Sexikkäin keskustelun avaus.

Dick Shitthing

Nyt kaikki äänestämään...

Täähän on ihan perseestä ! Ei tää äänestysvillitys vaan tää vinkuminen vittuilusta.
Oon senverran idiootti, että olen taas syksynmittaan lukenut lähes jokaisen kommentin, paitsi hd heebon, koska se ei osaa kirjoittaa, vaan kopioi aina sen kaverinsa valmiin tekstin, mutta en ole havainnut senkummempaa vittuilubuumia kuin aiemminkaan. Muutama idioottikommentti ei todellakaan vielä pilaa koko palstaa ja näitä (meitä) idioottejakin pitää yrittää ymmärtää, jättää omaan arvoonsa, tai vähintäänkin olla ottamatta nokkiinsa.
Nyt näyttää siltä, että arvoisiat rekisteröityneet, tai osa heistä, on todellakin hienohelmaista yliherkkää väkeä. Näillä foorumeilla ei tosiaan ruutia keksitä ja se pitää pitää aina mielessä. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön ja ellei kestä, on todellakin parempi siirtyä sähköposti tai tekstarikeskusteluihin.
Mun mielestä näitä on kiva lukea ja kommentoida juuri siksi, että täällä on hieman enemmän tilaa ja vastuuttomia vapauksia, kuin tiukasti rekisteröidyillä ja valvotuilla foorumeilla. Niinkuin olen ennenkin sanonut, olen rekisteröitynyt omalla nimelläni muutamille "asiapalstoille" ja siellä todentotta puhutaan asiaa, joskin ainakin tutuille saa hieman vinoilla ja nälväistä, niinkuin oikeassakin elämässä...
Oikeestaan haluaisin linkkiviitteen joltain vittuuntuneelta johonkin keskusteluun, jossa jotakuta on selkeästi loukattu ja menty kohtaisuuksiin. En väitä etteikö jotain pientä olisi,( kai lånkkua kohtaan ? ), mutta semmoiset tökkäykset kai voi jättää arvoonsa ?
Eletään vaan ja odotellaan uutta kautta !

Rattoisia keskusteluhetkiä toivoen DS

Virheet kaupantkijäisiksi oikolukemattomasta tekstistä.

Ja jottei totuus unohtuisi, niin haistakaa ----- kaikki rekisteröityneet kirjailijat. ;)

lainaus :
voi voi ja oi oi
prööm pröööömm prööööööö..köhpöts..prööööööööööm...klonk..zip.. VIT...

2

1520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enska-setä

Totta töriset! Kun haluaa vituiluvapaata keskustelua, voi mennä rekisteröitymisen vaativaan ryhmään. Voi perustaa vaikka oman ryhmän msn:lle ja heittää kaikki ei-miellyttävät pihalle.
      Silti kuulisin mielelläni motiiveja epäasiallisuuksiin. No, ei kaikkea voi ymmärtää eikä tarviikaan!

• Dick Shitthing

Myrsky vesilasissa !
      Puhutaan vittuilusta, jota ainakaan itse en ole kummemmin havainnut. Mistä mättää ? Ihan jostain muusta kuin palstan kielenkäänteistä.
      Toivotaan, että asiat loksahtelee itse kullakin. Ja pitänee oikaista, että kun joskus kirjoitin pienen jutun mielipiteenäni Lånkusta ( positiivis sävytteisen ) mainitsin alkup. kuvan olevan kaunis, mutta kylmä. Enpä tiedä mistä se henki, mutta näin koin. Anteeksi se .

Kyllähän tän huomaa, että ajokausi on takana, paitsi minulla, joka kaivan spooritykin esille heti kun tulee lunta ja ajomestat taas aukee. Suosittelen koittamaan. Loistavaa treeniä hallintaan myös kesäkeleille. Lainatkaa kaverin pyörää.( siis oikeeta enduroa/crossia)

Jaahans. Jospa minäkin avaan huuhaa sp;n ja rekisteröidyn. Kuvaksi laitan jonkun kaverin ja profiloidun viisaaksi, rikkaaksi, vaatimattomaksi, rakastettavaksi, nuoreksi komeaksi sinkkumieheksi, joka joskin on kovahko valehtelemaan.
      Käykö näin ?

Ja sitten kumihousut, vai mitkä ne nyt oli, jalkaan, vai mihin ne nyt oli ja verkkoja vedestä, vai oliko se sorvi, vai mikä se oikein oli. ( Jope humor ) = töihin.

yst terv. dick ääs, vai kuka se nyt oli...

Almukaiselle terveistelyjä...keravaan...

ja bemua: prööööööööööööööööööömmmmmmmmmmmmmmm !

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe