rotta unissa

hannu

onko ketään unen tulktsijaa joka tietäisi kertoa mitä tarkoittaa rotta unessa ei ollut hyökkäävä tietääkö kuolemaa vai sairautta haluaisin todella tietää en ole ennen nähnyt

14

12988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrsijöistä; tällaiset unet tietävät enimmäkseen pahaa, sellaista mikä salaa jäytää sinua - kätkettyä surua, huolta jokapäiväisestä leivästä, elinvoiman menettämisen palkoa.

      • Anonyymi

        täyttä potaskaa rotta unessa on ihmiselle selvä ennemerkki, siirtymisestä parempaan ja menestykseen kiinalainen tunnettu ennustaja sanoi rotan unessa näkeminen ennustaa ihmisen siirtymistä henkisessä kehityksessä eteenpäin.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa 3 rottaa unessa?

      • Anonyymi

        rotat nakertaa ja vie satoa. onko lähelläsi kolme sellaista asiaa jotka vievät energiaasi tai työsi tuloksia.


    • Anonyymi

      ei kannata ottaa aina tosissaan kielteisiä tulkintoja esim rotista jne jotka tulkitaan unikuvina negatiivisina.

      • Anonyymi

        No ei tietenkään, jos on vaikka lemmikkinä ollut rotta niin unilla on silloin eri merkitys. Aina unta tulkittaessa ihmisen omat tuntemukset merkitsevät enemmän kuin yleinen tulkinta Siitä saa kuitenkin apua omaan tulkintaansa. Ja sitten on kulttuurimerkitys. Mutta Suomessa rotalla tuskin on mitään kulttuurillista merkitystä, muuta kuin sadon tuhoajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään, jos on vaikka lemmikkinä ollut rotta niin unilla on silloin eri merkitys. Aina unta tulkittaessa ihmisen omat tuntemukset merkitsevät enemmän kuin yleinen tulkinta Siitä saa kuitenkin apua omaan tulkintaansa. Ja sitten on kulttuurimerkitys. Mutta Suomessa rotalla tuskin on mitään kulttuurillista merkitystä, muuta kuin sadon tuhoajana.

        en tarkoittanut tuota sillä käsitit väärin. esim musta kissa on toinen esimerkki joka on ihan typerä vertauskuva paholaisesta. Entisaikoihin tapettiin mustia kissoja koska niitä pidettiin demoneina. Tai noh pitää kai olla univertauskuvina sekä hyvä että paha eli vedän ehkä sanojani takaisin mutta itse kun tulkitsen omia uniani tai muiden unta niin tulkitsen aina positiivisesti. Eli siis jokainen tulkitsee omalla tyylillä eli joku voi nähdä rotan tai esimerkiksi mustan kissan pahana enteenä unessa , minä en näe. Tulkitsen omat kaikkein hirveimmät painajaiseni myös positiivisesti jotta pysyy järki päässä. Mä koen nimittäin että mä voisin menettää järkeni jos alkaisin tulkitseen omat kauheimmat uneni negatiivisesti koska mä oon nähnyt ihan pikkulapsesta asti ihan kauheita unia joissa esim tappamista ja muuta noituuttakin tapahtuvaa eli voin joutua unitilassa noituuden valtaan kun noita-akan paha energia tuntuu kehossa unitilassa tai kun musta susi syö minut niin että verilammikossa olen tai kun liikun taivaalla äärettömän kovaa vauhtia siten että liikun suomesta brasiliaan 10 sekunnissa (yliluonnollinen uni ja samalla kauhu-uni) tai kun on hirveä liikenneruuhka ja autot törmäilee toisiinsa tai rekka-auto syöksyy mun autoa /itseäni kohti tai voin nähä semmosen painajaisen jossa mua kiusataan ja mä raivoston ja kostan niille tai sitten joudun tappamaan toisen ihmisen itsepuolustukseksi kun se yrittää tappaa minut. Näen toki myös muitakin unia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään, jos on vaikka lemmikkinä ollut rotta niin unilla on silloin eri merkitys. Aina unta tulkittaessa ihmisen omat tuntemukset merkitsevät enemmän kuin yleinen tulkinta Siitä saa kuitenkin apua omaan tulkintaansa. Ja sitten on kulttuurimerkitys. Mutta Suomessa rotalla tuskin on mitään kulttuurillista merkitystä, muuta kuin sadon tuhoajana.

        Ja enole siis mikään kovin nuori silä en ole 20 vuotias vaan olen 40 vuotias(täytän toukokuun 13.päivä 41 vuotta). Joku voisi pian erehtyä luuleen että oon 20v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään, jos on vaikka lemmikkinä ollut rotta niin unilla on silloin eri merkitys. Aina unta tulkittaessa ihmisen omat tuntemukset merkitsevät enemmän kuin yleinen tulkinta Siitä saa kuitenkin apua omaan tulkintaansa. Ja sitten on kulttuurimerkitys. Mutta Suomessa rotalla tuskin on mitään kulttuurillista merkitystä, muuta kuin sadon tuhoajana.

        en oo koskaan puhunut unistani psykologille . Lopetin psykologilla ramppaamisen 7 viuotta sitten koska kävin 15 vuoden ajan puheterapiassa (kokeiltiin mulle myös ryhmäterapiamuotoa muttei oikein soveltunut koska menin pahasti henkisesti lukkoon) mutta koin että 15 vuotta oli jo liikaa että olin tullu tienristeykseen että olin sano nut ihan kaikki ja aloin kokea stressiä ja ahdistusta siitä. Niin että en koskaan puhunut sille unistani mut joskus taisin mainita, mut hän kehoitti että ottaisin yhteyttä unitohtoriin joka erikoistunut uniin kuten painajaisiin. En kuitenkaan halunnut koska koen että menen pian täysin sekaisin silloin koska ahdistin ihan kauheasti erilaisista asioista&muutoksista. Voisin mennä helposti esim psykoosiin tai vakava masennus tai pahempi sekoamistila tai voisin satuttaa itseäni eli tekisin itsemurhan. 2000 luvulla en oikein mitään muuta miettinytkään kuin itsemurhaa. Yritin kerran. 2010 ja 2020 luvulla en oo suuremmin itsemurhaa miettinyt. Lähisuvussa kulkee tuo itsemurha-alttius koska äidin suvussa moni on tehnyt sen. Oon miettinyt että jos venäjä hyökkää suomeen ja mua yritettäisiin pakottaa sotaan niin en pysty menemään sotaan ja jos ne pakottaisi , esim uhkaisi mun henkeä tai uhkaisi siirtää mut vankilaan niin silloin minä tekisin itsemurhan. Itsemurhan voisin tehdä myös silloin jos syyllistyisin rikokseen ja vankilatuomio kutsuisi niin en pystyisi meneen vankilaan(koska ahdistun siellä ja on mulla myös yksi toinen syy miksen pystyisi meneen sinne mutten kerro sitä tässä) niin silloin tekisin itsemurhan.

        Kyllä moni kehottaa että painajaiset pitäs yrittää saada pois ettei ne kiusaa yksilöä. En mä jää vellomaan painajaisiin herättyäni/valvetilassa. Voi ollaettä unenlaatuni ei ole paras mahdollinen painajaisten takia. Saan kyllä nukuttua hyvin etten valvo öisin mut unen laatu ei ehkä parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en oo koskaan puhunut unistani psykologille . Lopetin psykologilla ramppaamisen 7 viuotta sitten koska kävin 15 vuoden ajan puheterapiassa (kokeiltiin mulle myös ryhmäterapiamuotoa muttei oikein soveltunut koska menin pahasti henkisesti lukkoon) mutta koin että 15 vuotta oli jo liikaa että olin tullu tienristeykseen että olin sano nut ihan kaikki ja aloin kokea stressiä ja ahdistusta siitä. Niin että en koskaan puhunut sille unistani mut joskus taisin mainita, mut hän kehoitti että ottaisin yhteyttä unitohtoriin joka erikoistunut uniin kuten painajaisiin. En kuitenkaan halunnut koska koen että menen pian täysin sekaisin silloin koska ahdistin ihan kauheasti erilaisista asioista&muutoksista. Voisin mennä helposti esim psykoosiin tai vakava masennus tai pahempi sekoamistila tai voisin satuttaa itseäni eli tekisin itsemurhan. 2000 luvulla en oikein mitään muuta miettinytkään kuin itsemurhaa. Yritin kerran. 2010 ja 2020 luvulla en oo suuremmin itsemurhaa miettinyt. Lähisuvussa kulkee tuo itsemurha-alttius koska äidin suvussa moni on tehnyt sen. Oon miettinyt että jos venäjä hyökkää suomeen ja mua yritettäisiin pakottaa sotaan niin en pysty menemään sotaan ja jos ne pakottaisi , esim uhkaisi mun henkeä tai uhkaisi siirtää mut vankilaan niin silloin minä tekisin itsemurhan. Itsemurhan voisin tehdä myös silloin jos syyllistyisin rikokseen ja vankilatuomio kutsuisi niin en pystyisi meneen vankilaan(koska ahdistun siellä ja on mulla myös yksi toinen syy miksen pystyisi meneen sinne mutten kerro sitä tässä) niin silloin tekisin itsemurhan.

