Täällä puhutaan, että sais tonnilla lennot balille. Mitä???? Saapiko edullisesti, jos meinaa vielä tänä talvena sinne. Mistä?
mistä,.
14
2525
Vastaukset
Omat lentoni Helsinki- Frankfurt- (Singapore)- Denpasar varasin Supersaverin kautta. Hintoja kannattaa vertailla (esim. ebookers). Hintaan vaikuttaa paljon ajankohta, minunkin lentojeni hinta nousi heti 500-600€ kun vaihdoin meno- tai paluupäivää.
Kokeile eri hakuja Helsinki-Denpasar ja vaihtele päiviä, jos sinulla on mahdollisuus valita lomasi ajankohta.- jaz00
Itse katselin noita lentoja frankfurtin ja singaporen kautta. Ja aikaa vaihtaa konetta frankfurtin kentällä on 2 tuntia. Tuleeko siinä kiire? meneekö matkalaukut automaattisesti koneeseen ettei tarvitse tehdä enää lähtöselvitystä. Että kunhan itse löytää tuossa 2 tunnissa oikealle portille. Onkohan iso lentokenttä.
- laukut...
jaz00 kirjoitti:
Itse katselin noita lentoja frankfurtin ja singaporen kautta. Ja aikaa vaihtaa konetta frankfurtin kentällä on 2 tuntia. Tuleeko siinä kiire? meneekö matkalaukut automaattisesti koneeseen ettei tarvitse tehdä enää lähtöselvitystä. Että kunhan itse löytää tuossa 2 tunnissa oikealle portille. Onkohan iso lentokenttä.
pitäs mennä ittestään ja kandee kysyä vielä sitä hesassa. Kahteen tuntiin kerkee vaikka käydä syömässä välissä normaalisti...ei voi kyllä tietää tuosta kentästä, mutta melkovarmasti perusperiaatteet on samat kun muualla.
- selvennätkö?
laukut... kirjoitti:
pitäs mennä ittestään ja kandee kysyä vielä sitä hesassa. Kahteen tuntiin kerkee vaikka käydä syömässä välissä normaalisti...ei voi kyllä tietää tuosta kentästä, mutta melkovarmasti perusperiaatteet on samat kun muualla.
Mikä on hesa?
Frankki on kyllä yksi maailman suurimpia kenttiä, taitaa olla euroopan suurin. Ei kannata vastata arveluin jollei tiedä. Tuskin siinä illallista kuitenkaan syömään ennättää, ehkä sämpylän voi jonotellessa niellä. jaz00 kirjoitti:
Itse katselin noita lentoja frankfurtin ja singaporen kautta. Ja aikaa vaihtaa konetta frankfurtin kentällä on 2 tuntia. Tuleeko siinä kiire? meneekö matkalaukut automaattisesti koneeseen ettei tarvitse tehdä enää lähtöselvitystä. Että kunhan itse löytää tuossa 2 tunnissa oikealle portille. Onkohan iso lentokenttä.
Aikaa vaihtoon on ikävä kyllä tämän hetken aikataulujen mukaan alle kaksi tuntia. Siksi soitinkin Qantakselle ja kysyin, onko käytännössä edes mahdollista ehtiä koneeseen. Kyllä on, sanottiin. Tulo- ja lähtöterminaali on sama. Samoin kyselin rinkkojen perään, nekin hoituvat Helsingistä Denpasariin, sillä Finski ja Qantas kuuluvat samaan allianssiin. Netistä löytynee Frankfurtin lentokentän kartta.
- Balille
reissaaja56 kirjoitti:
Aikaa vaihtoon on ikävä kyllä tämän hetken aikataulujen mukaan alle kaksi tuntia. Siksi soitinkin Qantakselle ja kysyin, onko käytännössä edes mahdollista ehtiä koneeseen. Kyllä on, sanottiin. Tulo- ja lähtöterminaali on sama. Samoin kyselin rinkkojen perään, nekin hoituvat Helsingistä Denpasariin, sillä Finski ja Qantas kuuluvat samaan allianssiin. Netistä löytynee Frankfurtin lentokentän kartta.
Kannattaa seurata Finnairin tarjouksia Kiinaan, esim Guangzhouhun. Sinne saa lentoja useasti 350-500 eurolla. Nytkin on tarjous 459 euroa. Kiinasta taasen pääsee edullisesti minne vaan Aasiaan.
Mitä lentojen vaihtoon Frankfurtissa tulee niin 2 tuntia riittää mainiosti. Itse vaihtanu USAn lennolle siellä 80 minuutissa. Ja toisaalta, lentoyhtiön velvollisuus on kuljettaa teidät perille myöhästymistapauksessa. - eip...
selvennätkö? kirjoitti:
Mikä on hesa?
Frankki on kyllä yksi maailman suurimpia kenttiä, taitaa olla euroopan suurin. Ei kannata vastata arveluin jollei tiedä. Tuskin siinä illallista kuitenkaan syömään ennättää, ehkä sämpylän voi jonotellessa niellä.oo kyllä isoin...Lontoon Heatrow on oikeesti iso ja siellä ei tarte tuntitolkulla jonotella(ainakaan mun ei oo tartennut)ja hesa on helsinki mistä nyt yleensä lähdetään, ku suomesta pyritään maailmalle.
- jaz00
reissaaja56 kirjoitti:
Aikaa vaihtoon on ikävä kyllä tämän hetken aikataulujen mukaan alle kaksi tuntia. Siksi soitinkin Qantakselle ja kysyin, onko käytännössä edes mahdollista ehtiä koneeseen. Kyllä on, sanottiin. Tulo- ja lähtöterminaali on sama. Samoin kyselin rinkkojen perään, nekin hoituvat Helsingistä Denpasariin, sillä Finski ja Qantas kuuluvat samaan allianssiin. Netistä löytynee Frankfurtin lentokentän kartta.
Voisitko sitten reissun käytyäsi valaista että millainen oli frankfurtin kenttä ja miten riitti tuo vähän alle 2 tuntia :) Miten hoitui hommat ja löytyikö portti helposti :)
jaz00 kirjoitti:
Voisitko sitten reissun käytyäsi valaista että millainen oli frankfurtin kenttä ja miten riitti tuo vähän alle 2 tuntia :) Miten hoitui hommat ja löytyikö portti helposti :)
Oma lentoni on vasta toukokuussa, eiköhän joku muu ehdi sen sitä ennen testaamaan ja kertomaan kokemuksistaan.
- Doit
jaz00 kirjoitti:
Voisitko sitten reissun käytyäsi valaista että millainen oli frankfurtin kenttä ja miten riitti tuo vähän alle 2 tuntia :) Miten hoitui hommat ja löytyikö portti helposti :)
Kaksi tuntia riittää vallan mainiosti. Frankfurtin kenttä on ihan selkeä, hienosti se menee. Meille vaan neuvottiin Helsingissä, että saatais liput ja laput suoraan transit-tiskiltä, mutta ei siellä sellasta tiskiä ollut (tai hylätty tiski oli ja jakkarat, mutta muuta ei sitten ollutkaan), joten menimme sitten check-innin kautta.
- Pia Pia
Helsinki-Hong Kong nonstop, Hong Kong-Denpasar nonstop, Denpasar-Hong Kong nonstop, Hong Kong-Helsink(1 vaihto Bangkok) - noin 780 240=1020€.
- santerif
Mistä ostit liput ja kuinka kauan vietit Hong Kongissa aikaa?
- Pia Pia
santerif kirjoitti:
Mistä ostit liput ja kuinka kauan vietit Hong Kongissa aikaa?
Helsinki-Hongkong-Helsinki ostimme Seat 24:n kautta, ja Hongkong-Denpasar-Hongkong ostimme Cathay Pacific Airways:n kautta. Ja kaikki netin kautta tietysti!!! Yritimme saada Hongkong lentokentältä lippuja Baliin, maksoivat 400€/h. Hongkongissa oltiin menomatkalla yksi yö, ja paluumatkalla 2 yötä.
- punk89
tyhmä kysymys: etsiskelin lentoja balille supersaverista, täytyykö lennot maksaa heti koko summan kun varaa? muutenki kaipaisin vinkkejä kuinka kannattaisi toimia yms koska olen ensikertalainen omatoimimatkaaja:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402