Elikkäs.. sellaista, että onko Joensuun yliopistossa mahdollista opiskella englantia, jos ei ole pää- tai sivuaineopiskelija kyseisessä aineessa? Opiskelen Joensuun yliopistossa tällä hetkellä muuta kuin englantia, mutta yritän päästä ensi vuonna englannin pääaineopiskelijaksi. Olisi siis kiva, jos saisi jo tämän vuoden käytettyä hyödyksi. Kiitoksia jo vastauksista. :)
englanti joensuun yliopisto
4
847
Vastaukset
- sä nyt jo
olet siellä Joensuussa, niin eikös olisi aika lailla luontevaa kysyä suoraan siitä tiedekunnasta, jossa sitä englantia opiskellaan, kuin joltain nettipalstalta...ihan vaan vinkkinä...
- FM-Englanti
Ei ole mahdollista opiskella englantilaisen filologian kursseja, koska kursseille osallistuminen edellyttää opinto-oikeuden, jonka siis saa pää- tai sivuaineen kokeella. Kielikeskuksen järjestämiä englannin kielen kursseja voit opiskella, mutta niitä ei saa (tietääkseni) sisällytettyä englantilaisen filologian opintoihin.
Itse olen valmistunut Vaasan yo:sta. Nykyisin olen kirjoilla Joensuussa kulttuurintutk. ko.ssa. Ihan täsmälleen en siis tiedä Joensuun yo:n englannin käytännöistä, mutta luulen kuitenkin että ovat pitkälti samanlaiset kuin Vaasassa.- AAPUVA!
Juu siis niin se on etten voi opiskella englantia jollen ole pää- tai sivuaineopiskelija. Kävin tänään itsekin kysymässä. Kiitoksia kumminkin vastauksista.. :)
- FM-Englanti
AAPUVA! kirjoitti:
Juu siis niin se on etten voi opiskella englantia jollen ole pää- tai sivuaineopiskelija. Kävin tänään itsekin kysymässä. Kiitoksia kumminkin vastauksista.. :)
Heip. Tuli mieleeni, että avoimessahan voi olla filogian opintoja tarjolla, kannnattanee sieltä vielä tarkistaa. Maksaa tietenkin pikkuisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352409Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341