Onko kellään tietoa miten Oinaan (nainen) ja Kalat (miehen) suhteen käy? Olen utelias tietämään.
Oinas-Kalat
7
2807
Vastaukset
- leinikkii
tulimerkki ja vesimerkki ei kyllä meinaa millää sopia yhteen. itse olen ollut kalan kanssa monesti yhdessä ja siitä ei mitään tule. alku voi olla hauskaa mutta se ei kestä vähintää pari kuukautta. ja jos kestää pidempää nijompi kumpi kärsii. koska oinas on todellinen töksäyttelijä ja suuttuu äkkinäisesti joka saa kalan kyllä seisomaa varpaillaa..
- täydellisesti
paikkansa. Olen ollut oinaan kanssa yhdessä 3 kuukautta. kaksi meni mukavasti, sitten alkoi valitus. mikään ei ole hyvin joka asia kiikastaa, äksyillään ja tiuskitaan. murjotusta riittää kunnes MINÄ pyydän anteeksi, vaikka se on hän jonka kuuluisi pyytää anteeksi omat loukkauksensa.
- joku
itsellä ihan hyviä kokemuksia. tosin on huonojakin. riippuu niin paljon siitä oinaasta, että mikä on sen nouseva merkki ja muut huoneet. muista yllättää oinasta, siitä se pitää.
kannattaa aina kokeilla, ei sitä koskaan tiedä kuinka hyvin onnistuu. ja jos pieleen menee niin sitten menee, onhan ainakin kokeillut. - 30VUOTTA
EROON KALA ON HILJAINEN JA OINAS RÄISKYVÄ
- oinas N
Minä olen oinas N ja mieheni kalat.. olemme nyt asuneet pari vuotta yhdessä ja erittäin hyvin on mennyt.. Kertaakaan ei ole kyllästyttänyt niin kuin aiemmissa suhteissani on käynyt aika nopeastikkin.. Tuntuu että tämä mies on se oikea ja paljon saa tapahtua jos meille ero tulisi.. eli mielestäni ei ole mahdoton yhtälö..
- Iisi
hei!
Olen seurustellut jo kauan kalat-miehen kanssa ja hyvin menee...
Kalat, kuten oinaskin ovat kujeilevia persoonia. Aina on jotain kivaa tiedossa.
Luota siis kumppaniisi. - kokemusta_on___
Hyvin menee, 14 vuoden kokemuksella. Riidat joita meillä on ollut, voi laskea yhden käden sormilla. Nekin olleet lyhyitä mökötyksiä. Pystymme puhumaan mitkä tahansa asiat läpi ja selviksi. Rakastan pikku fisuani kovasti. Ja hän minua pässinpäätä.
Ei löydy ketään toista merkkiä joka minun omituista ja vaikeaa oinas luonnettani voisi rakastaa. Mutta kala voi.
Kysyin joskus mikä on minussa parasta. Sanoi että se, kun minun ansiosta hän on oppinut antamaan arvoa itselleen ja sen että hänelläkin on oikeuksia tarpeisiin elämässä jne.
Minusta hänessä on parasta se että hän saa minut tasapainoon, rauhoittumaan, vähän kun Lauri Tähkän laulussa: "sun seurassas mun mieli peilityyni on...."
Rauhallinen ja mukava liitto josta ei puutu vedet silmissä nauramista ja hyviä fiiliksiä!!!
Suosittelen kala-oinas yhdistelmää kaikille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380