        Kyllä moni kehottaa että painajaiset pitäs yrittää saada pois ettei ne kiusaa yksilöä. En mä jää vellomaan painajaisiin herättyäni/valvetilassa. Voi ollaettä unenlaatuni ei ole paras mahdollinen painajaisten takia. Saan kyllä nukuttua hyvin etten valvo öisin mut unen laatu ei ehkä parasta.

        "itsemurhan voisin tehdä silloin jos syyllistyisin rikokseen ja vankilatuomio kutsuisi"
        siis tarkoitin sitä että se olisi 100% varmaa että tekisin itsemurhan silloin eli sana voisin on väärä sanamuoto jota käytin tuossa.

        Se on erittäin varmaa , sanoisin 100% varmaa, etten rikokseen sorru elämäni aikana. Mulla on esimhyvä itsehillintä ja matala rikosalttius.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään, jos on vaikka lemmikkinä ollut rotta niin unilla on silloin eri merkitys. Aina unta tulkittaessa ihmisen omat tuntemukset merkitsevät enemmän kuin yleinen tulkinta Siitä saa kuitenkin apua omaan tulkintaansa. Ja sitten on kulttuurimerkitys. Mutta Suomessa rotalla tuskin on mitään kulttuurillista merkitystä, muuta kuin sadon tuhoajana.

        mua alko kiinnosta ennustajaan yhteyden otto kun ihmettelin erikoista kokemustani kun ihan melkein syntymähetkellä oli tosi paha tyhjyyden tila mielessäni&kehossani ja kun olin alle 1 vuotias niin muistan paljon monia tuskallisia muistoja kuinka ahdistunut, pelokas ja tyhjä olin sisältäni sekä koin valtavaa masennustilaa ja siis ihan syntymästäni tähän päivään tilani on ollut tuo sama niin mua alkoi kiinnostaa entinen elämäni niin ennustaja kertoi että edellisessä elämässäni olin itävaltalainen musiikintekijä joka oli uskovaispiirissä ja toimin jossakin yhteisössä, isossa rakennuksessa(tornirakennus) jossa minuun kohdistettiin erittäin vakavaa henkistä väkivaltaa. Sitten käsitin heti mistä tämä kaikki johtuu. Tässä omassa vartalossani syntymästä asti olen kokenut valtavaa pelkoa ja ahdistusta siitä että minua aletaan pian kontrolloimaan. Ei ole siis ihme kun mulla on takuueläkepaperit taskussani. Olen ollut takuueläkkeellä useita vuosia. En koe että voisin parantua sillä miten voisin haaveilla sellaisesta kun kaikki toivo on mennyt ja elämänliekki sammunut. Ainoastaan haaveilen siitä että voisin saada jonkun kaverin. Kavereita mulla ei ole yhtäkään ellei sellaiseksi voi laskea nettikaverit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mua alko kiinnosta ennustajaan yhteyden otto kun ihmettelin erikoista kokemustani kun ihan melkein syntymähetkellä oli tosi paha tyhjyyden tila mielessäni&kehossani ja kun olin alle 1 vuotias niin muistan paljon monia tuskallisia muistoja kuinka ahdistunut, pelokas ja tyhjä olin sisältäni sekä koin valtavaa masennustilaa ja siis ihan syntymästäni tähän päivään tilani on ollut tuo sama niin mua alkoi kiinnostaa entinen elämäni niin ennustaja kertoi että edellisessä elämässäni olin itävaltalainen musiikintekijä joka oli uskovaispiirissä ja toimin jossakin yhteisössä, isossa rakennuksessa(tornirakennus) jossa minuun kohdistettiin erittäin vakavaa henkistä väkivaltaa. Sitten käsitin heti mistä tämä kaikki johtuu. Tässä omassa vartalossani syntymästä asti olen kokenut valtavaa pelkoa ja ahdistusta siitä että minua aletaan pian kontrolloimaan. Ei ole siis ihme kun mulla on takuueläkepaperit taskussani. Olen ollut takuueläkkeellä useita vuosia. En koe että voisin parantua sillä miten voisin haaveilla sellaisesta kun kaikki toivo on mennyt ja elämänliekki sammunut. Ainoastaan haaveilen siitä että voisin saada jonkun kaverin. Kavereita mulla ei ole yhtäkään ellei sellaiseksi voi laskea nettikaverit.

        No etkö saa vertaistukea jostain ryhmästä jossa voitte tavata toisianne ihan oikeassa maailmassa. Kai sinulla on kohtalotovereita jos olet eläkkeelle mt-ongelmien vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etkö saa vertaistukea jostain ryhmästä jossa voitte tavata toisianne ihan oikeassa maailmassa. Kai sinulla on kohtalotovereita jos olet eläkkeelle mt-ongelmien vuoksi.

        oon takuueläkkeellä mielenterveysongelmien ja synnynnäisten vikojen takia. Mulla on esim asperger oireilua(mulle on diagnosoitu aspergerin syndrooma) ja uskon vahvasti että mulla on myös erityisherkän diagnoosi ja on tourette ja ADHD oireilua myös.

