Ihon punoitus ja verisuonet.

Roa-kuurin jälkeen poskiin ja leukapieliin ilmestyi todella paljon punaisia pieniä verisuonia ja iho punoittaa koko ajan. Johtuuko tämä ihon ohenemisesta? Olisiko mahd. että kuuri aiheutti mulle couperosa-ihon tai jtn? Mikä avuksi? Muuten iho on normaali, lukuunottamatta muutamia finniarpia.
0306
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Minttu-Maaria07 kirjoitti:

Roa-kuurin jälkeen poskiin ja leukapieliin ilmestyi todella paljon punaisia pieniä verisuonia ja iho punoittaa koko ajan. Johtuuko tämä ihon ohenemisesta? Olisiko mahd. että kuuri aiheutti mulle couperosa-ihon tai jtn? Mikä avuksi? Muuten iho on normaali, lukuunottamatta muutamia finniarpia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu