Oltiin Hämeenlinnassa Linnaklinikalla 4D ultrassa. Lääkäri oli todella perinpohjainen ja mukava ja tutkimus kesti vähän yli 1,5 tuntia. Hinta vain 120 e KELA-korvausten jälkeen toimistomaksu. CD sisältyi hintaan sekä kourakaupalla kuvia. Kannattaa lähteä kauempaakin :D Suosittelen lämpimästi.
4 D Hämeenlinnassa, vinkki!
10
989
Vastaukset
- 4d harkinnassa
haluaisin kanssa käydä vielä ultrassa,mietin vain että miten 4d eroo tavallisesta? lääkäri kulmassa olisi ollut tavallinen ultra 60euroo.. onko tuo 4d sun mielestä parempi kokemus kuin tavallinen? kuka lääkäri sulla oli? millä viikolla olet? saitko sukupuolesta tietoo? tarviko kela korvausta hakee erikseen? tuli liuta kysymyksiä:) olisi kiva kuulla kokemuksesi..olen itse nyt viikolla 24..
- jatkuu...
kuinka pian sait ajan ja kyselitkö hintoja muualta hämeenlinnasta? kiva jos jaksat vastailla:)
- kuin
yö päivästä. Googletahan, huomaat asian itsekin. 4 D-ultrassa näkyy lapsen piirteetkin.
- .....
Elikkä olen ketjun aloittaja.
Siitä 4 d:stä näki tosiaan kasvonpiirteetkin. Vois todellakin jopa sanoo, että sillä oli mun nökönenä :D
Hämeenlinnassa toi Linnan Klinikka on ainoa paikka missä 4 d. Toimistosihteeri kertoi kun kysyin. Ihme, että hinta on noin alhainen ku ei oo kilpailijoita? Itse ollaan Porista ja täällä KELA-korvausten jälkeen jää vielä n. 210 e :( Eli kannatti lähtee ajeleen. En ole kuullut/lukenut, että missään olis tuon tasoinen tutkimus yhtä halpa.
Juu näki sukupuolen. Mä olinkin jo etukäteen varma, että tyttö se on ja niin oli. Se oli kans ihan ku valokuva kun se näytti sinne jalkoväliin. Lääkäri kysyi kyllä asiallisesti, että saako kertoa.
Itse olin ultrapäivänä 24 4. Muistaakseni heidän suosituksensa oli 25-30 viikot. Mutta hyvin tuo meillä ainakin näkyi.
KELA-korvausta ei tarvinnut hakea erikseen mikä oli myös todella kiva. Se siis vähennettiin heti pois.
Soita se aika nyt pian. En silti tiedä kuinka kiirutta on jos sulla ei ole päivällä väliä. Minä kun taas halusin tietylle päivälle. Soitin n. 3-4 viikkoa aiemmin aikaa. Toimistosihteeri oli myös tosi kiva. Sieltä tuli vielä kirje kotiin ohjeineen ennen ultraa.
Niin ja tietty sehän on DVD eikä CD niinkuin aiemmin kirjoitin.
Lääkärinä oli Henrik Rosendahl.
Me saimme muuten ilta-ajan klo 18:15, joten ei tarvi välttämättä olla töistä pois puolta päivää, että pääsee ultraan. Tuokin oli mielestäni tosi positiivinen asia.
Ja siinä näkee kyllä muutakin kuin vain sen sukupuolen ja piirteet. Sydämen ja istukan virtauksia. Ja kun kerran se on niin tarkka, niin siitä näkee jopa mahdollisen kitalakihalkion. Lisäksi lääkäri katseli vielä onko kasvu ok ja näytti ja tarkasti kaikkia sisäelimiä, aivoja ym. ym. Siinä meni 1,5 tuntia niin, että hujahti :D
Googlesta löydät varmaan kuviakin siitä miltä näyttää lapsi 4 d:ssä. Kirjota googleen 4d ultra ja laitat kuvahaun. Siitä näet eri esimerkkejä. - vastauksista:)
..... kirjoitti:
Siitä 4 d:stä näki tosiaan kasvonpiirteetkin. Vois todellakin jopa sanoo, että sillä oli mun nökönenä :D
Hämeenlinnassa toi Linnan Klinikka on ainoa paikka missä 4 d. Toimistosihteeri kertoi kun kysyin. Ihme, että hinta on noin alhainen ku ei oo kilpailijoita? Itse ollaan Porista ja täällä KELA-korvausten jälkeen jää vielä n. 210 e :( Eli kannatti lähtee ajeleen. En ole kuullut/lukenut, että missään olis tuon tasoinen tutkimus yhtä halpa.
Juu näki sukupuolen. Mä olinkin jo etukäteen varma, että tyttö se on ja niin oli. Se oli kans ihan ku valokuva kun se näytti sinne jalkoväliin. Lääkäri kysyi kyllä asiallisesti, että saako kertoa.
Itse olin ultrapäivänä 24 4. Muistaakseni heidän suosituksensa oli 25-30 viikot. Mutta hyvin tuo meillä ainakin näkyi.