        En pysty menemään ryhmiin koska alan kärsiä siellä henkisesti tosi vakavasti koska en saa sanotuksi sanaakaan.

        Voi kuulostaa oudolta mutta mun persoona huomioon ottaen mulle itselle sopii parhaiten lepo ja pieni toiminta kun yleensä kehoitetaan että pitää laittaa toiminnaksi ja mennä tulta päin. Oon minä toki yrittänyt tehdä asioiden eteen jotakin, mutta oon niin pahasti sairas etten pysty. Nytkin isä yrittää houkutella mua lähtemään mukaan työmatkalle. Isä aloittaa tossa duunit. Mä ainoastaan lupaan että kotona teen pakkaustöitä mutta en uskalla lähteä mukaan ostoreissuille. Joskus aiemmin oon ollut isän kanssa ostoreissuilla mukana, mutta ne oli ihan kauheita kokemuksia kun olin ihmisten kanssa tekemisissä sillä kärsin tosi pahasti.

        Oon pohtinut unitulkintoja mutten tulkitse omia uniani kovin usein enkä viitsi paneutua niihin syvemmin koska voisin alkaa pian kuvitella olevani joku sekopää hullu tai paha ihmisyksilö koska unitulkintoja on monenlaisia joten parempi ettei niitä sen kummemmin mietikään. Joskus oon tällä palstalla vastannut jollekin unitulkintaan jos joku on kysynyt mitä se uni meinaa ja yritän aina tulkita unet positiivisesti jotta yksilö ei kärsi henkisesti.

        Mä oon kai aina ollu melko yksinäinen vaeltaja täällä maapallolla mutta toki olisi se ihan kivaa jos tapaisi oikeassa maailmassa ihmisiä, mutta koen etten kykene tapaamaan. En ole valmis ja en välttämättä ole koskaan valmis koska olen kuitenkin 40 vuotias niin olisi pitänyt tapahtua jo noin pitkän elämän jakson aikana jotakin parannusta sosiaaliseen elämääni. Jotenkin tuntuu etten osaa kommunikoida ihmisten kanssa kun menen ihan lukkoon. Jotenkin tuntuu ettei minua ehkä kiinnostakaan tavata, mutta joskus käy mielessä että olisi ihan kiva rupatella jollekin. Tai ehkä mä oon vain yksinäinen sielu. Sekin on mahdollista, mutta valitettava kyllä on todella ikävää kuinka meihin yksinäisiin vaeltajiin suhtaudutaan aika usein todella negatiivisesti sillä meitä saatetaan luulla pahoiksi tms. Oon pannut sen merkille. Oon miettinyt että mun horoskooppimerkkini eli tässä tapauksessa aurinkomerkkini härkä on vienyt mua siihen tilaan jossa oon ollut koko ikäni ja voi olla että siihen on vaikuttanut myös aiemmin koetut ikävät kokemukset kun mua on tässä elämässä kiusattu todella paljon(henkinen väkivalta) ja jos pian edellisessä elämässäni on minua myös kiusattu niin oon vain väsähtänyt ihan kokonaan ja luovuttanut. En koe olevani katkera ja vihainen sillä annoin anteeksi kiusaajilleni. Kaupassa kerran tapasin yhden heistä ja ensimmäisellä kerralla olin vihainen hänelle ja syytin häntä mitä on saanut aikaiseksi kun oon niin pihalla henkisesti ja sitten toisella kerralla kun näin hänet niin pyysin anteeksi ja sanoin että saat anteeksi ja minä nautin siitä että sinulla menee hyvin lastesi ja vaimosi kanssa.


    • Anonyymi

      ROTTA UNESSA.....SE TIETÄÄ ILMANMUUTA AURINKOISTA JA VALOISAA TULEVAISUUTTA, OVELAA JA RIKASTA TULEVAISUUTTA JA HYVÄÄ LIHARUOKAA, ROTTA ON KUTEN IHMINENKIN KAIKKI RUOKAINEN, PAISI EI SYÖ RUOHOJA EIKÄ HUUMEISTA EIKÄ VIINASTA VÄLITÄ, EIKÄ BILEHDI JA ELVISTELELE.
      TERVEYTTÄ JA PITKÄÄ IKÄÄ. ASIAT KAKINPUOLIN HYVIN JA KUNNOSSA. RAUHALLISIA ROTTA UNIA. VIHREISIIN ARVOIHIN ET TULE SORTUMAAN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe