Mieheni on todella kova kuorsaamaan ja ottaahan se päästä öisin.
Mutta kun herään ku rakas kuorsaa vieressä niin laitan ikkunan raolle että pääsee raikas ilma makkariin ja niinpä tuhisee rakas kuin pieni vauva;)
Suosittelen kokeilemaan, paljon vain täkkejä sänkyyn niin ei tule vilu....
Olen löytänyt avun mieheni
7
3451
Vastaukset
- ohi on
Olen 50- vuotta kuullut aamulla kuinka kauhea kuorsaaja olen. Nyt se on ohi. Homeopatia auttoi. Nyt herään aamulla virkeänä uuteen päivään. Ääni on vielä vähän käheän seksikäs, mutta kuorsaus on loppu.
- Beryllinen
lopetti kuorsauksen kun annoin hänelle vyöhykehoitoa. Viikon jo kaveri on nukkunut kuin possu, vain pientä tuhinaa kuuluu. Entiseen megahälyyn verrattuna aivan siedettevää. On molempien unenlaatu parantunut huomattavasti! Eli uskon, että vaihtoehtohoidot tehoavat paljon paremmin kuin kaiken maailman lääkejutut. Eikä näitä vaihtoehtoja kokeilemalla saa mitään pahaa aikaiseksi, eikä jää lääkejäämiä elimistöön. Ja jalkojen käsittely/hieronta tekee muutenkin hyvää koko keholle, vaikkei se olisikaan ihan "aitoa" vyöhyketerapiaa.Suosittelen!
- härdellinski
Riittävällä nukkumapaikan tuuletuksella on HYVIN ratkaiseva merkitys häiriöttömälle unelle.
Viimetteks toissa yönä jäi terveysikkuna kiinni. Heräsin melko väsynä ja ärtyisenä.- 123
Mikä sen homeopaattisen lääkkeen nimi on???
- makkarin
ikkuna ollut aina auki,ja kuorasus on jatkunut yhtä kauan.
- maireriitta
En voi avata ikkunaa sidepölyn takia ja helpottaa oloani,kun meheni kuorsaa.
- "24"
Ikkunaan tulee laittaa avatun ikkunan puitteisiin kehikko, johon kiinnitetään sääskiverkko ja sitten allergiakangasta, joka estää siitepölyn tulon huoneeseen. Allergiakangasta myy Terveysilma ja se löytyy netistä lähemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1594554Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321307- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen681019En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies115920