näkeekö kukaan unta hyönteisistä?
itselläni joskus hyvinkin todellisia ja kuvittelen näkeväni esim. hämähäkkejä, heinäsirkkoja myös sängyssä tai makuuhuoneessa. Menee aina hetki ennen kuin tajuan että se olikin taas unta. Olen ihmetellyt mistä tällaiset unet kumpuavat. Aika peloittavaakin välillä.
Hyönteiset
2
239
Vastaukset
pyyhkäise ärsyttävät verenimijät iholtas
etenkin niitä hämähäkkejä tulee usein lakanoiden väliin, kun jonkinasteista araknofobiaa on..
Hämähäkki symbolisoi viettelystä, vaanivia vaaroja ja tuhoa, mutta saattaa tuottaa myös onnea, se kehrää elämänlankaasi. Hämähäkki seittilangan päässä tarkoittaa että onnesi on hiuskarvan varassa.
Samassa unikirjassa on hyöneisistä että viittaa hermojen lujuuteen tai heikkouteen --- hyökkäyksestä taas että >hermosi ovat joutuneet koville. Et ehkä ole pystynyt kestämään arkipäivän stressiä ja olet hyvää vauhtia sekoamassa..> ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089