Kun teen videota ja audiona on musiikkia niin joidenkin leikkeiden kohdalla musiikki loppuu ja sitten kun tulee toinen leike niin musiikki kuuluu taas. Leikkeet ovat todennäköisesti erilaisempia WMV-videoita kuin muut joissa ääni kuuluu. Siis niiden leikkeiden oma ääni kuuluu mutta kun ne on aikajanalla ja musiikin kanssa niin ei kuulu mitään vaikka äänitasot on niin että pelkkä musiikki. Puuttuuko minulta jokin codec sitten? Kaikki leikkeet on WMV:tä mutta ei hajua että miten pakattuja.
Movie Maker temppuilee
toivoton....ö
1
178
Vastaukset
tekee kaikenlaisia temppuja ilman mitään selvää johdonmukaisuutta. Itse olen kanssa törmännyt jos jonkinlaisiin bugeihin sen kanssa. Toki tuohon voi jokin ratkaisukin olla, mutta veikkaan, ettei. Sillä vaan olisi helppoa ja mukavaa koostella kaikenlaisia videonpätkiä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997