oon harkinnut että ostan kortit ja kirjan. niitä taitaa olla monenlaisii ja hintasii..auttaisitteko mua nyt tässä asiassa..mistä niitä saa esim.tilattua?ja mimmoste kortit ja kirja kannattas ostaa?
tarot kortit ja kirja
4
1695
Vastaukset
- Queen of Cups
Kortteja on erilaisia, osta sellaiset jotka miellyttävät sinua. Esim. Uniomysticasta ja Aatmasta löydät paljon eri vaihtoehtoja.
Kirjoista suosittelen Marita Liulian kirjaa.
Äläkä heti lannistu, tämä vie aikansa joten älä lyö heti kortteja hyllyn perimmäiseen nurkkaan! - .........
on ainakin kirjoja. Niistäkin näet jo korttien kuvat. Huomioi kortteja löytyy monella kielellä ja iso/pienikokoisia kortteja.
- my90
Itse olen hankkinut omani akateemisesta kirjakaupasta(kallein mahdollinen kirja kauppa)mut niitä nyt saa melkein joka paikasta. En oikein tiedä et onko niissä nyt niin eroja ja väliä et minkälaista hankkii. Itse en muista mitkä minulla on...
- ostin ulkomailta
Jep, mä tilasin tosiaan Englannista asti omat korttini. Innostuin korteista kun siskolla oli eräänlaiset, ei kuitenkaan sellaset jotka mua olis miellyttäny. Niinpä laitoin vaan googleen hakusanaksi tarot / tarot cards ja kattelin minkälaisia kuvia sieltä tuli vastaan. Löysin aivan ihanat lopulta (druidcraft tarot), jäljitin Suomen kirjakauppojen nettisivuilta noita löytämättä. Lopulta löysin luotettavanoloisen nettikaupan Englannista ja siellä oli mainittu myös mitä postitus tänne maksaisi. Pankkikortti siinä toki pitää olla kun netistä tilailee, mut mulla ainakin suju kaupat tosi hyvin. Tilauksesta meni 5 päivää niin olivat Suomessa. :) Ja hintakin oli edullinen siihen nähden että sisälsi postituksen. Halvemmalla sain kortit ja kirjan Englannista kuin mitä oon katellu esim Suomalaises joidenki settien hintoja..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1245288Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1845261BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2144132- 2183356
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1233158Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1043064HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok192941- 1271894
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1621835- 611379