Niin eli kuinkas tilisiirto Ruotsiin järkevin, euroina vai kruunuina? Yksityishenkilölle. Ottaako pankki täällä lisämaksua jos siirtää kruunuina tai miten Ruotsissa käsitellään jos siirretään euroina?
Tilisiirto Ruotsiin?
3
3482
Vastaukset
- järkevintä
Elikkä ehdottomasti järkevintä hoitaa euroissa ja eu-maksuna. Silloin sinulle ei tule siitä mitään ylimääräisiä kuluja.. Täytyy olla tiedossa vähintään iban-tilinumero sekä swift/bic-koodi.
Kuluton EU-maksu edellyttää, että molempien osapuolten tilit ovat euromääräisiä. Luulen, että ruotsalainen pankki ottaa saapuvasta euromääräisestä maksusta palkkion ellei vastaanottajan tili ole euromääräinen, jolloin siis maksun vastaanottaja ei saa sitä täysimääräisenä.
- n. 1 euro
Timontti kirjoitti:
Kuluton EU-maksu edellyttää, että molempien osapuolten tilit ovat euromääräisiä. Luulen, että ruotsalainen pankki ottaa saapuvasta euromääräisestä maksusta palkkion ellei vastaanottajan tili ole euromääräinen, jolloin siis maksun vastaanottaja ei saa sitä täysimääräisenä.
Ruotsin pankit ottavat usein Euro-määräisen EU-maksun kääntämisestä n.10 kruunun, 1 euron maksun. jotkut pankit eivät ota. Mutta varminta on lisätä tämä 1 euro, niin ei tule vastapuolelta sanomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544209
- 623686
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1993015- 1072854
- 442653
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232528
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192136- 282021