Haapavedelle?
Miten saataisiin DRESSMANN
34
1178
Vastaukset
- jopelle
niinse laittaa helevetinmoisen rallin päälle niin saat puvun itelles.
- rassari-roope
j.jussiW-T kirjoitti:
kuin pelleillä hyvistä ideoista?
vaihtaa nyt jo -60luvun puvun muotikamppeisiin. menee kait ne viel muutaman vuojen, nuin nuorekkaan näkösellä miehellä
rassari-roope kirjoitti:
vaihtaa nyt jo -60luvun puvun muotikamppeisiin. menee kait ne viel muutaman vuojen, nuin nuorekkaan näkösellä miehellä
minulla periytyvää.
- ideoihin
j.jussiW-T kirjoitti:
kuin pelleillä hyvistä ideoista?
annetaan pelleilevä vastaus.
- kaokokayhko
ku lapsityöorjuus sallitaan...taikka sikiätte kymmenkertaisesti...eli keppii tai porkkanaa...hihi!!111!
- AVATTAVAAN
KAUPPIASTAVARATALOON DRESSMANN ISTUISI LOISTAVASTI.OLISIVAT HAAPAVETISET ENTISTÄ TYYLIKKÄÄMPIÄ.
- se on s-market
sokoksen ja s-marketin ero on aika valtava. Sokos on vähän, kuin stockman. siellon eri osastoja joilla omat kassat ja sokokset on ylensä helkutan isoja. Ees oulusa ei oo näitänykyjä sokosta. Jyväskylästä sellanen löytyy ja sielä hirviästi esim. vaatteita.
Mutta mitä me dressmannilla, ku ylivieskasta löytyy sellanen. Ku saatas tänne H&M, JC, Jimm & Jill ja monia muita vaateliikkeitä, joita ei lähitienohilta löyvy. se on s-market kirjoitti:
sokoksen ja s-marketin ero on aika valtava. Sokos on vähän, kuin stockman. siellon eri osastoja joilla omat kassat ja sokokset on ylensä helkutan isoja. Ees oulusa ei oo näitänykyjä sokosta. Jyväskylästä sellanen löytyy ja sielä hirviästi esim. vaatteita.
Mutta mitä me dressmannilla, ku ylivieskasta löytyy sellanen. Ku saatas tänne H&M, JC, Jimm & Jill ja monia muita vaateliikkeitä, joita ei lähitienohilta löyvy.ihmisiä jotka eivät halua asioida Ylivieskassa ja minä olen yksi niistä.
Minä käyn Ylivieskassa äärimmäisen pakottavassa tarpeessa ja niilläkin reissuilla mitä Ylivieskaan silloin teen,niin Vieskan Liikennekoululla puhuttelemassa entisiä naapureitani.- jokilaaksot..
j.jussiW-T kirjoitti:
ihmisiä jotka eivät halua asioida Ylivieskassa ja minä olen yksi niistä.
Minä käyn Ylivieskassa äärimmäisen pakottavassa tarpeessa ja niilläkin reissuilla mitä Ylivieskaan silloin teen,niin Vieskan Liikennekoululla puhuttelemassa entisiä naapureitani.Itse mielelläni käytän myös lähikuntien palveluita. Jos en jotain löydä Haapaveeltä, käyn joko Oulaisissa, Ylivieskassa tai Nivalassa.
Täytyy tunnustaa, että helpoimmin tie vie kuitenkin Ylivieskaan, koska valitettava tosiasia on se, että siellä on parempi valikoima vähän kaikkea. Tämä vain on totuus. Nivalassa on tullut käytyä esim. uimassa ja pelaamassa uppopalloa. Oulaisissa on käytettävissä mm. alueen sairaala. Sielki on joskus tullut oltua.
Autoni on ostettu Ylivieskasta.
Joskus harvoin saatan käydä ostoksilla myös Oulussa, mutta täytyy sanoa, että viimeaikoina ostosmatkailu Ouluun on mun osalta aikalailla vähentynyt sitten sen jälkeen, ku Ylivieskaan aukaistiin gigantti. Sitä ennen kävin oulun suunnalla gigantissa.
