Volvo S 80 on kaikkein paras auto.kaikenlaisia on tullut ajettua,muuta 25,D turbokonella varustettu automaatti on ehdoton.
En vaihda,otan uudemman,nykyinen on -99 mallinen ja toimii hyvin.
Aotomaailma on suuri "huijaus".Tehokkain tapa viedä fyffet lompakosta.Tulee kaikkee uutta.Hölynpölyn...Kiaa kansalle,ja rahat pois pitkillä luotoilla.
Seuraava auto:Volvo S 80 max hinta dieselkonella ja autom,looralla on 10 000-15 0000 e.Mä saan sillä Auton!
vanha,mutta hyvä
3
692
Vastaukset
- outsider66
oikees,mut koska meinaat "kulta" kimpaleen saada noin halvalla???
- rähähdysvaara
Miten "Kultakimpaleen " saa halvalla.Ostat 300-400 000 ajetun Volvon,missä on Dieselkone ja autamaattiloora.Kun Sä ajat sillä,tajuut,että tää on tässä!Dieselin vääntö,murina,auto kulkee kuin "juna".Sä heräät ajatukseen,että,ei tää ole totta.
Lankeet loveen,häikäistyt
Diesel 80-kymppinen on vaan Auto.Kun Sä,sen tajuat,tai et,muut merkit on täyttä jotakin syvää.
Volvouskovainen on elämänfilosofiaa,näkemys.Poju,mieti sitä - Undetaker
rähähdysvaara kirjoitti:
Miten "Kultakimpaleen " saa halvalla.Ostat 300-400 000 ajetun Volvon,missä on Dieselkone ja autamaattiloora.Kun Sä ajat sillä,tajuut,että tää on tässä!Dieselin vääntö,murina,auto kulkee kuin "juna".Sä heräät ajatukseen,että,ei tää ole totta.
Lankeet loveen,häikäistyt
Diesel 80-kymppinen on vaan Auto.Kun Sä,sen tajuat,tai et,muut merkit on täyttä jotakin syvää.
Volvouskovainen on elämänfilosofiaa,näkemys.Poju,mieti sitäAmen...Hallelujaa! Ja sitten me veisataan volvovirsiä.... Mitä tekstiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023