nakkilan paras koulu??
paras koulu?
9
1960
Vastaukset
- =)..
Riippuu vähän "miten" paras koulu? Itse olen käynyt ala-asteeni Kirkonseudun ala-asteella ja tykkäsin. Yläasteita on vaan yksi niin siitä oli "pakko" tykätä! Minköhän takia kyselet? Jos suunnittelet valikoivasi että mihin kouluun lapsesi laitat niin täällä Nakkilassa on eri tyyli kuin esim. Porissa. Porissa haetaan ala- ja yläasteelle, saa siis valikoida koulun. Nakkilassa käydään sitä koulua mikä on lähimpänä=)
- toiveita
eikö vanhempien toiveita oteta lainkaan huomioon? siis ei mitään toivoa muuhun kuin lähimpään kouluun, niinkö?
- Äippä
toiveita kirjoitti:
eikö vanhempien toiveita oteta lainkaan huomioon? siis ei mitään toivoa muuhun kuin lähimpään kouluun, niinkö?
Koululautakunta voi kirjallisen anomuksen perusteella myöntää luvan käydä koulua muussa kuin oman koulupiirin koulussa. Koulukuljetukset on maksettava silloin itse.
Kannattaa kysellä, mikä kyläkouluista on paras. Kaikkia lapsia ei ole hyvä ahtaa Kirkonseudun kouluun.
- löperöä
Koulua ei voi Nakkilassa valita vaan ns. lähikoulua tulee käydä. Voi koululautakunnalta hakea paikkaa muuhun kuin lähikouluun, mutta siellä koulussa pitää olla tilaa eli ylisuuria ryhmiä ei saa syntyä. Toissijaista koulua käydessä pitää maksaa/järjestää itse koulukyydit.
Itsellä on kokemusta lasten kautta kahdesta ala-asteessa ja täytyy sanoa, että Matomäkeen en ikinä koskaan missään tilanteessa lapsiani kouluun laittaisi. Se miten kukakin katsoo koulun "parhaaksi", on kait kuítenkin enemmän makuasia. Opetus on varmasti pätevien opettajien käsissä kaikissa koulussa, se miten opetus ja muu toiminta (ns. koulun kasvatus, valvonta, puolueettomuus, koulukiusaaminen, yhteydenpito/pitämättömyys jne) hoidetaan onkin sitten ihan oma maailmansa.
Omalta osaltani olen hyvin mielenkiinnolla seurannut koulujen lopettamiskeskusteluja ja minulla olisi siihen heti OIKEA vastaus antaa :)- Kirkonseudusta kokemus
Omat muksut käy kirkonseudun koulua ja sanottaisko näin, ett vähän opettajasta kiinni kuinka hyvää opetusta saavat. Ja myös luokkakoosta, sillä ryhmät on isot....
- Kokemus siitä
Kirkonseudusta kokemus kirjoitti:
Omat muksut käy kirkonseudun koulua ja sanottaisko näin, ett vähän opettajasta kiinni kuinka hyvää opetusta saavat. Ja myös luokkakoosta, sillä ryhmät on isot....
Meillä on vain Viikkalan koulusta kokemusta ja homma tuntuu toimivan. Opettaja tarpeeksi tiukka ja tarpeeksi lempeä, lapsi viihtyy, se on pääasia. En ymmärrä jos vaihtoehtona on pieni koulu lähellä tai iso koulu matkan päässä, että jotkut valitsee sen ison?!Kai niihin sitten syynsä on... Kyllä valitsisin sen pienen koulun. Kyllä niitä isompia näkee sitten myöhemmin.
- parasko?
Olipas rankasti sanottu, taidatte olla yksi todella harvoista, joilla on huonoja kokemuksia Matomäen koulusta. Sitä ei voi sanoa, etteikö aina jollakin olisi jotain moitittavaa oli koulu mikä tahansa, Viettäähän lapsemme suuren osan päivästään koulussa.
Minulla on liki kymmenen vuotta kokemusta Matomäen koulusta eikä pahaa sanottavaa ole tänä aikana ollut. Koulussa vallitsee oikein mahtava "kyläkouluhenki". Opettajat ovat aivan ihania, miljöö on mitä mahtavin, koulun valoisat juuri remontoidut tilat ovat todella viihtyisät, opetuksen taso on erinomainen, koulun ja kotien välinen yhteistyö toimii aivan loistavasti, jo senkin vuoksi, kun koulussa on toiminut pian kolme vuotta aktiivinen tukiyhdistys, joka järjestää kaikenlaista yhteistä toimintaa.
En voi sanoa kuin, että Paras koulu Nakkilassa on Matomäen koulu. - Kattellaa
parasko? kirjoitti:
Olipas rankasti sanottu, taidatte olla yksi todella harvoista, joilla on huonoja kokemuksia Matomäen koulusta. Sitä ei voi sanoa, etteikö aina jollakin olisi jotain moitittavaa oli koulu mikä tahansa, Viettäähän lapsemme suuren osan päivästään koulussa.
Minulla on liki kymmenen vuotta kokemusta Matomäen koulusta eikä pahaa sanottavaa ole tänä aikana ollut. Koulussa vallitsee oikein mahtava "kyläkouluhenki". Opettajat ovat aivan ihania, miljöö on mitä mahtavin, koulun valoisat juuri remontoidut tilat ovat todella viihtyisät, opetuksen taso on erinomainen, koulun ja kotien välinen yhteistyö toimii aivan loistavasti, jo senkin vuoksi, kun koulussa on toiminut pian kolme vuotta aktiivinen tukiyhdistys, joka järjestää kaikenlaista yhteistä toimintaa.
En voi sanoa kuin, että Paras koulu Nakkilassa on Matomäen koulu.En tiedä nyt Matomäestä mutta omat 1-4 luokkani olivat mitä loistavat siellä. Matematiikan opetuksesta vastasi loistava mies opettaja ja rehtori oli todella mukava nainen.
5-6 luokalla tuli uusi opettaja josta minulla ei ole paljon sanottavaa.. Opettaa tosin Nakkilassa vielä.
- Oppilaana
Ehdottomasti SKTO on Nakkilan paras koulu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901