Jotka kirjoittaa vanhalla nimmarilla.Paljon terkkuja kaikille ja etenkin Mysnalle..
Kiva joulunalusaikaa kaikille..
Nauttikaa täysikuusta..
Ihanan valoisa illallakin.
Lähdenpä karvatssun kanssa ulos....
No onhan vielä muutama..
6
453
Vastaukset 6
Just tultiin iltakävelyltä ja kyllä olikin ihana ilma..Meillä ei ollut karvatassua mukana,vaikka aina se tahtoisi mukaan kävelylle..Se on katos kissa..:)
- Laahustava
Ei ole sinuakaan pitkään aikaan "näkynyt"
Tulin muuten itse just karvatassun kanssa lenkiltä on vaan niin vanha karvatassu,ettei pitkää lenkkiä enään jaksa. - poistoja taas...
Ovat poistaneet PALJON kirjoituksia taas, myös niiltä vanhoilta nikeiltä...
Moni asiallinen kommentti on kadonnut. Mutta uskoon liittyvät asiat saa olla, samoin kaikki "eiköstään ett meil kaikilla on niin mahottoman mukavaa yhdessä..." Lässynlässyn... :( paljoa enää kirjoitella tjn
weikit wallanneet alaa :=)
moicca sulle :=)- MysNa
se täällä piiiiitkästä aikaa! Mukava on sinuakin täällä "nähdä" Täysikuu olikin upea, ulvoin taas kurkun käheeks!!
Olisipa vaan sen verran pakkasta ettei tuo karvatassu olis jatkuvasti kuratassu!!- keskiyonkehraaja
Eipä tarvii niitä karvatassuja pestä, eikä mun tapauksessa vatsakarvoja kans... siis pakkasilla..
seuraavaks koiraks hommaan vinttikoiran:))
Löytyihän täältä "tuttujakin". Ihanaa.
Kaikille hyvää viikonloppua::..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459