Hei!
Tietäisikö kukaan taiteilijaa (mieluiten suomalaista) joka olisi tehnyt jotain taidetta käyttäen kierrätysmateriaaleja, kuten muovia?
Teen itse diplomia aiheena kierrätysmateriaalit ja muovit ja tarvitsisin taidesuunnan tai taileilijan viitaten tähän, mutta itse en sellaista tiedä. Osaisiko joku auttaa?
Olisin kiitollinen.
APUA TARVITTAISIIN
kiitollinen
3
739
Vastaukset
- Anni
Googlaa: Kaarina Kaikkonen.
löytyy paljon- bruant
Hei.Jokin aika sitten oli kiasmassa näyttely jossa eräs teos oli tehty pelkästään kierrätysmateriaaleista,se sai julkisuutta reilusti.En muista tekijää mutta Suomen taiteilijaseura ry saattaisi auttaa.
- valoviikate
Anu Tuominen nimeltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233