Niin. Miks helvetissä Jussi haluaa boikotoida jotain kaupunkia. Luuletko todella, että jokin kaupunki kaatuu yhden ihmisen boikotointiin. Haluatko kenties sitä, että Haapavesi sais kaikki palvelut ja ympäristökunnat kuolisi?
Sekö olisi hyvä asia?
Tiedätkö, mitä kävisi, jos tällainen ihme kävisi?
Kyllä siinä taantuis ennen pitkään haapavesikin.
Tää on niin kaukana kaikesta, ei edes junarataa mene ohitse. mitkä edellytyksest Haapavedellä edes olisi toimia aluekeskuksena.
Kehitetään tätä aluetta isompana kokonaisuutena, johon kaikki jokilaaksojen kunnat kuuluvat.
Jos sun kaltaiset ihmiset olis päättäjien paikalla, eläisimme kuin jossain neuvostoliitossa! jokilaaksot.. kirjoitti:
Itse mielelläni käytän myös lähikuntien palveluita. Jos en jotain löydä Haapaveeltä, käyn joko Oulaisissa, Ylivieskassa tai Nivalassa.
Täytyy tunnustaa, että helpoimmin tie vie kuitenkin Ylivieskaan, koska valitettava tosiasia on se, että siellä on parempi valikoima vähän kaikkea. Tämä vain on totuus. Nivalassa on tullut käytyä esim. uimassa ja pelaamassa uppopalloa. Oulaisissa on käytettävissä mm. alueen sairaala. Sielki on joskus tullut oltua.
Autoni on ostettu Ylivieskasta.
Joskus harvoin saatan käydä ostoksilla myös Oulussa, mutta täytyy sanoa, että viimeaikoina ostosmatkailu Ouluun on mun osalta aikalailla vähentynyt sitten sen jälkeen, ku Ylivieskaan aukaistiin gigantti. Sitä ennen kävin oulun suunnalla gigantissa.
Niin. Miks helvetissä Jussi haluaa boikotoida jotain kaupunkia. Luuletko todella, että jokin kaupunki kaatuu yhden ihmisen boikotointiin. Haluatko kenties sitä, että Haapavesi sais kaikki palvelut ja ympäristökunnat kuolisi?
Sekö olisi hyvä asia?
Tiedätkö, mitä kävisi, jos tällainen ihme kävisi?
Kyllä siinä taantuis ennen pitkään haapavesikin.
Tää on niin kaukana kaikesta, ei edes junarataa mene ohitse. mitkä edellytyksest Haapavedellä edes olisi toimia aluekeskuksena.
Kehitetään tätä aluetta isompana kokonaisuutena, johon kaikki jokilaaksojen kunnat kuuluvat.
Jos sun kaltaiset ihmiset olis päättäjien paikalla, eläisimme kuin jossain neuvostoliitossa!paikkakunta Ylivieska olisi jos sen kautta ei kulkisi tuota rautatietä,niin kuin alkuperäinen suunnitelma oli ollut.
- jokilaaksot...
j.jussiW-T kirjoitti:
paikkakunta Ylivieska olisi jos sen kautta ei kulkisi tuota rautatietä,niin kuin alkuperäinen suunnitelma oli ollut.
Mutta ainahan se rata ois jostain kohin vedetty. Ja sen varteen ois sitte muodostunu kunnat. Ei se sen kummempaa. Jos rata menisi muuta kautta, ni Suomi voisi olla erinlainen, mutta mitä sitte? Ehkä mekin asuttais sit jossain muualla. Ihimisethän ovat asettuneet asumaan sinne, missä on työpaikkoja. Oli se sitte ihan sama, oliko se lähin aluekeskus nimeltään Kurjenmutka, Alapimpero, Moisiovaara, tai Essoniemenmäki.
Tässä todellisuudessa se sattuu olemaan Ylivieska niminen kaupunki.
Ja Haapavesi niminen kunta nyt sattuu olemaan Ylivieskan kupeessa. Yhtälailla Haapavesi vois olla Kajjaanin kupeessa, tai vaikka venäjän puolella. Mutta turhaa tollasilla spekuloija ja miettiä. asiat ovat nyt näin ja sillä näppylä! jokilaaksot... kirjoitti:
Mutta ainahan se rata ois jostain kohin vedetty. Ja sen varteen ois sitte muodostunu kunnat. Ei se sen kummempaa. Jos rata menisi muuta kautta, ni Suomi voisi olla erinlainen, mutta mitä sitte? Ehkä mekin asuttais sit jossain muualla. Ihimisethän ovat asettuneet asumaan sinne, missä on työpaikkoja. Oli se sitte ihan sama, oliko se lähin aluekeskus nimeltään Kurjenmutka, Alapimpero, Moisiovaara, tai Essoniemenmäki.
