Hiphei!

morapora

Tapailin vajaan vuoden oinasmiestä ja emme siis seurustelleet, koska pelkäsi luottaa.
Nyt pari pv sitten tuli luokseni ruusupuskan kanssa ja sanoi että älysi vihdoin että hän on rakastanut minua koko ajan,mutta ei ole vain myöntänyt sitä itselleen ja että jos minut saa niin ei tarvitse elämältään muuta tarvitse, että on onnellinen.
Eli kivahan tuollaista on kuulla, mutta tarkoittaako oinaat mitä sanovat? Onko sitten varmasti uskollinen, kun kerran haluaa viimein seurustella? Voisiko tästä keheytyä pitkäkin suhde? kommentteja ja omakohtaisia kokemuksia kaivataan :)

5

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he...

      sitä tarkoittavat! nauttikaa toisistanne ;)

      • todellakin

        Oinas on intohimoinen ja haluaa sinut...


    • hieno juttu...

      ...fiksun kuuloinen oinas :) . Olisinpa itsekin toivonut, että minulle olisi käynyt samoin... joku siinä oinaassa on joka on saanut mun ajatukset koukkuun...

      Onko sit oinailla paljon tuota vikaa, ettei ne uskalla jostain syystä heittäytyä täysillä suhteeseen...pelkääkö ne jotain? Ku mulla kävi niin, että oinas kyllä sanoi tykkäävänsä musta paljon ja viihtyvän mun seurassa...mutta sanoi, että joku hommasta puuttuu, muttei itsekkään tiedä mikä... Mietin vain, että ovatko ne jollain tavalla sit epävarmoja tai jotain....en tiedä... tietäiskö joku viisaampi?

      Mutta onnea rutkasti sulle ja sun oinaskullalle :) !!!! Onneksi sentään joissain tapauksissa on happy end :)

      • alkup.

        Joo kyllä täytyy myöntää että monta kertaa oli usko ja ennenkaikkea hermot koetuksella, mutta näköjään pitää paikkaansa että lopussa kiitos seisoo:)

        Voi olla että oinaas ovat jollain tapaan epävarmoja. (huono itsetunto tms?) minunkin oinaalla oli hirveä luottamuspula, ei millään luottanut koska oli niin useasti pettynyt vanhoissa suhteissaan ja tullut petetyksi. ja minä jouduin kärsimään sitten muiden tekemät vääryydet häntä kohtaan. Ainut toivo oli vain olla lähellä ja näyttää todelliset tunteet.
        Sanoi joskus että kukaan nainen ei koskaan tule pääsemään häntä enää lähelle.. Mutta kuinkas kävikään ;)


      • oikee pässi
        alkup. kirjoitti:

        Joo kyllä täytyy myöntää että monta kertaa oli usko ja ennenkaikkea hermot koetuksella, mutta näköjään pitää paikkaansa että lopussa kiitos seisoo:)

        Voi olla että oinaas ovat jollain tapaan epävarmoja. (huono itsetunto tms?) minunkin oinaalla oli hirveä luottamuspula, ei millään luottanut koska oli niin useasti pettynyt vanhoissa suhteissaan ja tullut petetyksi. ja minä jouduin kärsimään sitten muiden tekemät vääryydet häntä kohtaan. Ainut toivo oli vain olla lähellä ja näyttää todelliset tunteet.
        Sanoi joskus että kukaan nainen ei koskaan tule pääsemään häntä enää lähelle.. Mutta kuinkas kävikään ;)

        tuntuu jotenki tutulta. En osaa ite sanoo mistä johtuu mutta jotenki vaikee täysillä mennä suhteeseen. Sitä suojeleen ehkä itteänsä. Kaikkeen muuhun mihin ryhtyy niin aina täysiä mutta toi sydämmen avaaminen ei oo niin helppoo.
        Joskus kyllä seurustellu vakavasti monta vuotta ja siinä mentiin läpi myrskyt ja maailmanloput, aina selvittiin. Lopulta seki kyllä päätty ja sen jälkeen ei oo kukaan päässy lähellä. Hkä jäi liikkaa haavoja mitä pitää vielä parannella....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe