Vaakanainen

mieskk

Olen tässä lukenut kommentteja vaakanaisesta ja hänen persoonallisuudestaan. Ovat kyllä ihan osuvia ja mielenkiintoisia. Mutta kaipaisin kommenttia tähän seuraavaan asiaan. Olen tuntenut nyt aika monta vaakanaista ja olen huomannut että niissä tosiaan on jotain mikä vetoaa minuun. Kuitenkin nämä kaikki ovat kariutuneet johonkin siis suhteet. Järjellä ajateltuna vaaka ei sovi ollenkaan minulle, mutta jostain syystä vaakanaiset tuntuvat olevan ainoa mielenkiinnon kohde ja niitä tuntuu osuvan kohdalle myös muita useammin. On totta että vaakanainen tekee lähtemättömän vaikutuksen, mutta on kyllä mahdollista päästä irti tästä otteesta juuri heidän järkeen käymättömien tekojen tai ajatusten avulla. Mutta haluaako kukaan oikeasti sitä, onko olemassa jokin tuntematon voima mikä yhdistää ihmiset vai pystyykö ihminen oikeasti vaikuttamaan siihen millainen ihmissuhde hänellä on. Kauan asiaa pohdittuani en ole päässyt lähellekkään vastauksia. Kommentteja, mitä tahansa kiitos

22

5315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • libralion

      ... vaakanaisten järkeenkäymättömiin tekoihin ja ajatuksiin olet törmännyt, se kiinnostaisi kovasti.
      Entä tarkentaisitko, mitä tarkoitit lauseella "Mutta haluaako kukaan oikeasti sitä jne"
      Entä oma merkkisi?

      • mieskk

        On aika vaikea kuvailla mitä järkeenkäymätön menettely tarkoittaa ilman että se sopisi jokaiseen naiseen, mutta jos ihminen puhuu toista ja tekee toista se ei ole hyvin järkeenkäypää. Jos tekee johtopäätöksiä ilman kunnollisia perusteita se ei ole myöskään kovin järkevää. Vaa'an tapa analysoida ei mielestäni anna älykästä kuvaa ihmisen arvioinnista. Kuten totesin tämä voisi käydä varmaan mihin tahansa ihmiseen, mutta omien kokemusten mukaan nämä ovat ominaisia juuri vaa'alle. Joku voi tietysti olla eri mieltä ja se sallittakoon jokainen näkee niinkuin tahtoo.
        Ehkä tämä ei sovi kaikille vaakaihmisille koska aina on olemassa poikkeuksia. Vaakanainen on silti paras mitä minä tiedän, vaikkakin on nämä heikkoudet, niinkuin kai jokaisella on joku heikkous. Tarkoitin sillä haluamisella että jos ihmisessä vetoaa jokin enemmän kuin pystyy käsittämään, niin onko jollain muilla asioilla loppujen lopuksi mitään merkitystä.
        No joo tämä voi olla vähän vaikea selittää yksiselitteisesti, mutta toivotaan että se selvensi vähän.


      • jonna1410
        mieskk kirjoitti:

        On aika vaikea kuvailla mitä järkeenkäymätön menettely tarkoittaa ilman että se sopisi jokaiseen naiseen, mutta jos ihminen puhuu toista ja tekee toista se ei ole hyvin järkeenkäypää. Jos tekee johtopäätöksiä ilman kunnollisia perusteita se ei ole myöskään kovin järkevää. Vaa'an tapa analysoida ei mielestäni anna älykästä kuvaa ihmisen arvioinnista. Kuten totesin tämä voisi käydä varmaan mihin tahansa ihmiseen, mutta omien kokemusten mukaan nämä ovat ominaisia juuri vaa'alle. Joku voi tietysti olla eri mieltä ja se sallittakoon jokainen näkee niinkuin tahtoo.
        Ehkä tämä ei sovi kaikille vaakaihmisille koska aina on olemassa poikkeuksia. Vaakanainen on silti paras mitä minä tiedän, vaikkakin on nämä heikkoudet, niinkuin kai jokaisella on joku heikkous. Tarkoitin sillä haluamisella että jos ihmisessä vetoaa jokin enemmän kuin pystyy käsittämään, niin onko jollain muilla asioilla loppujen lopuksi mitään merkitystä.
        No joo tämä voi olla vähän vaikea selittää yksiselitteisesti, mutta toivotaan että se selvensi vähän.

        ..Kuuluu vaakanaisen luonteeseen sanoa jotain ja tehdä ihan päinvastoin. Niin mie ainakii teen, en tosin tiedä mistä se mahtaa johtua. Ehkäpä se on justiinsa se mikä vaakanaisista tekee niin mielenkiintosia.


      • mielenkiintoisia :)))
        jonna1410 kirjoitti:

        ..Kuuluu vaakanaisen luonteeseen sanoa jotain ja tehdä ihan päinvastoin. Niin mie ainakii teen, en tosin tiedä mistä se mahtaa johtua. Ehkäpä se on justiinsa se mikä vaakanaisista tekee niin mielenkiintosia.

        Mä ainaki sanon tollasta valehteluksi ja niin sanoo moni muukin.


      • Vaakawoman
        mieskk kirjoitti:

        On aika vaikea kuvailla mitä järkeenkäymätön menettely tarkoittaa ilman että se sopisi jokaiseen naiseen, mutta jos ihminen puhuu toista ja tekee toista se ei ole hyvin järkeenkäypää. Jos tekee johtopäätöksiä ilman kunnollisia perusteita se ei ole myöskään kovin järkevää. Vaa'an tapa analysoida ei mielestäni anna älykästä kuvaa ihmisen arvioinnista. Kuten totesin tämä voisi käydä varmaan mihin tahansa ihmiseen, mutta omien kokemusten mukaan nämä ovat ominaisia juuri vaa'alle. Joku voi tietysti olla eri mieltä ja se sallittakoon jokainen näkee niinkuin tahtoo.
        Ehkä tämä ei sovi kaikille vaakaihmisille koska aina on olemassa poikkeuksia. Vaakanainen on silti paras mitä minä tiedän, vaikkakin on nämä heikkoudet, niinkuin kai jokaisella on joku heikkous. Tarkoitin sillä haluamisella että jos ihmisessä vetoaa jokin enemmän kuin pystyy käsittämään, niin onko jollain muilla asioilla loppujen lopuksi mitään merkitystä.
        No joo tämä voi olla vähän vaikea selittää yksiselitteisesti, mutta toivotaan että se selvensi vähän.

        mitä tarkoitat hih, vaaka on vaikea ja vain vahvat merkit pystyy luomaan hyvän parisuhteen vaakanaiseen.
        Siis toihan on ihan tyypillistä vaa"alle ja aika huono piirre ja luulempa että vaakanainen ei itsekään pidä siitä piirteestä mutta kunhan tutustut
        siihen paremmin niin ymmärrät.


      • libralion
        mieskk kirjoitti:

        On aika vaikea kuvailla mitä järkeenkäymätön menettely tarkoittaa ilman että se sopisi jokaiseen naiseen, mutta jos ihminen puhuu toista ja tekee toista se ei ole hyvin järkeenkäypää. Jos tekee johtopäätöksiä ilman kunnollisia perusteita se ei ole myöskään kovin järkevää. Vaa'an tapa analysoida ei mielestäni anna älykästä kuvaa ihmisen arvioinnista. Kuten totesin tämä voisi käydä varmaan mihin tahansa ihmiseen, mutta omien kokemusten mukaan nämä ovat ominaisia juuri vaa'alle. Joku voi tietysti olla eri mieltä ja se sallittakoon jokainen näkee niinkuin tahtoo.
        Ehkä tämä ei sovi kaikille vaakaihmisille koska aina on olemassa poikkeuksia. Vaakanainen on silti paras mitä minä tiedän, vaikkakin on nämä heikkoudet, niinkuin kai jokaisella on joku heikkous. Tarkoitin sillä haluamisella että jos ihmisessä vetoaa jokin enemmän kuin pystyy käsittämään, niin onko jollain muilla asioilla loppujen lopuksi mitään merkitystä.
        No joo tämä voi olla vähän vaikea selittää yksiselitteisesti, mutta toivotaan että se selvensi vähän.