KELA-korvausta ei tarvinnut hakea erikseen mikä oli myös todella kiva. Se siis vähennettiin heti pois.
Soita se aika nyt pian. En silti tiedä kuinka kiirutta on jos sulla ei ole päivällä väliä. Minä kun taas halusin tietylle päivälle. Soitin n. 3-4 viikkoa aiemmin aikaa. Toimistosihteeri oli myös tosi kiva. Sieltä tuli vielä kirje kotiin ohjeineen ennen ultraa.
Me saimme muuten ilta-ajan klo 18:15, joten ei tarvi välttämättä olla töistä pois puolta päivää, että pääsee ultraan. Tuokin oli mielestäni tosi positiivinen asia.
Ja siinä näkee kyllä muutakin kuin vain sen sukupuolen ja piirteet. Sydämen ja istukan virtauksia. Ja kun kerran se on niin tarkka, niin siitä näkee jopa mahdollisen kitalakihalkion. Lisäksi lääkäri katseli vielä onko kasvu ok ja näytti ja tarkasti kaikkia sisäelimiä, aivoja ym. ym. Siinä meni 1,5 tuntia niin, että hujahti :D
Googlesta löydät varmaan kuviakin siitä miltä näyttää lapsi 4 d:ssä. Kirjota googleen 4d ultra ja laitat kuvahaun. Siitä näet eri esimerkkejä.taidan varata aikaa maanantaina..
ettet olisi käynyt tuola lääkäri kulmassa ultrassa? sielä on ainakin rusendahli lääkärinä.. enkä löytänyt sen nimeä linnan klinikalta..mikä sen paikan osoite oli? kaverini kävi henrikillä ja kehui kovasti.. - .....
vastauksista:) kirjoitti:
taidan varata aikaa maanantaina..
ettet olisi käynyt tuola lääkäri kulmassa ultrassa? sielä on ainakin rusendahli lääkärinä.. enkä löytänyt sen nimeä linnan klinikalta..mikä sen paikan osoite oli? kaverini kävi henrikillä ja kehui kovasti..Miten ihmeessä mä voin sekoilla näin? Ei siis Linnan Klinikalla, vaan LÄÄKÄRIKULMASSA!!! Hyvä kun oikaisit! Juu ja osoitehan oli Raatihuoneenkatu 21 B ja 5. kerroksessa oli. Toi Linnan Klinikkahan on kans Raatihuoneenkadulla, ehkä sen vuoksi sekoilin.
Siis LÄÄKÄRIKULMA, RAATIHUONEENKATU 21 B, 5. KRS.
13100 HÄMEENLINNA, PUH: 03-570 8100 - ......
..... kirjoitti:
Googlesta löydät varmaan kuviakin siitä miltä näyttää lapsi 4 d:ssä. Kirjota googleen 4d ultra ja laitat kuvahaun. Siitä näet eri esimerkkejä.Niin, kävit varmaan Lääkärikulmassa? Se on ainoa paikka missä täällä tehdään 4-D ultria. Rosendahl on siellä lääkärinä ja Kanta-Hämeem keskussairaalassa ylilääkärinä, hän on erittäin hyvä ja luotettava ultraaja. Hienoa että jäi hyvät fiilikset käynnistä!
- kaikki sekoilee välillä:)
..... kirjoitti:
Miten ihmeessä mä voin sekoilla näin? Ei siis Linnan Klinikalla, vaan LÄÄKÄRIKULMASSA!!! Hyvä kun oikaisit! Juu ja osoitehan oli Raatihuoneenkatu 21 B ja 5. kerroksessa oli. Toi Linnan Klinikkahan on kans Raatihuoneenkadulla, ehkä sen vuoksi sekoilin.
Siis LÄÄKÄRIKULMA, RAATIHUONEENKATU 21 B, 5. KRS.
13100 HÄMEENLINNA, PUH: 03-570 8100varsinkin kun olet vielä toiselta paikkakunnalta.. mutta tuhannesti kiitos vinkistä,taidan investoida sen verran ja käydä myös..hyvää odotuksen jatkoa:)
- äippäli2
saitko ajan helposti,oliko paljon ruuhkaa? rohkastuin kirjotuksestas ja soitan sinne heti huomenna =)
- ....
..sanoa, että paljonko niillä on siellä ruuhkaa. Halusin ajan tietylle päivälle ja soitin n. 3-4 viikkoa aiemmin ja sain siihen päivään viimeisen ajan. Käsitykseni mukaan perjantaisin eivät ole ollenkaan auki? Ehkä jos päivällä ja kellon ajalla ei ole väliä, niin ei tarvi soittaa kuukautta aiemmin. Tosin jos kerran on ainoa paikka koko kaupungissa ja vieläpä niin halpa, että 200 km:kin päästä kannattaa lähteä, niin voi olla, että ruuhkaa on... Eikait muuten ole väliä, mutta jos raskausviikot menee yli sen 30 viikkoa, niin lapsivettä ei välttämättä ole tarpeeksi, että lääkäri näkisi kunnolla. Tän takia kannattaa varmaan varata aika niin, että pääsee sillon ku haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232