näin tuolla nimellä kulkevia kaloja kaupassa, ja ihastuin. nyt suunnittelen, josko voisin ottaa niitä uuteen akvaariooni. kalasuunnitelmat ovat vielä kesken, mutta tällaista olen miettinyt:
3-4 hunaja/kääpiö rihmistä
-10 pientä tetraa/barbia
6-8 jotain monnista(ehdotuksia?)tai 5 piikkistä
1-2 partista
ja sitten niitä lippukirjoja. montako niitä kannattais ottaa?ja kumpia sukupuolia? allas tulee olemaan 160-200l. onko ok?
lippukirjo
2
226
Vastaukset
- toinen Ellu
Voit ottaa niitä vaikka näin: uroksen ja kaksi naarasta. Omasta mielestäni tää on paras vaihtoehto... Nää fisut kun ei oo mitenkään agressiivisia tai isoja, ni useempiakin vois ottaa...
- Katja
Sun kalavalikoima näyttää suht hyvältä. Paitsi älä ota pieniä tetroja, koska ne voi hävitä ku ahvenet ovat isoja. Ota esim. kirsikkatetroja, ne on muutenkin todella kauniita aikuisina. Ota sekä monnisia n. 4-6, korumonniset ovat sitkeitä ja käytökseltään mielenkiintoisia, uivat myös pintavesissä, että piikkiäisiä 3-5. Partiksia ota 2 mutta samaa sukupuolta, lisääntyy hirveesti. Toinen rauhallinen laji on avainkirjoahven. Onnea vaan akvaariolle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939