        Itselleni on vierasta sanoa yhtä ja tehdä toista. Se ei ainakaan ole tietoista, niinkuin joku tuossa alla kertoo ja ihmettelen kovin miksi joku tekee niin? Vai kuvastaako em. juuri vaakamaista vaakakuppien heilahtelua, etsitään tasapainoa ja jotta tasapaino löytyy, täytyy asian molemmat puolet nähdä ja kokea?
        Luulen, että koopista riippumatta, kaikki teemme johtopäätöksiä ja analysointeja hyvin pienistä huomioista ja seikoista. Kaikkien kannattaisi pitää mielessä se tosiasia, että voimme omissa johtopäätöksissämme olla kybällä väärässä. Asiat ei selviä kuin puhumalla ja kyselemällä ja siltikin on vielä vaara, että ymmärtää jonkin asian väärin.
        Tuo vetovoima, jos sitä tarkoitit, onkin vaikeampi ja varmaan hyvin henkilökohtainen juttu. Itselleni ei riittänyt pelkkä vetovoima kun vastapuolena oli tietoisuus siitä, ettei tärkeänä pitämäni arkielämä olisi pidemmän päälle toiminut.


      • mieskk
        mielenkiintoisia :))) kirjoitti:

        Mä ainaki sanon tollasta valehteluksi ja niin sanoo moni muukin.

        Olet kyllä oikeassa että yksinkertaisesti katsottuna
        se on valehtelua, mutta on kyseessä tyyppi joka ei itse sisäistä valehtelevansa vaan tarkastelevan asioita vaakamaisen tarkasti, mutta unohtaa kokonaisuuden. Vaaka punnitsee asioita tavalla jota 'normaali' ihminen ei käsitä. Joka tapauksessa vaaka siis hyvinkin tekee 'epänormaaleja' päätelmiä.


      • mieskk
        libralion kirjoitti:

        Itselleni on vierasta sanoa yhtä ja tehdä toista. Se ei ainakaan ole tietoista, niinkuin joku tuossa alla kertoo ja ihmettelen kovin miksi joku tekee niin? Vai kuvastaako em. juuri vaakamaista vaakakuppien heilahtelua, etsitään tasapainoa ja jotta tasapaino löytyy, täytyy asian molemmat puolet nähdä ja kokea?
        Luulen, että koopista riippumatta, kaikki teemme johtopäätöksiä ja analysointeja hyvin pienistä huomioista ja seikoista. Kaikkien kannattaisi pitää mielessä se tosiasia, että voimme omissa johtopäätöksissämme olla kybällä väärässä. Asiat ei selviä kuin puhumalla ja kyselemällä ja siltikin on vielä vaara, että ymmärtää jonkin asian väärin.
        Tuo vetovoima, jos sitä tarkoitit, onkin vaikeampi ja varmaan hyvin henkilökohtainen juttu. Itselleni ei riittänyt pelkkä vetovoima kun vastapuolena oli tietoisuus siitä, ettei tärkeänä pitämäni arkielämä olisi pidemmän päälle toiminut.

        Olen paljolti samaa mieltä kanssasi. Tämä vetovoima juttu on tosiaan paljolti henkilöstä kiinni. Mutta kuten aluksi yritin sanoa, olen sitä mieltä että ilman minkäänlaista vetovoimaa parisuhde ei mielestäni tule toimimaan, tietysti jollain on varmasti esim onnistuneesta järkisuhteesta. Missä suhteessa järki/vetovoima ovat niin siitähän jokainen päättää itse. Ihmiset kuitenkin hakevat aina sitä 'jotakin' mikä se sitten onkin kenellekkin. Itselleni näyttää olevan 'kompastuskivi' tämä vaaka koska syystä tai toisesta niissä on se jokin. Niin en kyllä itsekkään usko pelkkään vetovoimaan mutta sen täytyy kuitenkin olla vahvasti esillä.


      • Steinbock
        mieskk kirjoitti:

        Olet kyllä oikeassa että yksinkertaisesti katsottuna
        se on valehtelua, mutta on kyseessä tyyppi joka ei itse sisäistä valehtelevansa vaan tarkastelevan asioita vaakamaisen tarkasti, mutta unohtaa kokonaisuuden. Vaaka punnitsee asioita tavalla jota 'normaali' ihminen ei käsitä. Joka tapauksessa vaaka siis hyvinkin tekee 'epänormaaleja' päätelmiä.

        No onhan näitä nähty ja tavattu, joilla on valikoiva tai vääristelevä suhde totuuksiin. Mutta jos henkilö ei edes sisäistä valehtelevansa kysymyksessä on patologinen valehtelija.

        Vaakojen kanssa (myös miesten) käy kyllä usein niin, että alkaa epäillä omaa täysjärkisyyttään. Epäloogiset "totuudet" tuppaavat kuitenkin olemaan tarkoitushakuisia. Jotain samaa luokkaa kuin esim lääkefirmojen tilatut tutkimukset. :)
        Eli aina on syytä miettiä, mitä asiaa vaaka itse asiassa on kulloinkin "petaamassa".

        Kiinnostuksestasi kyseessä olevaan vaakaan:
        Täällä horoskooppisivuilla kun ollaan, niin sanoisin, että helpoiten sitä suhteitten alkumetreillä kiinnostuu/innostuu ihmisistä, joilla on kartallaan paljon samaa kuin itsellä.
        Onkohan teilläkin?


      • vaakanainen

        Heissan...Olisi kiva tietää sinun horoskooppimerkkisi??Olen vaakanainen ja ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat..Esim.kaikki minun eksäni ovat aina pitäneet yhteyttä....mutta en ymmärrä sitä, miksi ne eivät juuri silloin ole halunnneet olla yhdessä, vaan jälkeenpäin ovat alkaneet haikalla uuudestaan....


      • mieskk
        vaakanainen kirjoitti:

        Heissan...Olisi kiva tietää sinun horoskooppimerkkisi??Olen vaakanainen ja ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat..Esim.kaikki minun eksäni ovat aina pitäneet yhteyttä....mutta en ymmärrä sitä, miksi ne eivät juuri silloin ole halunnneet olla yhdessä, vaan jälkeenpäin ovat alkaneet haikalla uuudestaan....

        En tiedä miksi sinun kohdalla he eivät ole olleet kiinnostuneita olemaan yhdessä ja miksi he ovat haikailleet perääsi jälkeenpäin, mutta arvioisin että järkisyyt oli ensin suhteen jatkumisen esteenä.
        ja kun tunnepuoli laahasi vähän jäljessä niin kaipaus iski. Mutta järjen ja tunteen tasapainoarvo on kaikilla itse päätettävissä, haikailijoiden tunteet on varmaan vaakakupissa voitolla siinä se.
        Selkeys on enemmän minua joten minulle päätökset ollaanko yhdessä vai ei on olleet helppoja, mutta jotkin muut asiat on kohdallani vaikuttaneet siihen miksi se ei ole onnistunut??
        Vetovoima??!


