Onko kukaan käynyt katsomassa eilistä Me Starat joulushowta Joensuussa, kommentteja??
Me Starat joulushow
5
2688
Vastaukset
- Eero JI
Hyvin tehty kokonaisuus,ensimmäinen esitys joensussa tiettyä pientä hakemista oli, mutta kaksi hyvää Katri ja Jari veivät hienosti ja kunniallisesti ohjelman läpi.
- GMW
Eli mahtuiko mukaan myös jotain potpuria Katrin ja Jarin hiteistä vai olivatko kaikki lauletut kappaleet joululauluja?
- EeroJi
GMW kirjoitti:
Eli mahtuiko mukaan myös jotain potpuria Katrin ja Jarin hiteistä vai olivatko kaikki lauletut kappaleet joululauluja?
Nimikin sanoo että joululauluihin perustuva konsertti. Ei tosin täysin harrasta joulumusiikkia, kyllä niitäkin joukkoon mahtui. Kokonaisuutena reipas Joulushow ei siis iskelmällinen ohjelmisto.
- GMW
EeroJi kirjoitti:
Nimikin sanoo että joululauluihin perustuva konsertti. Ei tosin täysin harrasta joulumusiikkia, kyllä niitäkin joukkoon mahtui. Kokonaisuutena reipas Joulushow ei siis iskelmällinen ohjelmisto.
Oliko kukaan katsomassa eilen Hartwall-areenalla, miten show onnistui? Itse näin tämän shown Turussa ja oli aivan mahtava. Innolla odotan kun tulee tv:stä jouluna ;)
- sali taputti seisaallaan
GMW kirjoitti:
Oliko kukaan katsomassa eilen Hartwall-areenalla, miten show onnistui? Itse näin tämän shown Turussa ja oli aivan mahtava. Innolla odotan kun tulee tv:stä jouluna ;)
Että on ammttitaitoista ,taiteellista ,herkkää .Ja lauloivat hyvin .Hyvä Katri ja Jari ja muut mukana olleet .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607