Hei masseur

kova kiire

Onko se satamatyömaa jo valmis? Jos ei niin täytyy lähtee Uuteen seelantiin.

Kiitti jos jaksat vastata.

3

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satatyömaan kohteen, Portas do Mar, pitäisi aikataulun mukaan valmistua vuoden 2008 kesäkuuhun mennessä. Ymmärtääkseni rakentaminen on tällä hetkellä aikataulussa. Töitä tehdään kuutena päivänä viikossa.

      Rantakadulla rakennetaan samanaikaisesti maanalaista parkkihallia, minkä vuoksi katu on ollut poikki lokakuun alusta lähtien.

      Jos olette viehtyneet juuri Ponta Delgadan kaupunkiin, niin koette varmasti nämä molemmat isot rakennusprojektit häiritseviksi.

      Ponta Delgadassa on meneillään katujen kunnostamisohjelma, jolla uudistetaan mm. sähkönjakelun infrastruktturia. Kun satamarakennustyömaa on saatu päätökseen, tulevat itä-länsisuunnassa kulkevat pääkadut vuorollaan kunnostettaviksi.

      Rantakadun hotellit kärsivät rakennustyömaasta. Hieman rannasta kauempana oleviin hotelleihin (mm. São Miguel Park ja Royal Garden) rakentamisen haitat eivät ulotu ja kuten muistanette, majoituspaikkoja on myös Ponta Delgadan ulkopuolella.

      Luonto tuolla maalla kaunista kaikesta huolimatta. Tällä hetkellä ruoho on heleän vihreää kaikkialla kiitos säännöllisten sateitten. Joulutähtipensaat kukkivat ulkona muutamien muiden kukkivien pensaiden lisäksi.

      Tervetuloa Azoreille pienistä haitoista huolimatta!

      • espanjalaiset

        kovia rahastamaan ja italialaiset hyvästä sydämestään loistavia matkailumaan isäntiä. Kun tätä on joku muukin sanonut. Mistä minä sen tietäisin.

        Rajoittuuko mielipiteenvapautesi vain Portugaliin.


      • espanjalaiset kirjoitti:

        kovia rahastamaan ja italialaiset hyvästä sydämestään loistavia matkailumaan isäntiä. Kun tätä on joku muukin sanonut. Mistä minä sen tietäisin.

        Rajoittuuko mielipiteenvapautesi vain Portugaliin.

        Olen kyllä oleskellut Espanjassa pidempiäkin aikoja ja matkustanut maassa jonkun verran, mutta en ole missään törmännyt käyttäytymiseen, jota voisin kutsua rahastukseksi. Kun puhutaan rahastuksesta ja sillä tarkoitan tilannetta, jossa kaikesta otetaan maksu erikseen ja vielä tyrkytetään ostamaan, tulee mieleeni USA, jossa olen asunut useita vuosia ja matkustellut myös työni puolesta. Siihen, minkä koemme rahastukseksi, liittyy usein jonkun toimeentulo, eli mitä enemmän myyt, sitä suurempi on liksasi.

        Italiassa olen liikkunut työmatkoilla pohjoisessa sekä viettänyt kauan aikaa sitten viikon loman Roomassa. Ainakin työmatkoilla isäntäni olivat mitä mainioimpia eivätkä kyllä säästelleet vieraanvaraisuuttaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe