Kala N ja oinas M.. Tomikoo parisuhde?

epäilevä:/

Mielipiteitä/ kokemuksia kalanaisilta

11

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme kuukautta

      Olen tapaillut/seurustellut oinaan kanssa muutaman kuukauden. Suhde on toiminut hyvin sillä en ole antanut itselleni "lupaa" rakastua liikaa. Oinaani on aika "meneväinen" veijari ja huomioi kaikki ympärillään olevat ihmiset. Olen itsekkin ulospäin suuntautuva ja tulen jutuun kaikkien kanssa. Mutta kun pohdin suhdetta eteenpäin ehkä kaipaan kumminkin enemmän kahdenkeskisiä asioita ja koti iltoja.Mutta en nyt ala hosua ettei mustasukkaisuuteni pääse esille.

    • mph

      oinas on aina hankala kumppani, koska ei pysty pysähtymään ja jakamaan huomiota vain yhdelle. yleensä he ovat sellaisia halivilivoo-tyyppeja, mutta varmasti poikkeuksiakin on:)

    • KalaN-

      Itse ainakin olen todella tyytyväinen mieheni ja minun suhteeseen, tunteet jatkuneet jo kauan aikaa korkealla ja molemmat rakastamme toisiamme todella lujaa.
      Olen lukenut horoskooppikirjoista, ettei oinas ja kalat sovi yhteen, mutta se ei pidä paikkansa. Tunnen muutaman parin (kala ja oinas) joilla on takana jo pitkä liito.
      Itselläni on takana kuitenkin käyty kaikki muut horoskoopit paitsi rapu, ja täytyy todeta, että oinas on paras; huomioi ja rakastaa koko sydämellään.

    • Kukka

      Meille oli vaikea se seitsemäs vuosi, joka kuulemma on useille pareille se eron vuosi. Nyt olemme rakastuneempia kuin koskaan. Oinas on ollut myös uskollinen kumppani. Työ vie välillä mennessään mutta oinas haluaa pitää huolta perheestään myös rahallisesti.

      • Kukka

        Tarkkaile myös kiinalaista horoskooppia. Me sovitaan siinä kyvin yhteen. Lohikäärme ja Kukko.


      • nsty
        Kukka kirjoitti:

        Tarkkaile myös kiinalaista horoskooppia. Me sovitaan siinä kyvin yhteen. Lohikäärme ja Kukko.

        pettää jättää ja panee kaikkea mikä liikkuu ja hengittää heti kun silmäsi käännät.

        kalat n


    • kala n

      Oinas mieheni haluaa puhua kaikki asiat läpi halki ja poikki, on todella vaativa naisensa suhteen, mustasukkainen, sanoo asiat kaunistelematta, omistava, lyhyt vihainen, perhekeskeinen, huolehtii naisestaan ja tykkää lapsista, rehellinen, haluaa auttaa, lojaali, kalalle hyvä vastakohta, mutta tulee olemaan vaikea suhde. Ei oikein suostu ja osaa antaa sitä tilaa kalalle, mitä kala tarvitsisi. Kala kyllä vahvistuu ja oppii paljon oinaasta ja toisin päin, mutta kalaa silti ahdistaa ja oinas meinaa tulla hulluksi, kun kala ei osaa olla tarpeeksi 'vahva'. Silti heillä on syvä ja intohimoinen suhde.

    • hauki_on_kala!

      Itsellä tässä on muutaman kuukauden kokemus ja täytyy sanoa, että ei voisi paremmin mennä!
      Ja ihmiset hyvät, muistakaa aina ottaa selville myös kyseisen henkilön nousevamerkki ja kuumerkki. Ne vaikuttavat myös tod. paljon! Ei saa katsoa merkkejä niin yksiselitteisesti!
      Jos Oinaasi sattuu olemaan nousevalta merkiltään vaikkapa Neitsyt, luulempa että suhde on katastrofi!

      • oinas-neitsyt

        >Jos Oinaasi sattuu olemaan nousevalta merkiltään vaikkapa Neitsyt, luulempa että suhde on katastrofi!
        No etpä kovin hyvin ole astrologiaasi lukenut... taidat olla nainen, sitäpaitsi.

        Nimenomaan, jos kala-aurinkomerkin kumppanin nouseva merkki on neitsyt (polaarimerkki), yksi suhteen tärkeimmistä ja koossapitävimmistä elementeistä on kunnossa. Polaarimerkit vetävät toisiaan vahvasti puoleensa, ja on todettu, ja tunnettu tosiasia että tämä 180 asteen aspekti on usein juuri monissa pitkäaikaisissa suhteissa läsnä.

        Jos tämä on mielestäsi "katastrofi" (???) ...
        T: oinas-aurinko/neitsyt nouseva merkki, ja kala-aurinkomerkin pitkäaikainen kumppani.


    • NonzillaAH

      Olin 3 vuotta oinasmiehen kanssa, naimisissakin ja yksi lapsi. Alussa olin onneni kukkuloilla, ekan vuoden. Lähes kaikki toimi kuin unelma. Taisin tosin sulkea silmäni monilta tosiasioilta. Mies hoiti raha-asiansa päin peetä, vaihtoi työpaikkaa monta kertaa (yli 10 krt kolmessa vuodessa), hävisi viikonlopuiksi eikä hoitanut lasta. Jätkä joi vikat ruoka- ja vaipparahat ja petti sen minkä kerkesi. Sain myöhemmin tietää asioista, ja kun lopulta jouduin masennuksen takia sairaalaan, hän vain totesi, ettei voi näin heikon ihmisen kanssa olla. Jätti minut, vauvan ja koiransa.

      Meni ja teki lisää lapsia muualle. Tuuliviiri, joka ei kestä ensimmäistäkään parisuhdetta pettämättä toista. Kalana en kestänyt enkä halua enää oinasta. Vaikka ei se kyllä horoskoopista kiinni ole...

      • Kalanais ja oinasmies=katas...

        Näinpä meilläkin,viimeinen pisara tuli,kun muuten kivan illan päätteeksi tuli kännissä kotiin ja hetken mielijohteesta hakkasi minut oikein kunnolla,aamulla ei edes muistanut ja yritti kammeta jalkojen väliin lepyttelemään,kun muistuttelin.Nyt muutto omaan,uuteen,ihanaan kotiin kuukauden päästä,saan viimeinkin alkaa elää pelkäämättä ja olla sellainen,kuin olen.Huom! KOSKAAN en ole miestä pettänyt,en edes epäilyille antanut aihetta,mutta silti äijä sekosi aina,kun lähdin viettämään tyttöjen iltaa.Itse hän on kyllä loikkinut vieraissa,vaikka yrittää kieltää.Heikko raukka ja luonnevikainen oli tämä oinas,ehkä joskus saan tutustua toisenlaiseen,niitäkin on,ystäväni sai ihanan oinasmiehen!!!Siis eipä vaivuta epätoivoon!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe