Kertokaa kokemuksia koirien selkäkipuihin liittyen. Omalla koirallani ilmeni juuri selkävaivoja, nyt sai määräyksenä viikon kipulääkekuurin ja lepoa. Ensin luulin olevan vatsavaivoja, mutta eläinlääkärissä ilmeni että selkää arkoo. Huomasin että ulostaminen aiheuttaa erityisesti kipua. Itse ulostaminen ei siis tee kipua mutta se asento luulisin. Sen jälkeen käveli tosi vaisusti ja laittoi jopa makuulle tien viereen. Jos sinulla on ollut selkäkipuinen koira, jäivätkö kivut yhteen kertaan vai tuliko loppuelämän vaiva? Mietin että onko tämä jotain ohimenevää lihaskipua tms. vai jotain ihan muuta...
Koiran selkäkivut
3
7251
Vastaukset
- Selkäkipu
Mulla kokemus 6v spn selkävaivasta,eka oire oli se että kesken kävelyn koira istui vähän väliä,
monien tutkimusten jälkeen selvisi Mevetissä,että koiralla on selkäydin kanavan ahtauma,joka leikattiin siis avarrettiin ydinkanavaa,jonka seurauksena koiran pissa ja kakka toiminnot halvaantui myöskin häntä meni toimimattomaksi siis täysin velttoksi.Moninaisten kotihoitojen,katetrin ja suolentyhjennysten ja
monien hoitoyritysten jälkeen oli pakko saattaa
rakas silmäteräni Paratiisiin.
Toivottavasti sinun koirallasi on parannettava
sairaus,kaikkea hyvää toivon teille.- Gunes
Meillä alkoi koiran selkäkivut siten että ulvahti yksi kaksi ja lääkarit eivat löytaneet ensin vikaa ollenkaan.Määrasivat vain lepoa.Nain mentiin 6kk ja oltiin ihmeissään koira ja mina.Sen naki etta nama pakolliset tauot olivat koiralle karsimystä. Sitten löytyi lääkäri joka pystyi paikallistamaan vaivan oikean laadun.Eli yksi nikamista oli vaillinaisesti kasvanut ja aiheutti erittäin kovat kivut. Timo Talvio on erikoistunut eläinten selkiin.Leikkauksen jälkeen koira eli vielä 8 vuotta ja oli 15.5v vanhus kuollessaan.
- niksu
jo edesmenneen koirani selkäkivut saatiin kuriin kiropraktikko Mats Holmströmin avulla. Koiralle oli tullut spondyloosa muutoksia vanhemmiten. Käsittelyn jälkeen koira vetristyi kummasti.
Tiedän myös Holmströmin laittaneen kävelemään halvaantuneen corgin, jolta oli tunto täysin kateissa takajaloista ja hännästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634