Kannattaako nyky-Dingoa mennä

keikalle katsomaan?

Miten on?

9

1047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokkisetä

      KYLLÄ! Itsekin menossa viikonvaihteessa!

      • Mikke

        minäkin. Se ei ole vain pelkkä kokemus vaan menee täysillä elämyssektorille!


    • pettynyt.

      Olin pari viikkoa sitten Dingon keikalla ja petyin suuresti. Yhtyeen yhteissoitto ei ollut kohdallaan, ja kaikkein pettynein olin Neumannin lavaesiintymiseen ja käyttäytymiseen. Hänen "välispiikkinsä" olivat ala-arvoisia, ja luulen, että Neumann oli hieman humalassa.

      Keikasta minulle jäi huono maku. Olen nähnyt Dingon 80-luvullakin keikalla, ja meno oli aivan toisenlaista. Nyky-Dingosta huomaa selvästi, että kyse on pelkästä epätoivoisesta rahastusyrityksestä.

      • 13131314

        Täysin samaa mieltä.


      • ei kannata vaivautua
        13131314 kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.

        Rahastusta sanon minä.


      • kepa.rrr
        ei kannata vaivautua kirjoitti:

        Rahastusta sanon minä.

        Kyllä dingo vetää livenä helvetin hyvin nykyään.

        Siellä ei huonoa lenkkiä ole.
        jos nipa nyt pienesssä on joskus niin so what. Rockn rolliin kuuluu pienet tömpsyt silloin tällöin, kysy vaikka popedan patelta.


      • ........
        kepa.rrr kirjoitti:

        Kyllä dingo vetää livenä helvetin hyvin nykyään.

        Siellä ei huonoa lenkkiä ole.
        jos nipa nyt pienesssä on joskus niin so what. Rockn rolliin kuuluu pienet tömpsyt silloin tällöin, kysy vaikka popedan patelta.

        toisinaan paremmin ja toisinaan huonommin...ja tömpsyt ei kuulu työntekoon, muina aikoina jokainen voi tömpsytellä just niin ku lystää...toivotaan ettei käy kuten patelle...


      • kannata
        ei kannata vaivautua kirjoitti:

        Rahastusta sanon minä.

        Ei kannata, välipuheet on surkeet, humppelissa neuman. Mullekin oli pettymys kun kävin katsomassa, 80-luvulla oli ihan eri meininki, musiikki hyvää, ääni ihanan puhdas, pukeutuminen ihanaa, ihania kaikki, sai kaikki mukaan, Neuman oli hurmaava. Kaikki oli silloin hyvin, mutta silloin kun yritti siirtyä rokkiin kaikki meni minun mielestä pieleen. Nyt kaikki on pilalla, sen ymmärrän että ihminen vanhenee, mutta tämän päivän Dingo on pelkkää rahastusta, eikä mitään muuta. Neuman ei kunnioittanyt mun mielstä entisiä bäntiläisiä (jotka oli silloin 80-luvulla)silloin kun nosti Dingon pinnalle, muut olivat vastaan.

        Ei kannata, pelkkää rahastusta!


    • MIES mennä ollenkaan

      Dingon keikoille?!? Voi olla herkälle hengelle turmioksi!! Luin tuossa juuri keikkakuvauksen imperiumi.netistä viime kesän DBTL:stä:

      " Naiset dingot saavat vieläkin kuumaksi, jonka allekirjoittanutkin koki kuvausvälikössä, kun tuntemattomat kädet alkoivat yhtäkkiä hivellä niskaa. Onneksi tämä tapahtui kuitenkin Dingon, eikä vaikka Havana Blackin ystävien toimesta."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe