Aiemmin liikuin aina suurella porukalla nyt en halua ketään kavereiksi koska koen melkein kaikki ennemmin tai myöhemmin vitun tyhmiksi ja mua rupee ottaa päähän ne, viihdyn omassa maailmassani koko loppuelämän ja mulla on hauskempaa yksin kuin seurassa ihminen ei tarvistse toisia ihmisiä ollakseen onnellinen päinvastoin ainakaan mä en tarvitse.
Mä viihdyn yksin
13
1704
Vastaukset
- mulla
Mäkää en enää kaipaa ihmisiä ympärilleni, juhannuksenaki dokaan yksin himassa ja oon pirun onnellinen=)
- dust
hyvää jussia sulle itse en aio dokata vaan katsoa muutaman leffan ja kuunnella musiikkia vaikka bisseä tuossa olisi ei tarvii kinata kenenkään kanssa eikä kuunnella kenenkään älyttömiä kännisiä elämänviisauksia ah : )
- vielä ihanampaa
dust kirjoitti:
hyvää jussia sulle itse en aio dokata vaan katsoa muutaman leffan ja kuunnella musiikkia vaikka bisseä tuossa olisi ei tarvii kinata kenenkään kanssa eikä kuunnella kenenkään älyttömiä kännisiä elämänviisauksia ah : )
Minäkään en dokaa, paitsi kahvia ..
Näprään tietsikalla, katson TV:tä ja nukun ja nukun ja ..
kukaan ei ole arvostelemassa kuinka kauan mitäkin teen ja kukaan ei ole vaatimassa omaa vuoroa
- yksinäisyys
ja mikä rauha,
saan olla rauhassa koko juhannuksen.
Tuollapahan toiset ovat kastumassa, koska OLI PAKKO lähteä kavereiden kanssa kun on juhannus.
Minulla on kuivaa ja oma rauha,
saan olla pitkin tai poikin, eikä tarvitse ajatella mitä muut tykkäävät tästä tai tästä ......
pakkoa ei ole mihinkään .. - I am the walrus
Ja kas, mille palstalle kirjoitakaan ja mitä palstaa luet. Jos oikeasti, aivan täysin vilpittömästi olisit yksinäisyydestä ekstaasissa, niin eipä sinulla olisi tarvetta sitä tiedonpätkää tällä palstalla muille jakaa.
Ole vain ylpeä yksinäisyydestäsi, muutaman vuoden päästä et enää jaksa sitäkään.
Ylpeä olin minäkin.- dust
mutta jotenkin nautin saavani kertoa että te muut ihmiset olette luuseri pohjasakkaa ja teillä ei ole tietoakaan mitä maailmassa tapahtuu ja millainen ihminen on minä käsitän ja näen kuinka heikkoja ihmiset on ainostaan muutama ihminen maailmassa jotka elää yksin voi tietää saman kuin minä te olette eläimiä tyhmiä lemmikkejä joita minä tahdon mukaan voisin siirrellä kuin shakki nappulpoita teillä ei ole mitään tietoa olemassa olosta ja maailmasta te vain luulette tajuavanne mutta minä tiedän olevan jotain suurempaa ja te, te olette niin leluja tässä maailman kaikkeudessa että häviätte kärpäsen paskalle tärkeysjärjestyksessä!!!!
TÄMÄN TAKIA VIIHDYN YKSIN LUUSERIT! - I am the walrus
dust kirjoitti:
mutta jotenkin nautin saavani kertoa että te muut ihmiset olette luuseri pohjasakkaa ja teillä ei ole tietoakaan mitä maailmassa tapahtuu ja millainen ihminen on minä käsitän ja näen kuinka heikkoja ihmiset on ainostaan muutama ihminen maailmassa jotka elää yksin voi tietää saman kuin minä te olette eläimiä tyhmiä lemmikkejä joita minä tahdon mukaan voisin siirrellä kuin shakki nappulpoita teillä ei ole mitään tietoa olemassa olosta ja maailmasta te vain luulette tajuavanne mutta minä tiedän olevan jotain suurempaa ja te, te olette niin leluja tässä maailman kaikkeudessa että häviätte kärpäsen paskalle tärkeysjärjestyksessä!!!!
TÄMÄN TAKIA VIIHDYN YKSIN LUUSERIT!Minäkin kuvittelin omaavani aidosti omaperäisiä ajatuksia ja ymmärtäväni ikuisuuskysymyksiä paremmin ja oli tavallaan yksinäinen siitä syystä, että siihen hakeuduin elääksin kuten ajattelen. Uskon kyllä edelleen, että olen oikeassa - tai enemmän kuin uskon. Tiedän.
