää et tuleeks siitä sokeeks jos itsetyydyttää????????
- VASTAUS
No riippuu oikeestaan kuinka nuori oot!? Ite sain itseni mielestä kuulla itsetyydytyksestä ja seksistä kamuiltani liian nuorena!!! eli jossain 8 vuotiaana! :( Sitten jossain 9-10 vuotiaana tyydytin itseäni ekan kerran ja pidin itseäni idoottina koska olin niin nuori!!! Kummiskin olin jäänyt siihen koukkuun...mun tapa on itseäni tyydyttää sormella ja kynällä! Mut älä missään tapauksessa kokeile saunakauhan vartta!!!
- joku tyttö
mäkii oon kuullu seksist saman ikäsenä ja aloin kans tyydyttää itteeni 10wee:nä joten voisitko vähä neuvoo miten saisin tyydytettyy rajust kirjota mulle vastaus pliisss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875