oon harkinnut että ostan kortit ja kirjan. niitä taitaa olla monenlaisii ja hintasii..auttaisitteko mua nyt tässä asiassa..mistä niitä saa esim.tilattua?ja mimmoste kortit ja kirja kannattas ostaa?
tarot kortit ja kirja
4
1704
Vastaukset
- Queen of Cups
Kortteja on erilaisia, osta sellaiset jotka miellyttävät sinua. Esim. Uniomysticasta ja Aatmasta löydät paljon eri vaihtoehtoja.
Kirjoista suosittelen Marita Liulian kirjaa.
Äläkä heti lannistu, tämä vie aikansa joten älä lyö heti kortteja hyllyn perimmäiseen nurkkaan! - .........
on ainakin kirjoja. Niistäkin näet jo korttien kuvat. Huomioi kortteja löytyy monella kielellä ja iso/pienikokoisia kortteja.
- my90
Itse olen hankkinut omani akateemisesta kirjakaupasta(kallein mahdollinen kirja kauppa)mut niitä nyt saa melkein joka paikasta. En oikein tiedä et onko niissä nyt niin eroja ja väliä et minkälaista hankkii. Itse en muista mitkä minulla on...
- ostin ulkomailta
Jep, mä tilasin tosiaan Englannista asti omat korttini. Innostuin korteista kun siskolla oli eräänlaiset, ei kuitenkaan sellaset jotka mua olis miellyttäny. Niinpä laitoin vaan googleen hakusanaksi tarot / tarot cards ja kattelin minkälaisia kuvia sieltä tuli vastaan. Löysin aivan ihanat lopulta (druidcraft tarot), jäljitin Suomen kirjakauppojen nettisivuilta noita löytämättä. Lopulta löysin luotettavanoloisen nettikaupan Englannista ja siellä oli mainittu myös mitä postitus tänne maksaisi. Pankkikortti siinä toki pitää olla kun netistä tilailee, mut mulla ainakin suju kaupat tosi hyvin. Tilauksesta meni 5 päivää niin olivat Suomessa. :) Ja hintakin oli edullinen siihen nähden että sisälsi postituksen. Halvemmalla sain kortit ja kirjan Englannista kuin mitä oon katellu esim Suomalaises joidenki settien hintoja..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20713247
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122108Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes931159- 1141085
- 221050
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?37981Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30842Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80668Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80653- 63623