keikka

mcrfan

moi tähän saa vastata kaikki jotka oli mcrn keikalla ja sieltä tunnelmia,toki muutkin mielipiteitään mcrstä.ite en sinne päässy ja siks haluisin kuulla tunnelmia!!!!kiitos!

8

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • My Chemical Rose

      Mun piti päästä 3.7 Helsingin keikalle .. mutta koska mun kamu ei päässy niin päätti äippä että en minäkään meen.Ei se olis ollu niin kaamee paikka,mutta olin jo lippu jonossa ja olisin ollut SEURAAVA!Mä melkee porasin ku mut vedettiin pois jonosta!Mutta,onneksi kuulin vähän liveä ku yks tuttu joka pääs sinne soitti mulle ja käski kuunnella keikkaa puhelimen kautta..Kylläh ... :D

      Ja 3.7 oli viel mun syntymäpäivä!

      Joten kertokaas mullekki vähä tunnelmii!! ;)

      • mcrlover<3

        tiedän kyl et se keikka oli 3.7.mut eiks sen alunperin pitäny olla 4.7.??????


      • TrueMCRFan
        mcrlover<3 kirjoitti:

        tiedän kyl et se keikka oli 3.7.mut eiks sen alunperin pitäny olla 4.7.??????

        No ei..3.7 oli aivan alkuperäinen päivä:)
        Oli siel ihan mahtavaa:D


      • TrueMCRFan kirjoitti:

        No ei..3.7 oli aivan alkuperäinen päivä:)
        Oli siel ihan mahtavaa:D

        nii ku mun isosisko oli siel ja se oli puhunu jotain 4.7. päiväst..........


    • demolition_lover

      Olin keikalla 3.7. se sitten tais olla.
      Itteäni ärsytti jo etukäteen se että en saanu seisomapaikkaa, vaan olin katsomossa ihan liian kaukana.
      Kiikarit olin varannu mukaan mut silti en nähny tarpeeks tarkkaan bändin jäseniä, varsinkin Gerardia suurimman osan ajasta tiirailin.
      Ekaks alko ihan sairas kirkuminen ja huutaminen, olin ostanu korvatulpat, mut unohdin sit keikan alkaessa laittaa ne korviin, kyllä vähän särisi korvissa keikan jälkeen. Sit kun bändi tuli lavalle niin tuntu kun paikka ois räjähtäny. Muistan vieläkin et ne alotti biisillä "This is how i disappear" mikä sopi mun mielestä tosi hyvin just siihen. Oli aivan mahtava keikka kyllä. Paras keikka millä ikinä oon ollu. Olin tosi tyytyväinen et ne soitti melkein kaikki biisit Three Cheers for Sweet Revenge ja The Black Parade-albumeilta.
      Vähän jäin kaipaamaan ekan levyn biisejä, esim. Demolition Lovers ois ollu ihana kuulla. Sit keikan loppupuolella joku soitti sellasen soolon pianolla, ja siit lähti "Cancer", Gerard laulo sen lavalla yksin. Siinä vaiheessa tuli itku, tai oli se tainnu tirahtaa jo aikasemminkin, mut Cancerin aikana tuli ihan kunnolla.
      Aivan todella supermahtava keikka!Olen aivan varmasti seuraavalla keikalla toivon mukaan seisomapaikalla lähellä lavaa.
      Keikan jälkeen tuli kauheet henkiset laskut. Kun se oli ohi. Ja tosi haikee olo.
      Mut... seuraavaa kertaa odotellessa.

      • mcrlover<3

        nii mun isosisko oli siel kans mut seki oli kaukana ja yritti kattoo kiikareil mut ei harmikseen nähny melkeen mitään....mä kadun nyt ku en menny sinne,tai en ois siis päässykään..ja mä olin vast vähän aikaa ollu fani,joten mul ei ollu niin kauheet hinkuu päästä sinne,en tienny bändist melkeen mitään sillon mut nyt mä oon tosi uskollinen fani....seuraavaks ku ne tulee ni mä varaan liput heti ja toivon et saisin eturivin paikat!!!!


    • DeadRomance

      se oli aivan mielettömän ihana

    • Nimetön

      Olin kyseisellä keikalla 3.7. Sitä edelsi kuuden tunnin hikinen ja tukahduttava automatka Helsinkiin, ajatusten häthätäinen kasaaminen ja laittautuminen ja sitten matkaan. Liput ostin muistaakseni samana päivänä (illalla) kun ne tulivat myyntiin ja sain valitettavasti istumapaikat itselleni ja poikaystävälleni (vaikka tietenkin siis toivoin lavan edestä parhaita paikkoja :D). Vanhempia piti kyllä koko päivä suostutella kun "on niin kalliit" ja erinäisiä käytännön suunittelu ongelmia oli kun olen täältä korvesta.

      Ilta oli mieletön! Kyyneleet alkoi valua silmistä ekan sävelen kajahtaessa ilmoille yleisön mylvittyä varmaan viisi minuuttia ennen sitä. Upean tunnelman teki yleisö, joka hukutti välistä bändin alleen, ja se miten keikkaa oli odottanut puoli vuotta ja sitä edeltänyt intensiivinen reilun vuoden pituinen "fanitus". Lauloin kaikki kappaleet kahta lukuun ottammatta (b-puolen raidat). Poikaystävälleni Billy Talentin esiintyminen oli suurempi juttu kuin MCR:n, koska hän pitää enemmän siitä. Siltäkin osin onnistunut. Helena oli aivan nappi lopetus. Illan uskomattomuudesta huolimatta jäin kaipaamaan ekan levyn kappaleita kuten our lady of sorrowsia. Ei voi sanoa muuta kuin, että keikka oli onnistunut ja yleisö mitä ihanin ja niin hyvin mukana ja lauloi kuin enkelikuoro :)

      Paras keikka ikinä, tulen varmasti aina sen muistamaan. Täytyy kiittää kaikkia keikalla olleita siitä :>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1275
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1125
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      811
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      349
      625
    Aihe