Tässä todellisuudessa se sattuu olemaan Ylivieska niminen kaupunki.
Ja Haapavesi niminen kunta nyt sattuu olemaan Ylivieskan kupeessa. Yhtälailla Haapavesi vois olla Kajjaanin kupeessa, tai vaikka venäjän puolella. Mutta turhaa tollasilla spekuloija ja miettiä. asiat ovat nyt näin ja sillä näppylä!väärää kautta.
- Turpo Urpo
Oishan se huvittava näky ku ikämiehet polkis tuiskussa ja pyryssä tressmannin puvut päällä pitkin kirkon raitteja.Vaatteet kuin AATTEET.
- Elviira Kenkkunen
j.jussiW-T kirjoitti:
ikämiehiä?
syntymäaikasi vielä uudestaan.Tulleeko sinullekin noita dementiakohtauksia.Minä yritän tehdä sanaristikoita,ettei menis tämän pahemmaksi.
Elviira Kenkkunen kirjoitti:
syntymäaikasi vielä uudestaan.Tulleeko sinullekin noita dementiakohtauksia.Minä yritän tehdä sanaristikoita,ettei menis tämän pahemmaksi.
kommentilla Laitilan Markkua ja Antti-Jussi Vahtealaa,en itseäni.
- Elviira Kenkkunen
j.jussiW-T kirjoitti:
kommentilla Laitilan Markkua ja Antti-Jussi Vahtealaa,en itseäni.
kun väärin ymmärsin,vaikka luulen minäkin välillä itteäni parikymppiseksi,mutta kun muut eivät ole sammaa mieltä.
kun väärin ymmärsin,vaikka luulen minäkin välillä itteäni parikymppiseksi,mutta kun muut eivät ole sammaa mieltä.
isäni sanoi viimeisinä elin päivinään että hän vasta päässyt rippikoulusta,vaikka oli 75 vuoden ikäinen.
Mutta olikin hänen tapaistaan leikinlaskua ja minä olen perinyt häneltä saman tyylin.
- ????????
No,ette saa sinne käpykylään mitään erikoisliikkeitä,haaveile vaan!
- Elviira Kenkkunen
outoja miestenhousuja myyvät,että kolmella lahkeella vai oliko se,että toinen lahje kaupanpäälle?
- Elviira Kenkkunen
j.jussiW-T kirjoitti:
lahje lyhempi?
ovat kiinassa teheneet puvut niin kolmas lahje on hoopovetisille liian ahdas..
ovat kiinassa teheneet puvut niin kolmas lahje on hoopovetisille liian ahdas..
TULUSKUKKAROA.
- Elviira Kenkkunen
j.jussiW-T kirjoitti:
TULUSKUKKAROA.
Ettäkö tulta ja tappuraa.
Ettäkö tulta ja tappuraa.
miesten housujen kolmannesta lahkeesta.
- ei dressmania tarvita
sellanen on jo ylivieskasa.
Sielä tulleeki käytyä tosi ussein.
Mutta jos jottain vaatekauppoja tänne pittäis saaha, niin ehottomasti H&M, JC tai Jim & Jill. Tai joku muu, jota ei löyvy mistää naapurikunnasta. Jos tänne saatais resman, ni ei ylivieskalaiset ja nivalaaset, kalajokiset tai alavieskalaiset tulis tänne ostoksille, ku ne käy kuiteskii ylivieskan dressmannilla. Mutta jos täälä olis esim H&M, kävis myös ylivieskaset täälä meillä ostoksilla!- Näähän tiiät
j.jussiW-T kirjoitti:
välttämättä tarvitse Ylivieskan palveluita.
Mikä ihime sulla on ylivieskaa vastaan?
Nää tahot vastustaa vähän kaikkia.
Älä ees ylleistä, että haapavetiset ei tarvi ylivieskan palaveluita.