Mutta joskus tulee tilanteita, jolloin sitä haluttaa punnita, onko ennemmin oikeassa, vai onnellinen. - tietsikalla
Olen yksin ja nautin
Yksinäisyyden ilohin kuuluu vapaus olla vaikka tietsikalla ilman että kukaan mäkättää täällä kotona.
Sinä siellä toisella koneella voit ajatella tallaisesta yksinäisyydestä mitä huvittaa.
On totta että aikansa kutakin
En tiedä koska tähän yksinoloon kyllästyy, voi niinkin käydä ..
Nyt kahvin keittoon ja ihanaa juoda kaikessa rauhassa, kisu sylissä
eikä tarvii stressata ruuanlaiton suhteenkaan, eväillä pärjää
Ps. En ole nimimerkki dust - I am the walrus
tietsikalla kirjoitti:
Olen yksin ja nautin
Yksinäisyyden ilohin kuuluu vapaus olla vaikka tietsikalla ilman että kukaan mäkättää täällä kotona.
Sinä siellä toisella koneella voit ajatella tallaisesta yksinäisyydestä mitä huvittaa.
On totta että aikansa kutakin
En tiedä koska tähän yksinoloon kyllästyy, voi niinkin käydä ..
Nyt kahvin keittoon ja ihanaa juoda kaikessa rauhassa, kisu sylissä
eikä tarvii stressata ruuanlaiton suhteenkaan, eväillä pärjää
Ps. En ole nimimerkki dustHuomaan kyllä, että et ole nimimerkki dust, hän tuskin osaisi nimeään kirjoittaa oikein.
Niin ja tokihan tuon ymmärrän.
Mutta ymmärähän sekin, että yksinolo on tyystin eri asia kuin yksinäisyys. Kyllähän minäkin yksinolosta nautin, sillä se on luonteeni mukaista; siitä toisesta en niinkään.
Sitäpaitsi kommenttini oli suunnattu nimenomaan tuolle dustille, sillä siitä kirjoitelmasta paistaa läpi se, että siinä kuvitellaan jo itsestäkin vähän liikoja.
Sanotaan vaikka: halusin hieman ärsyttää.
Sallittakoon sellaiset pienet ilot minulaiselleni yksineläjälle. - dust
I am the walrus kirjoitti:
Huomaan kyllä, että et ole nimimerkki dust, hän tuskin osaisi nimeään kirjoittaa oikein.
Niin ja tokihan tuon ymmärrän.
Mutta ymmärähän sekin, että yksinolo on tyystin eri asia kuin yksinäisyys. Kyllähän minäkin yksinolosta nautin, sillä se on luonteeni mukaista; siitä toisesta en niinkään.
Sitäpaitsi kommenttini oli suunnattu nimenomaan tuolle dustille, sillä siitä kirjoitelmasta paistaa läpi se, että siinä kuvitellaan jo itsestäkin vähän liikoja.
Sanotaan vaikka: halusin hieman ärsyttää.
Sallittakoon sellaiset pienet ilot minulaiselleni yksineläjälle.tahdoin vaan provota OK???ei sen kummempaa.
- Vihaan ihmisiä!
dust kirjoitti:
TÄMÄN TAKIA VIIHDYN YKSIN LUUSERIT!Huomaan että maailmassa on muitakin kaltaisiani, kuten DUST. Itse inhoan ja vihaan yli kaiken ihmisiä tai ehkäpä enemmän heidän kusipäisyyttään ja typeryyttään. Haluan olla yksin. Rakastan olla yksin. Yksin pystyn olemaan enemmän, olen kuin jumala(vertauskuvannollinen).En usko jumalaan. Usko vain että kaikki on olemassa koska se on olemassa. Aika on ehkä ihmisen oma keksintö joka ei todellisuudessa ole. Minua ei kiinnosta jos sinä uskot jumalaan, joten älä jauha minulle uskosta sillä olet kuitenkin liian typerä käsittämään siitä mitään! Kaikki ei ole luotuja laumaan. Ja jotkut syntyvät ikuinen viha sydämmessään. Ja joillekkin kehittyy psykoosi kuten minulle. PERKELE!!!
- sekään ei auta
Olet aivan hukassa jos jatkat tota linjaa .
kokemusta on .. - unelmia
hyvä oli kommenttisi,niin minäkin tykkään olla monta kertaa yksin kun on sinut itsensä kanssa ja hyvä omatunto kaikessa niin pärjää yksin ei tartte aina tehdä komprimisseja eikä kuunnella toisen vikinää ja noitumista joten tsemppiä sinulle ja voi hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161