      • Vaakatyttö17
        mieskk kirjoitti:

        En tiedä miksi sinun kohdalla he eivät ole olleet kiinnostuneita olemaan yhdessä ja miksi he ovat haikailleet perääsi jälkeenpäin, mutta arvioisin että järkisyyt oli ensin suhteen jatkumisen esteenä.
        ja kun tunnepuoli laahasi vähän jäljessä niin kaipaus iski. Mutta järjen ja tunteen tasapainoarvo on kaikilla itse päätettävissä, haikailijoiden tunteet on varmaan vaakakupissa voitolla siinä se.
        Selkeys on enemmän minua joten minulle päätökset ollaanko yhdessä vai ei on olleet helppoja, mutta jotkin muut asiat on kohdallani vaikuttaneet siihen miksi se ei ole onnistunut??
        Vetovoima??!

        No me ollaan vähän vaikeita... ;)

        Ensinnäkin tunne asioissa olemme aika herkkiä ja tarvitsemme aikaa käsitellä ja mietiskellä tarkkaan mitä tunnemme, ja toisen äkkipikaisuus saattaa pelästyttää. Ja vasta yleensä suhteen mentyä vasta alkaa ymmärtää mitä tuntee. Eli vaaka tarvitsee aikaa.

        Yleensä vapaa vaaka on siis todellakin vapaa, ja nauttii vapaudestaan ehkä muiden mielestä liiankin menokkaasti. Muiden ihailu on tärkeää, että voi tuntea itsensä hyväksytyksi. Siitä ehkä johtuu vaa-an jatkuva tarve "valloittaa" muita. Sisimmässään vaaka kaipaa vahvaa merkkiä joka osaa tuoda turvaa ja selkeyttä elämään, mutta osaa myös olla yhtä tunteellinen kuin vaaka itse.

        Eli vaaka osaa olla uskollinen kun tunteet ovat vilpittömät ja varmat, Ja pystyy luottamaan toiseen.

        Mutta jos on vähänkin tunteistaan epäselvä, ei suhde kestä ja vaaka aloittaa taas toisten "valloittamisen" etsiessään jotain mitä tarvitsee.

        Tässä vähän omia mielikuvia meistä vaaoista ja itsestä, sikäli että kavereinani on myös todella paljon vaakoja. 8)


      • mieskk
        Vaakatyttö17 kirjoitti:

        No me ollaan vähän vaikeita... ;)

        Ensinnäkin tunne asioissa olemme aika herkkiä ja tarvitsemme aikaa käsitellä ja mietiskellä tarkkaan mitä tunnemme, ja toisen äkkipikaisuus saattaa pelästyttää. Ja vasta yleensä suhteen mentyä vasta alkaa ymmärtää mitä tuntee. Eli vaaka tarvitsee aikaa.

        Yleensä vapaa vaaka on siis todellakin vapaa, ja nauttii vapaudestaan ehkä muiden mielestä liiankin menokkaasti. Muiden ihailu on tärkeää, että voi tuntea itsensä hyväksytyksi. Siitä ehkä johtuu vaa-an jatkuva tarve "valloittaa" muita. Sisimmässään vaaka kaipaa vahvaa merkkiä joka osaa tuoda turvaa ja selkeyttä elämään, mutta osaa myös olla yhtä tunteellinen kuin vaaka itse.

        Eli vaaka osaa olla uskollinen kun tunteet ovat vilpittömät ja varmat, Ja pystyy luottamaan toiseen.

        Mutta jos on vähänkin tunteistaan epäselvä, ei suhde kestä ja vaaka aloittaa taas toisten "valloittamisen" etsiessään jotain mitä tarvitsee.

        Tässä vähän omia mielikuvia meistä vaaoista ja itsestä, sikäli että kavereinani on myös todella paljon vaakoja. 8)

