Miks haukutte Arkkia?

Ola forever

Kyllä mä ymmärrän ettei kaikki voi tykätä samoista asioista, mut te keksitte ihan naurettavia tekosyitä vihata sitä! Tyyliin: "Ark matkii 70 -luvun bändejä". Aivan niinku mikää muukaa bändi ei matkis toisia bändejä! Mun ymmärtääkseni tää keskustelusivu on tarkotettu faneille. Eli en mäkää mee jonnekki Ari Koivusen sivuille haukkumaan sitä! Miks teidän sitte pitää?! Antakaa meidän olla rauhassa, mitä pahaa me muka ollaan tehty teille? Vaikka vihais jotain bändiä, ei se tarkota et se pitää mennä heti kertomaan bändin faneille! Mä en tajuu mikä tarkotus teillä on?
Haukkuminen on vain kateutta. Te ootte kateellisia Arkille koska se on menestyny neljäs maas ja joku Ari vain yhdes! Katotaan sitte viiden vuoden päästä, kummalla on yhä kannattajia: Jo 7 vuota soittaneella Arkilla vai 1 vuoden soittaneella idols -tähdenlennolla, Arilla.

7

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Degdegdeg

      Eikös The Ark ole perustettu jo 1991? Eli silloin he ovat soittaneet jo kohta 18 vuotta.

      Olet siinäkin oikein fani kun et edes tiedä koska yhtye on aloittanut. Minä en siedä The Arkia, mutta tiedän sentään tuon.

      • Ola forever

        Kiitos kun korjasit vaikket Arkista tykkäisikkään. Tuo virhe tuli puoliksi vahingossa, puoliksi en ollut varma mitä siihen laitan, eli anteeksi virheeni, mut ei se tarkota sitä, ettenkö olis Arkin fani.
        Ja tarkoitin tuolla enemmänkin, että kyllähän Arikin on varmaan aloittanut laulamisen jo pienenä, niin ne vuosiluvut ovat vähä hankala juttu..


    • mcrlover<3

      moi en oo mikään ark fani mut ei oo kivaa haukkuu toisten lemppareita...oon samaa mieltä.jokanen saa tykätä mistä haluaa eikä tartte arvostella toisia!!!

    • arkkilaisuus

      nii mitä väliä on mitä musaa kuuntelee ei oo välii jos kuuntelee vaik hiphoppi räppiä poppia rockia tai vaikka mummo musaa jos teil ei oo muut elämää ku arevostella toisia musiikin takia nii voitte samantien hankkia elämän kosk tuskin teille tulla arvostelee nii julmasti mitä arkkii jotkut arvostelee koska se ei tunnu faneista varmaa kovin kivalle et hankkikaa elämä jos ei oo

    • Terppamies91

      The Ark ei todellakaan ole ainoa yhtye mitä haukutaan. Lähes jokaisella tunnetulla yhtyeellä on niitä jotka haukkuvat, mutta loppujen lopuksi se haukkujien määrä on kovin pieni.

      • Ola forever

        Mut mä en silti yhtyeen faneille menis kertomaan..


      • erxg
        Ola forever kirjoitti:

        Mut mä en silti yhtyeen faneille menis kertomaan..

        joh.itte en myöskään ymmärrä bändin haukkumista sen faneille. bändejä joista itte tykkään toiset haukkuu mutta se ei oo estäny mua kuuntelemasta niitä..korvat voi tukkia tämmöseltä haukku-roskalta! hau hau! :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1612
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      119
      1176
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      46
      1064
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe