En ymmärrä kun joka paikassa sanotaan että pitäs hankkia löysän pelaajan imago. Minusta tiukan pelaajan imago on paljon parempi. Sillon kun mulla on löysän pelaajan imago, rupeaa ketuttamaan, syynä tähän on että aina pitäs osua, ei voi bluffata, porukka maksaa liikaa. Kun mulla on tiukkiksen imago ei tarvii osua, siinä onki miettimistä muille ku tiukka ukko panostaa vaikka boardi ois pieniä kortteja tai mitä tahansa. Niin ja suurin osa flopeistahan menee ohi. Kommentoikaa
Imagosta
2
346
Vastaukset
- pienissä limiiteissä
En tiedä mitä tasoja pelailet mutta varsinkin pienemmissä limiiteissä imagolla ei ole hirveän suurta merkitystä.
Olen huomannut semmoisiakin tilanteita 50nl:ssä ja alle että jos jollakin pelaajalla sujuu hyvin niin silloin toiset pelaajat tuntuvat jopa työntävän rahansa sille pelaajalle. Tass jos pelaaja tuntuu pelaavan huonosti ja liikaa kortteja niin silloin vastustajat tiukentavat peliään.
Kannattaa tietysti pyrkiä edes hieman osoittamaan aggressiivisuutta ainakin shorteissa. Muuten ei saata tulla maksuja hyvilläkään korteilla mutta pääsääntöisesti kannattaa pelata omaa peliä. Ei keskittyä siihen mitä muut sinusta ajattelevat tai minkälainen imago sinulla on.- ::::::::::::::::::::::
Imagolla ei ole vitunkaan väliä. Suurin osa pelureista pelaa huvikseen ja kattoo samalla telkkaria, eikä juuri kiinnitä huomioita muiden peliin. Pelataan vain jaetut kortit.
Isojen poikien pelit on asia erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017533
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1025476- 835017
- 1364394
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492793
- 522759
- 612377
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102334Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.541928