Minä ainaki oon käyttäny Ylivieskankin palveluita, kuten moni muukin tuntemani haapavetinen. Sielä on autokauppoja, korjaamoita ja huonekaluliikkeitä misä minäki oon käyny sillon tällön ostoksilla.
Tietysti sitä mielellään ostaa kaiken omasta pitäjästä, mutta aina ei löyvy sitä, mitä tarvii täältä.
Ja tiiän, että jonkin verran ostoliikennettä tullee ylivieskasta myös tänne. Eräs ylivieskalainen kaverini kävi Rengaspojilta ostamassa renkaat.
Eli yhessä toinen toistaan tukien kehitämme tätä aluetta. Jos me haapavetiset rupiamme joka asiasa pokkuroimaan vastaan, ja muutki tekkee niin, ni mikä on tään alueen tulevaisuus. Ei ainakaan myönteinen. Se on nähty jo takavuosina, jolloin jokainen kunta verissäpäin taisteli palveluistaan. kilpailtiin keskenään ja kaikki kärsi.
Nyt tätä aluetta kehitetään laajempana kokonaisuutena johon kuuluu mielestäni siika-,pyhä-, ja kalajokilaaksot!
Ja jokkaisen on hyvä pysyä elinvoimaisena, se on koko alueen etu. Mutta jossain niiden keskuspalveluidenkin on oltava.
Onko se nyt niin hirviää, jos ne sattuu löytymään Ylivieskasta? Onhan se kuitenkin tämän alueen isoin kunta ja pääradan varrella.. Näähän tiiät kirjoitti:
Mikä ihime sulla on ylivieskaa vastaan?
Nää tahot vastustaa vähän kaikkia.
Älä ees ylleistä, että haapavetiset ei tarvi ylivieskan palaveluita.
Minä ainaki oon käyttäny Ylivieskankin palveluita, kuten moni muukin tuntemani haapavetinen. Sielä on autokauppoja, korjaamoita ja huonekaluliikkeitä misä minäki oon käyny sillon tällön ostoksilla.
Tietysti sitä mielellään ostaa kaiken omasta pitäjästä, mutta aina ei löyvy sitä, mitä tarvii täältä.
Ja tiiän, että jonkin verran ostoliikennettä tullee ylivieskasta myös tänne. Eräs ylivieskalainen kaverini kävi Rengaspojilta ostamassa renkaat.
Eli yhessä toinen toistaan tukien kehitämme tätä aluetta. Jos me haapavetiset rupiamme joka asiasa pokkuroimaan vastaan, ja muutki tekkee niin, ni mikä on tään alueen tulevaisuus. Ei ainakaan myönteinen. Se on nähty jo takavuosina, jolloin jokainen kunta verissäpäin taisteli palveluistaan. kilpailtiin keskenään ja kaikki kärsi.
Nyt tätä aluetta kehitetään laajempana kokonaisuutena johon kuuluu mielestäni siika-,pyhä-, ja kalajokilaaksot!
Ja jokkaisen on hyvä pysyä elinvoimaisena, se on koko alueen etu. Mutta jossain niiden keskuspalveluidenkin on oltava.
Onko se nyt niin hirviää, jos ne sattuu löytymään Ylivieskasta? Onhan se kuitenkin tämän alueen isoin kunta ja pääradan varrella..varmasti Ylivieskassa syntynyt?
- Näähän tiiät
j.jussiW-T kirjoitti:
varmasti Ylivieskassa syntynyt?
Se on kotosi Ylivieskan niemelän kylältä, jossa sen vanhemmat assuu edelleen, samoin isovanhemmat. Ja hän on itse syntynyt Niemelän kylällä, missä myös hänen isänsä. Mutta sitä en sitte tiiä, missä ne isovanhemmat ovat syntyneet. Toinen niistä on ainaki syntyny Lappajärvellä.
Näähän tiiät kirjoitti:
Se on kotosi Ylivieskan niemelän kylältä, jossa sen vanhemmat assuu edelleen, samoin isovanhemmat. Ja hän on itse syntynyt Niemelän kylällä, missä myös hänen isänsä. Mutta sitä en sitte tiiä, missä ne isovanhemmat ovat syntyneet. Toinen niistä on ainaki syntyny Lappajärvellä.
omistaja veljekset ovat syntyneet Haapavedellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663