Löytyiskö työmaaparakin piirustuksia?

Rakentaja

Mitä pitäisi ottaa huomioon asiallista, jatkossa moneenkin kertaan siirrettäväksi tulevaa työmaaparakkia suunnitellessa? Vaihtolava-alustalle tietysti..? Rungon jäykkyyteen pitäisi varmaan erityistä huomiota kiinnittää. Mitat, leveys, pituus, korkeus?? Sisäverhous vaneri ?mm. Parasta olisi jos valmiit, hyväksi havaitut piirustukset jostain löytyisi, olisin todella kiitollinen.

6

3675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjätekijä

      Suomessa on työmaille tarkoitettuja tilaelementtejä teollisesti valmistettu jo vuosikymmeniä! Paras tuotekehittelijä on ollut Huurre Ureta / Master / Ykköstilat, ja nykyisin toimivat myyntikanavina Tilamarkkinat ja vuokraajana RAMI.
      Tuote on kokeiltu ja koettu, niin ettei omatekemillä ole mitään jakoa!
      Vertaa esim. nykyinen auto tai vaikka rak. alalta MSE- ikkuna. Ei pysty kyläsepät moiseen! (vaikka olis katsottavana miten hyvät piirustukset)
      Piirustuksia siis on, mutta ne ovat hyödyttömiä, kun Sinulta puuttuu "SE" tehdas sekä tietäminen ja senmyötä osaaminenkin.

      Laajemmin ja suomalaisittain ajateltuna......
      aikoinaan tämä liian iso naapurimaa, joka sittemmin pirstoutui, yritti koota maailmalta kaiken huipputekniikan ja osaamisen. Tulokset tiedämme! Ei juuri onnistumisia! Vielä itäisempi valtio ei ole pysty tekemään ja organisoimaan luxusristeilijöiden valmistamista, onko vika kansan luonteessa vai geeneisä?
      Tästä yhteenveto =
      Keskity olennaiseen! M.O.T

    • voi tapoja

      Onko olemassa vanhan merikontin voittanutta.
      Siihen saat sellaiset lukot rakennettua ettei voro vie aarteitasi.
      Ja jälleenmyyntiarvo säilyy.
      Vaihtolavakiskot alle, helpottaa siirtelyä.
      No, jos jotain negatiivista... talvella pirun kylmä.

    • Vanhempi suunnittelija

      Meillä oli ongelma saada hukatuksi ns. työnjohtokoppi, jollainen rakennustyömaalle jostain hinattiin neljän kimpassa. Lopuksi se pantiin paloiksi. Se oli kasattu pontatuista 1,2x2,5 elementeistä. Paloina se oli kuljetettavissa peräkärrysysteemillä. Mutta kokonaisena aivan toivoton tapaus.

      Jos kaupallisesti hommaa mietit, niin palapeli voisi olla kova juttu. Parakkien siirto maksaa maltaita. Ja vaikka kaatopaikalle vienti. Jos homma onnistuu henkilöauton peräkärryllä, niin menestys on taattu. Katto vaatii tietenkin omalaatuisen ideoinnin.

    • Joku

      Perkele voiko näin tyhmiä kyselijöitä olla ku noita parakkeja saa valmiinakin äly hoi taas yks paskan jauhaja kysymyksineen!

      • Remonttireiska

        Mistä niitä saa?? Tuo mullekin nyt pari ensi alkuun, kuljetuskustannukset maksan setelirahalla! Vittu mikä dille. Onko niin vaikeeta ymmärtää, että joku vois haluta ihan itse semmosen tehdä, laadusta tinkimättä. Oletko koskaan ajatellut ettei kukaan tänne tommosia kommentteja kaipaa.


      • toiset ei

        se kellä on päässä muutakin kun lakki niin rakentaa itse.
        mutta nykyään tuntuu että ihmiset ei osaa sitoa ees kengännauhoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe