Heip! Onko kellään kokemusta näistä kolmipyöräisistä? On niin vaikea valita tästä ratas-viidakosta :)
Herqules raptor3 spin, Quinny freestyle vai Teutonia spirit?
9
5293
Vastaukset
- vaunufriikki
Suoraan sanottuna Herqulesista ei mitään kokemusta (ei edes kavereiden kautta). Näyttävät vain kovin isoilta ja "kolhoilta". Mutta kannattaisi varmaan käydä katselemassa, miten liikkuu ja miten menee kasaan... Mulla on sellainen käsitys, että on Emmaljungan halpistuotanta... Onkohan se totta? vähän varauksella suhtaudun...
Quinnyjä olen itse katsellut. Tosin tuo freestyle on aika kookas. Ehkä mieluummin miettisin sitä Speediä. Tosin tuossa freestylessä istuin on sen mallinen, että siihen voisi saada kantokassin (joku muu merkki) ja jättää kopan kokonaan ostamatta!
Teutonian Spiritin ostaisin noista vaihtoehdoista ihan heti. Teutoniat on hyvälaatuiset ja toimivat. Itse pidän enemmän kantokassista kuin kovasta kopasta ja Teutonian on tosi hyvä. Ja rattaat toimivat takuulla vauvasta sinne n.3-vuotiaaksi, kun ovat tarpeeksi sirot ja näppärät isompaakin kuskata. - hommattiin..
mainitsemasi herqulekset.maalla asutaan ja tosi paljon liikutaan jalkaisin.olen ollu tyytyväinen etenkin liikkuvaan etupyörään,kätevä kaupoissa kun ei tartte koko kärryä kääntää.meil oli ekan talven pehmee kantokoppa,menee lämpöpussina tän talven eli tilava on.suojalumessa ei ehkä se paras vaihtoehto mut kokemusta emmaljungasta edellisten aikana ni ei nekään tahtonu kulkee sil kelil,yhtälailla tarras lumikii.mun mielestä ratas suht siro mut kuiteskin tukeva.ite halusin nämä nimenomaiset rattaat vimpalle.vaikkei mitkään juoksurattaat olekkaan ni aika kepeesti voi niitten kans myös hölkkäillä.
- Jäksy
Menee ylivoimaisesti pienimpään tilaan kasattuna.
Ominaisuuksia: Teleskooppiaisa, käännettävä istuin, 6-asentoinen selkänoja, isot ilmakumipyörät, parhaiten peittävä ja portaattomasti säätyvä äänetön kuomu, pehmeä kantokassi ja siinä tukeva putkirunko.
Kantokassista saa lämpöpussin.
- haet
Mulla Quinnyn freestylet. Vanhempi malli, kallistuvalla etupyörällä. Ja ihan mielettömän hyvät työntää!
Ja renkaat saa helposti irti, eli menee aika hyvänkokoiseen pakettiin kuitenkin.
S u o s i t t e l e n jos jostain vielä löydät tuota vanhempaa mallia. Se uushan on pyörivällä eetupyörällä, matka-ajossa huono. Shoppailureissuille ok.- vaunufriikki
tuon heiluripyörän saa kuitenkin lukittua kulkemaan suoraan? Useimmat saa juuri tuota "matka-ajoa" varten...
- kallistuvaa pyörää ei tartt...
vaunufriikki kirjoitti:
tuon heiluripyörän saa kuitenkin lukittua kulkemaan suoraan? Useimmat saa juuri tuota "matka-ajoa" varten...
Se on hyvä työntää vaikka lenkilläkin.
- Pahku
Tilasin Quinny freestylet ja vielä en ole päässyt testaamaan ihan oikeasti, koska vauva on vielä mahassa, mutta kommentoin kuitenkin testikokemusten perusteella ja miksi minä päädyin kyseiseen malliin.
- Maxi Cosin Cabriofixin saa pienillä helpoilla adaptereilla kiinni runkoon (Herqules, Britax yhdistelmässä oli ainakin melko rohjake tuo adapteri, muista kuten teutoniasta en tiä).
- Freestylet on näppärät laittaa pieneen läjään ja renkaat lähtee tosi helposti pois.
- Istuinkopan saa käännettyä, eli toimii yhdistelmävaununa kun kääntää kopan "kasvot" työntöaisaan päin ja itse ostin ihan universal pehmeän kantokopan lastentarvikkeesta (emma), joka ainakin sopii rattaaseen ja sille löytyy myös kiinnikkeet oikeasta kohdasta istuinosasta. Speedyssä ei saa koppaa käännettyä, joten siksi luovuin siitä ja halusin pehmeän kopan.
- Kulkevat tosi kevyesti ja lukitsemalla pyörän meno on sujuvaa ja suoraa vaikka juoksulenkille, koska käsijarruhan löytyy.
- Minun mielestä ne vaan oli myös siistin näköiset yksinkertaisuudessaan:)
- kertoisin mielellään oikeitakin kokemuksia ihan maastosta, mutta en vielä viitsi lähteä tyhjiä vaunuja työntämään ulos;)- minä vaan
Meille tuli juuri Freestylet. Miten ne kulkevat teillä? Meillä etummainen pyörä jää välillä aina väpättämään. Tuntuu, ettei se saa otetta maasta. Pitäisiköhän valittaa valmistajalle?
- elomamma08
minä vaan kirjoitti:
Meille tuli juuri Freestylet. Miten ne kulkevat teillä? Meillä etummainen pyörä jää välillä aina väpättämään. Tuntuu, ettei se saa otetta maasta. Pitäisiköhän valittaa valmistajalle?
Gesslein Vision S:t. Me ostimme ne ja ovat aivan mahtavat!! Suosittelen ehdottomasti. Joustavat paljon paremmin kuin esim. Quinnyt joita testasimme, ne tuntuivat todella jäykiltä. Noissa Gessleinissä saa ratasosan suuntaa vaihdettua tosi helposti, lisäksi runkoon saa kiinni Maxi-Cosin sekä Britaxin turvakaukalot erillisillä adaptereilla, jolloin saa matkaratasyhdistelmän.
Ei ole mitään negatiivista sanottavaa noista, ehdottomasti tsekkaa nuokin vaunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938