Kuinka käy Kuuban?

LiittykääYhteen

Kuinka käy Kuuban Fidelin kuoleman jälkeen?

Toivon että Castro valitsee hyvän seuraajan.

Monet uskovat Raulista tulee seuraava Kuuban johtaja.

9

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Castron menehtyessä Kuuballe koittaa vapaus kommunismin helvetistä.

    • välikauden

      Raul toimii välikauden johtajana - ikämies kun on - ja hänen kuolemansa jälkeen Kuuballe valitaan keski-ikäinen seuraaja elinikäiseksi kaudeksi, joten odotettavissa kommunismin voittokulkua ainakin seuraavat 40 vuotta.

    • Mitä ihmettä sinä kirjoitat???

      "Toivon että Castro valitsee hyvän seuraajan."

      Vai valitsee kommunistien paratiisissa johtaja seuraajansa!!!

      Tämäkö on sitä kuuluisaa kommunistista demokratiaa??

      /Kalle, joka nauraa paskaset räkänaurut punikkilaan - taas yksi punikki kirjoittaa nopeammin kuin ajattelee

      • sana...

        Castron sana on se, joka painaa seuraajaa valitessa. Castro on jo varmaankin seuraajavalintansa tehnyt ja niinpä Kuuban kommunistinen tie saa edelleen jatkua hamaan tulevaisuuteen


      • sana... kirjoitti:

        Castron sana on se, joka painaa seuraajaa valitessa. Castro on jo varmaankin seuraajavalintansa tehnyt ja niinpä Kuuban kommunistinen tie saa edelleen jatkua hamaan tulevaisuuteen

        Ei tässä ollutkaan kysymys siitä, että miten paljon castron sana painaa hänen seuraajaansa valitessa, vaan kysymyksessä on kommunistien käsitys demokratiasta.

        "Castro on jo varmaankin seuraajavalintansa tehnyt..."
        Onko mielestäsi kommunistinen demokratia toteutunut castron itse valitessa seuraajansa??

        Siitä tässä on kysymys.

        /Kalle, joka nauraa paskaset räkänaurut punikkilaan - vain kuuluu kommunistien demokratiaan johtajan oikeus valita seuraajansa


      • luokkaa
        antipunikki kirjoitti:

        Ei tässä ollutkaan kysymys siitä, että miten paljon castron sana painaa hänen seuraajaansa valitessa, vaan kysymyksessä on kommunistien käsitys demokratiasta.

        "Castro on jo varmaankin seuraajavalintansa tehnyt..."
        Onko mielestäsi kommunistinen demokratia toteutunut castron itse valitessa seuraajansa??

        Siitä tässä on kysymys.

        /Kalle, joka nauraa paskaset räkänaurut punikkilaan - vain kuuluu kommunistien demokratiaan johtajan oikeus valita seuraajansa

        Kuuban demokratia on Pohjois-Korean luokkaa. Molemmat ovat sosialistisia monarkioita.


    • Myyryläinen

      Mahtaako Kuuban saarron kaltaisissa oloissa olla mahdollista, että yhteiskunta kehittyisi normaalisti ja demokraattisesti? Poikkeusoloissa on yleensä poikkeukselliset olot. Niissä valtaapitävät kiinnittävät isensä valtaan poikkeuksellisin keinoin ja pystyvät sen vielä perustelemaankin uskottavasti ulkoisella uhalla.

      Muistatteko millainen älämölö käytiin Suomen eristämistämisestä kun ed. ulkoministeri ei pieneen aikaan päässyt visiteeraamaan U.S.A:han? Meidät oli eristetty ja me näivetymme ja surkastumme ja joudumme ties mihin. Jos tuollainen tilanne oli noin vaarallinen niin mitä aiheuttaa Kuuban tilanteen kaltainen yli 40v. saarto?

    • T Urpo

      Tämä kertoo koko kuvan. Diktaattori valitsee
      kansalle uuden diktaattorin ja demokraattisen
      Suomen punapöhlöt, taputtavat käsiään idiootin
      näköisenä kuin vanhat dementikot Kremlin parvek-
      keella muinoin.

      Hyi helvetti!!!!

      Pitäisivät vapaat vaalit niin saarrotkin voisivat
      loppua ja Kuuban kansa päästä korpivaellukselta
      2000 luvulle.

      Jos veli valitaan veljen päätöksellä niin ei sii-
      tä voi sanaa demokratia tai kansanvalta käyttää.

      Kertoo teidän kommunistien perimmäisen ajatuksen
      juoksun aika karulla tavalla.

      Melkein täytyy mennä yrjölle!!!!!

      • siis Georgelle (engl.) kantelemaan :))!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe