Mulla on ollut noin pari viikkoa kielessä sellainen tunne, kuin oisin polttanut sen. Monet hedelmät ja marjat ja juomat kirveltää sitä. Siinä näyttää olevan syviä halkeamia.
Onko kellään ollut samaa? Selviskö, mikä oli syynä? Epäilen, että kyse jostain ruoka-allergiasta tai vitamiinin puutoksesta. Kova työ vain alkaa testaa niin, että karsin jonku ruuan pois. Olen nyt syömättä marjoja ja sitrushedelmiä aluks...
Syön vitamiineja, myös sinkkiä (maksimiannoksen päivässä) ja b-vitamin strongia, C-vitamiinia, magnesiumia ja kalkkia.
Kieli halkeilee ja palaneentunne
3
1361
Vastaukset
- noiden ongelmien
kanssa ei parane jäädä kokeilemaan mikä ruoka-aine tilasi aiheuttaa. Sillä kyseessä voi myös olla muutakin ongelmaa, joten kipi kipi lääkäriin.
- Nektar
Kiitti kehoituksesta! Mulla vaan on nyt sellanen tenttikausi meneillään, et en millään ehdi ja oon ootellu, et tilanne helpottaa. (En ees usko, että ne keksis mitään muuta kuin seurata, mikä sen aiheuttaa.) Katselin jo netissä suusyöpiäkin, mutta oon varma, että siitä ei ole kyse.
Kunnalliselle on mahdoton päästä varsinkin, ku viel hengitän ja sydän lyö ja yksityisellä on tosi kallista varsinki, jos otetaan jotain kokeitakin... Tila ei ole pahentunut yhtään, se on ehkä hieman jopa lieventynyt, ku en ole moneen päivään syöny sitrushedelmiä enkä pakastemansikoita tai -vadelmia. - Nektar
Nektar kirjoitti:
Kiitti kehoituksesta! Mulla vaan on nyt sellanen tenttikausi meneillään, et en millään ehdi ja oon ootellu, et tilanne helpottaa. (En ees usko, että ne keksis mitään muuta kuin seurata, mikä sen aiheuttaa.) Katselin jo netissä suusyöpiäkin, mutta oon varma, että siitä ei ole kyse.
Kunnalliselle on mahdoton päästä varsinkin, ku viel hengitän ja sydän lyö ja yksityisellä on tosi kallista varsinki, jos otetaan jotain kokeitakin... Tila ei ole pahentunut yhtään, se on ehkä hieman jopa lieventynyt, ku en ole moneen päivään syöny sitrushedelmiä enkä pakastemansikoita tai -vadelmia.Yks tyttöystävä valitti, et sillä on molemmat suupielet auki ja epäilee, et syy on sen käyttämä vahva suuvesi. Samaa suuvettä olen mäki käyttäny viimesen kuukauden aikana. Nyt se on tauolla ja oireet hävis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.645842- 1155060
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4133004Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961485Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3411146- 65981
- 29978
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109877Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849