        Sulla oli hieno vastaus. Näen sen juuri samalla tavalla kuin sinä. Siinä on paljon asiaa.
        Ymmärrän nyt tiettyjä asioita paremmin.
        Vaikken ole itse vaaka olen siinä suhteessa samanlainen että haluan olla varma toisesta.
        Tämä voi olla se tekijä mikä minun kohdalla tekee vaa'asta mielenkiintoisen. Tuota valloittamishalua
        en tiedä onko itsetunnon pönkittämistä vai pettymystä toiseen. Ehkä molempia mene ja tiedä.
        Tämä antoi kuitenkin miettimisen aihetta se on varma. Olen aika perusteellinen käydessäni läpi asioita joten se on puutteeni ja se voi näyttää ulkopuolisesta huonolta, mutta se on omalla kohdallani tuntunut toimivan saadakseni selville halutut asiat. Siinä suhteessa se voi vaa'an kanssa olla riskialtista ja vastauksestasi päätellen tämä varmistui. Vaaka siis haluaa saada samat asiat selville mutta eri tavalla. Sulla oli erittäin valaiseva vastaus kiitos sinulle siitä.
        Olet kyllä tosi oikeassa että vaaka tarvitsee aikaa, mutta kohdallani kyse ei ollut ajan puutteesta. Vaikka nyt ymmärrän kyllä paremmin kaiken. Tämä ei latistanut mielikuvaa vaa'asta päinvastoin. Täällä on kyllä moitittu vaakaa ja kyllähän siinä vikoja löytyy se on selvä, mutta niin kai kaikissa. Itse ajattelen että kun tärkeimmät asiat ovat hyvin niin ne huonoimmat ikäänkuin unohtuu ja annetaan anteeksi.
        En ole äkkipikainen ja olen ollut hyvinkin varma muutenkin, mutta ehkä tämä pelästyminen on vaa'alle tosiaan sellainen juttu mitä minun on syytä harkita.


      • sama täällä
        vaakanainen kirjoitti:

        Heissan...Olisi kiva tietää sinun horoskooppimerkkisi??Olen vaakanainen ja ymmärrän hyvin, mitä tarkoitat..Esim.kaikki minun eksäni ovat aina pitäneet yhteyttä....mutta en ymmärrä sitä, miksi ne eivät juuri silloin ole halunnneet olla yhdessä, vaan jälkeenpäin ovat alkaneet haikalla uuudestaan....

        jälkeenpäin on huomattu että ketään en ole rakastanur,niin kuin häntä.olen kuullut sen monesti.onko sitten niin että vaaka on vain kaveri ja uhka parisuhteessa.


      • epäluotettavuutta.
        jonna1410 kirjoitti:

        ..Kuuluu vaakanaisen luonteeseen sanoa jotain ja tehdä ihan päinvastoin. Niin mie ainakii teen, en tosin tiedä mistä se mahtaa johtua. Ehkäpä se on justiinsa se mikä vaakanaisista tekee niin mielenkiintosia.

        ikävä kyllä huomannut tuon piirteen ja siksi en välittäisi vaakanaisista työtiimin jäseninä.
        Mielenkiintoisuus ei niissä ympyröissä korvaa...


      • usko että
        jonna1410 kirjoitti:

        ..Kuuluu vaakanaisen luonteeseen sanoa jotain ja tehdä ihan päinvastoin. Niin mie ainakii teen, en tosin tiedä mistä se mahtaa johtua. Ehkäpä se on justiinsa se mikä vaakanaisista tekee niin mielenkiintosia.

        vaaka tekee usein niin, mut kakosonen on just sellainen. sanoo yhtä ja tekee toista... vaa'assa vaan se miellyttämisen halu tulee toisinaan esiin ja hän unohtaa omat tunteet..liiasta miellyttämisen halusta tulisi päästä.


      • n. 26.9.
        usko että kirjoitti:

        vaaka tekee usein niin, mut kakosonen on just sellainen. sanoo yhtä ja tekee toista... vaa'assa vaan se miellyttämisen halu tulee toisinaan esiin ja hän unohtaa omat tunteet..liiasta miellyttämisen halusta tulisi päästä.

        en tiiä, mutta miellyttämisen halu johtaa kyllä helposti vilpistelyyn. Ja joskus se johtaa myös haluun mielistellä. Tään voi ihan rehellisesti tunnustaa.


    • olitkaan itse horoskoopissa

      kun se ei tule esille, mut juttua sulla kuitenkin on riittänyt. Kuule entäpäs jos se vika onkin sinussa kun et ole saanut suhdetta kestämään ja nyt sitten koitat etsiä vikaa vaa'asta kun suhteet ei toimikkaan.. Ehkäpä et ole ollut suhteessasi avoin kumppanillesi..vuorovaikutus ja avoimuus on suhteen A ja O..Salaat selvästi oman horoskooppimerkkisi ettei sinua voisi samalla tavalla arvostella ja se on potskaa että vaaka olisi patologinen valehtelija niinkuin luin tuolta viestiketjusta. Ihmiset on yksilöitä. Ihan turha mustamaalata pelkästään horoskooppimerkin perusteella ketään..ja ihan turha sitten väittää vastaan..Ps: Rehellisyys alkaa itsestä...

      • Mieskk

        Selvennystä kaipaat, muistathan tässä patologisessa valehtelijassa oli toinen kommentoija. Itse olen nähnyt muutaman patologisen sellaisen ja eivät kyllä olleet vaakoja. Joten itse en näe vaakoja patologisina valehtelijoina. Ei ollut tarkoitus tehdä keskustelusta kovin arvostelevaa joten anteeksi kovasti jos se siltä näyttää. En halunnut tuoda omaa merkkiä esiin koska halusin että keskustelu pysyisi mahdollisimman paljon tarkoituksenmukaisena. Ja tarkoitus minulle oli ymmärtää tiettyjä asioita vaa'asta ja näin parantaa vuorovaikutusta. Kuten sanoin alussa niin kohdalleni on sattunut syystä tai toisesta moni vaaka ja tietyt piirteet on tullut esiin mitkä on olleet mysteeri minulle. Siitä syystä
        halusin saada kommentteja viisaammilta ja sainkin, kiitos siitä. Olenkin paljon viisaampi nyt.
        Edelleen painotan sitä että minulle vaaka on ollut mielenkiintoinen kokemus ja nämä keskustelut ovat vain vahvistaneet sitä. Kaikissa merkeissä on huonoja puolia, mutta vaaka on jostain syystä silti suosikkini olenpa sitten kuinka tahansa 'mustamaalannut' tai en. Avoimuudesta voin sanoa että jos pidät vaakaa avoimena niin en ole samaa mieltä tai sitten meillä on erilaiset kriteerit.
        Se on totta että suhteessa avoimuus on tosiasia.
        En myöskään mielestäni sanonut olevani virheetön ja suhteessa on aina kaksi osapuolta.
        Mutta kysymykseni ei ollutkaan miksi suhde ei onnistu vaan miksi vaa'at toimivat tietyllä tavalla. Ja ainakin suuri osa vastaajista ymmärsi kysymykseni ja vastaukset tyydyttivät minua.
        Enkä oikeastaan usko horoskooppeihin kuin korkeintaan pääpiirteisiin. Varmaan joka merkillä löytyy omat kompastuskivensä niin minun kuin sinunkin. Se mikä kiinnostaa minua on vaaka ja hänen tapansa toimia. Siitä jutun riittävyydestä sen verran että nämä ovat lyhennettyjä versioita.
        Ja ei kun rehellisesti eteenpäin.


    • Vaaka kaveriani mielenkiinn...

      Kova keräämään kauneudellaan miehiä ympärilleen mutta luotettava vain niistä yhdelle kerrallaan.Sosiaallinen.

      • Vaakawoman

        paikkansa....:)


      • Sanoo Neitsyt
        Vaakawoman kirjoitti:

        paikkansa....:)

        Ai niin ja unohtui vielä se, että Vaaka on niin ihanan älykäs.Hyvä esimerkki BB:n Maxine :) Nautin kuunnella hänen letkautuksiaan.Vaaka ja Neitsyt ovat melkein samanlaisia mutta se pieni ero ärsyttää molempia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe