Yhteensopivuuslaskuri

Maalohikäärme

http://fortuneangel.com/Match1.htm
Tuollaisen yhteensopivuuslaskurin löysin netistä. Se laskee syntymäajankohtien (päivän, kuukauden ja vuoden) eläinmerkkien ja elementtien avulla henkilöiden yhteensopivuuden ja antaa suuntaa, esim. kuka sopisi parhaiten puolisoksi ja vaikkapa sen kuka kavereistasi on "sielunveljesi/siskosi"

Asteikko kulkee -16:sta 16:een mutta jo tuo 10 alkaa olla harvinaisuus.

Kokeilkaa sitä sisaruuksiin, vanhempiin, ystäviin yms. ja kertokaa miten hyvin se mielestänne pitää paikkansa !

14

17331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asteikko ei ollu

      semmonen ollenkaan. Meille tuli nelonen...
      juu,täydellinen pari...erottiin jo aikaa sit tän tyypin kans...lissää tulee kunhan ehin...

    • vihainenrotta

      Olen syntynyt 10.2.1985 (Puurotta). Laskuri kertoo että olen PUHVELI koska puhvelin vuosi on 1985! Laskuri olettaa että kiinalainen vuosi alkaa 1.1 ja loppuu 31.12!!!!!!!

      • Maalohikäärme

      • vihainenrotta

      • kyllä toimi oikein
        Maalohikäärme kirjoitti:

        http://www.varjojenkirja.com/kiinalainenhoroskooppi.html?kid=
        Tuonkin mukaan 10.2.1985 syntynyt on puhveli eikä rotta.

        tästäkin apinasta tuli vuohi!!!


    • grigori r

      rotta sä oot joo...luonteen muokkaa lapsuus-ympäristötekijät, mutta kyllä näissä jutuissa vinha perä on..mä uskon vuorenvarmasti, koska oon asiat todennut, niin monasti..tollaseen laskusysteemiin en oikein usko, tänään...mut esim. numerologia osui hämmästyttävän oikeaan mun ja monen muunkin kohdalla

    • tammikuussa syntynyt

      Tuo yhteensopivuuslaskuri tunnisti kyllä minut aivan oikein vesi-koiraksi, kun taas tuo toinen (varjojenkirja?) väitti siaksi...Mokoma rakkine ;)

      Eli ei tuo ensimmäinen katkaise länsimaisen tavan mukaan vuosia... Tai sitten se on korjattu.

      Ja siitä kuinka laskuri toimii, niin pienellä kokeilukierroksella vaikutti siltä, että se antaa lähes kaikille sellaisen "juu, ihan ok-sopivuuus" vastauksen.

    • Koira.mimmi

      HAH hah pisteet 9-10
      roomeo ja juulia rakkaus tarina siis niin osuvaa
      siis ihan täydestä molemmat roikkuu toisisansa välillä kiini
      koko ajan ikävää valitellen vaikka oltas oltu erossa vasta 5 minuuttia.
      LOL minä koira hän rotta. hyvin näyttää toimivan.
      porukat ei anna tavata muuta ku viikolla ja riidatki on kovia mutta
      silti molemmat sanoo että toinen on toiselle maailman kaikkeus ja ei kuulemma eroa tuu xD siis ihan täydestä.

    • MasterZeromus

      www.chineseastrologyonline.com on myös mielenkiintoisa sivu vaikkakin englanniksi. Kokeilin muuten vain miten tulilohikäärme ja vesikoira sopivat yhteen niin se riippuukin paljon mitä muita kuukausi ja päivä merkkejä heillä on. puuhevonenhan tulee hyvin toimeen metalli sian kanssa ja tulihevonen maalampaan kanssa että siitä tulisi kokonais pisteet 2 eli Happy Couple.

      Ihmettelen vaan miten Saatana voi laittaa ihmisille semmoisen ansan että lankeavat oman vastakohtansa kanssa. Sanotaan että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa mutta todellisuudessa se on kovan työn takana siinä että yksi vähentää ylpeyttään ja toinen moittimista. Muutenhan se jää vain tilapäiseksi himojen tyydyttämiseksi.

      Kiinalaisillakin on tietääkseni Nousu merkit joitten sanotaan olevan tärkeämpiä kuin noi vuotuiset merkit eli kysymys on tuntimerkeistä. Kallistun kyllä itse mielummin tavanomaisen astrologian puoleen vaikka kunnioitankin Jumalan luomakuntaa missä muodossa vaan. Jupiter Härkä ja Jupiter Skorppari ovat haasteellisen vastakkain ja niin on myös Mars Kauris vastaan Aurinko Rapua.

    • Tiikeri

      Nykyisen ihastukseni kanssa oltaisiin näköjään Perfect match eli 8 ;)
      Ex:än kanssa Happy couple, mikä ainakin pitää paikkansa...ihan OK suhde, mutta "se jokin" siitä aina puuttui.

    • huijaustako

      sain 15 nykyisen kanssa vaikken uskokaan näihin.

    • ykshärkä

      Unohtakaa ne laskurit... Tästä asiasta ei enää tarvi puhua.

    • Maalohikäärme

      Mielenkiintoista että vastaan tulee viestiketju jonka olen avannut 8 vuotta sitten :D

    • Anonyymi

      Ja vielä 7v sen jälkeen joku kommentoi sitä 🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe