Kannattaako nyky-Dingoa mennä

keikalle katsomaan?

Miten on?

9

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokkisetä

KYLLÄ! Itsekin menossa viikonvaihteessa!

• Mikke

minäkin. Se ei ole vain pelkkä kokemus vaan menee täysillä elämyssektorille!

• pettynyt.

Olin pari viikkoa sitten Dingon keikalla ja petyin suuresti. Yhtyeen yhteissoitto ei ollut kohdallaan, ja kaikkein pettynein olin Neumannin lavaesiintymiseen ja käyttäytymiseen. Hänen "välispiikkinsä" olivat ala-arvoisia, ja luulen, että Neumann oli hieman humalassa.

Keikasta minulle jäi huono maku. Olen nähnyt Dingon 80-luvullakin keikalla, ja meno oli aivan toisenlaista. Nyky-Dingosta huomaa selvästi, että kyse on pelkästä epätoivoisesta rahastusyrityksestä.

• 13131314

Täysin samaa mieltä.

• ei kannata vaivautua
        13131314 kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Rahastusta sanon minä.

• kepa.rrr
        ei kannata vaivautua kirjoitti:

Rahastusta sanon minä.

Kyllä dingo vetää livenä helvetin hyvin nykyään.

Siellä ei huonoa lenkkiä ole.
        jos nipa nyt pienesssä on joskus niin so what. Rockn rolliin kuuluu pienet tömpsyt silloin tällöin, kysy vaikka popedan patelta.

• ........
        kepa.rrr kirjoitti:

Kyllä dingo vetää livenä helvetin hyvin nykyään.

Siellä ei huonoa lenkkiä ole.
        jos nipa nyt pienesssä on joskus niin so what. Rockn rolliin kuuluu pienet tömpsyt silloin tällöin, kysy vaikka popedan patelta.

toisinaan paremmin ja toisinaan huonommin...ja tömpsyt ei kuulu työntekoon, muina aikoina jokainen voi tömpsytellä just niin ku lystää...toivotaan ettei käy kuten patelle...

• kannata
        ei kannata vaivautua kirjoitti:

Rahastusta sanon minä.

Ei kannata, välipuheet on surkeet, humppelissa neuman. Mullekin oli pettymys kun kävin katsomassa, 80-luvulla oli ihan eri meininki, musiikki hyvää, ääni ihanan puhdas, pukeutuminen ihanaa, ihania kaikki, sai kaikki mukaan, Neuman oli hurmaava. Kaikki oli silloin hyvin, mutta silloin kun yritti siirtyä rokkiin kaikki meni minun mielestä pieleen. Nyt kaikki on pilalla, sen ymmärrän että ihminen vanhenee, mutta tämän päivän Dingo on pelkkää rahastusta, eikä mitään muuta. Neuman ei kunnioittanyt mun mielstä entisiä bäntiläisiä (jotka oli silloin 80-luvulla)silloin kun nosti Dingon pinnalle, muut olivat vastaan.

Ei kannata, pelkkää rahastusta!

• MIES mennä ollenkaan

Dingon keikoille?!? Voi olla herkälle hengelle turmioksi!! Luin tuossa juuri keikkakuvauksen imperiumi.netistä viime kesän DBTL:stä:

" Naiset dingot saavat vieläkin kuumaksi, jonka allekirjoittanutkin koki kuvausvälikössä, kun tuntemattomat kädet alkoivat yhtäkkiä hivellä niskaa. Onneksi tämä tapahtui kuitenkin Dingon, eikä vaikka Havana Blackin ystävien toimesta."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      319
      7544
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1843
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1171
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe