Millainen kannettava tietokone olisi hyvä, jos käyttötarkoitus olisi elokuvien katselu, netissä surffaaminen ja windowsin pyörittäminen sujuisi takkuilematta.
Laita kannettavan ehdotus ja mielellään liike mistä sen saa. Hinta ei saisi olla kovin korkea.
Kiitos:)
Uusi kannettava kone
4
351
Vastaukset
- en ole guru, mutta tollanen
Hewlett-Packard HP Compaq 6720s 15.4"/2GB/120GB kannettava.
Tästä edullinen kannettava toimistoon varustettuna Celeron 530-suorittimella. 2GB muistia, 120GB kovalevy, 56k faxmodeemi, polttava DVD /-R/RW-asema sekä Windows Vista Home Basic -käyttöjärjestelmä.
* Celeron 530
* 15.4 WXGA
* 2048MB DDR RAM
* 120GB
* DVD /-RW
* 56K Modeemi
* 802.11b/g WLAN
* Vista Home Basic
* Office Ready.
598.90 € (sis alv.)
106.82 €/kk osamaksulla 6kk. (sis. 7.00 € laskutuslisän)
http://www.verkkokauppa.com/- ...
Tuolla paketilla saat vastaanottajasta pelkästään onnettoman.
- Pege81
Tolla hinnalla lähtee Asus A8SC-sarjan kannettava, joka pesee lattiaa tolla aiemmin tarjotulla HP:lla. Konetta myy mm. Mikromaja ja Beesting
PROSESSORI: Intel® Core™2 Duo T5450
PROSESSORINOPEUS: 1660 MHz
FRONT SIDE BUS: 667 MHz
KESKUSMUISTI: 2048 MB
KIINTOLEVY (GB) 160 GB
NÄYTÖN KOKO: 14"
RESOLUUTIO MAX: 1280x800
NÄYTÖNOHJAIN: NVIDIA Geforce 8400M G
NÄYTÖNOHJAINMUISTI: 128 MB
DVD: DVD Super Multi drive (DVD-RAM, DVD±R/±RW) - missä ei ole
vistaa...jos siinä on vista pidä huoli että se on tuplaydinprossulla ja vähintään 2 gigan muistilla varustettu. Tai jos lahjan saajalla kestää hermot ja jaksaa hermostumatta odotella ohjelmien aukeamista ja takkuavan toiminnan katselua, osta halpismalli vista home basicilla (jolla ei tee käytännössä mitään ennen kuin maksat rahaa päivityksestä home premiumiin).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275