sanoin pahaa

en tarkoita

mua kaduttaa aivan älyttömästi ne sanat mitä sinulle ihanalle miehelle sanoin, et taatusti enää halua minulle puhua, mokasin pahasti se oli väärinkäsitys, luulin omiani
Anna anteeksi, haluan vielä sanoa sen mitä oikeasti tarkoitan

6

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä (m)

      Mä sanoin todella pahaa naiselle, yhdelle mun elämäni tärkeimmistä ihmisistä. En osannut tehdä sitä tyylikkäästi. Vihaan vain itseäni, en häntä.

      Olen pahoillani.

      • toiselle sanoa

        pahaa tyylikkäästi?


      • paha mies
        toiselle sanoa kirjoitti:

        pahaa tyylikkäästi?

        ei voi, mutta sanoa toiselle, että itsellä on paha olla. Eikä jaksa enää syyllistämättä toista siitä omasta pahasta olostaan.

        Syyllistin sitten oikein olan takaa. Toki pyysin anteeksi, muttei sanomisiaan enää voi perua. Oltiin loppupeleissä samaa mieltä itse asiasta. Sekin tuntuu pahalta.


      • ymmärrä,
        paha mies kirjoitti:

        ei voi, mutta sanoa toiselle, että itsellä on paha olla. Eikä jaksa enää syyllistämättä toista siitä omasta pahasta olostaan.

        Syyllistin sitten oikein olan takaa. Toki pyysin anteeksi, muttei sanomisiaan enää voi perua. Oltiin loppupeleissä samaa mieltä itse asiasta. Sekin tuntuu pahalta.

        miksi pitää antaa oikein olan takaa? Eikö vähempikin pahanolon näyttäminen riittäisi? Niin pienessä hetkessä kun kerkeää sanomaan liian paljon sellaista, mitä on todella vaikea korjata jälkikäteen. Sen jälkeen kaikki on toisin, tiedän kokemuksesta.

        Olen tälaisen purkauksen yhteydessä kuullut olevani h**ra, ruma, läski, vastenmielinen ja ja ja, lista on loputon, kaikki mitä mieleen juolahtaa, henkilökohtaisia asioita myöten. En olisi ikinä voinut kuvitella, että toinen ihminen voi tahallaan niin paljon loukata ja satuttaa.

        Annoin anteeksi, mutta eihän ne pahat sanat sillä mihinkään katoa, ne jäävät ilmaan leijumaan. Vaikea kuvitella että joku ihan ohimennen sanoisi/huutaisi ne kaikki asiat, ilman että olisi miettinyt niitä pidempään. Itselleni ei tulisi edes puoliakaan mieleen vaikka miettisin, enkä siltikään ikinä loukkaisi ketään samalla lailla, koskaan.

        Kaikesta huolimatta toivon että hän olisi oppinut jotain ja löytäisi rinnalleen ihmisen jota kunnioittaa ja rakastaa. Mikä tärkeintä, olisi onnellinen.


      • paha mies
        ymmärrä, kirjoitti:

        miksi pitää antaa oikein olan takaa? Eikö vähempikin pahanolon näyttäminen riittäisi? Niin pienessä hetkessä kun kerkeää sanomaan liian paljon sellaista, mitä on todella vaikea korjata jälkikäteen. Sen jälkeen kaikki on toisin, tiedän kokemuksesta.

        Olen tälaisen purkauksen yhteydessä kuullut olevani h**ra, ruma, läski, vastenmielinen ja ja ja, lista on loputon, kaikki mitä mieleen juolahtaa, henkilökohtaisia asioita myöten. En olisi ikinä voinut kuvitella, että toinen ihminen voi tahallaan niin paljon loukata ja satuttaa.

        Annoin anteeksi, mutta eihän ne pahat sanat sillä mihinkään katoa, ne jäävät ilmaan leijumaan. Vaikea kuvitella että joku ihan ohimennen sanoisi/huutaisi ne kaikki asiat, ilman että olisi miettinyt niitä pidempään. Itselleni ei tulisi edes puoliakaan mieleen vaikka miettisin, enkä siltikään ikinä loukkaisi ketään samalla lailla, koskaan.

        Kaikesta huolimatta toivon että hän olisi oppinut jotain ja löytäisi rinnalleen ihmisen jota kunnioittaa ja rakastaa. Mikä tärkeintä, olisi onnellinen.

        tiedän, en käyttänyt noita sanoja sentään..
        mutta kuitenkin, väitin ettei hän rakasta, eikä välitä.

        Lopputulos toki olisi ollut sama arvostelematta itse henkilöä. Täytyy vain itse elää ja jaksaa asian kanssa ja toivoa, että molemminpuolinen kunnioitus vielä jostain löytyy. Vaikka mistään suhteesta on turha haaveillakaan.


    • anteeksiannosta

      Mitä kauemmin annat asian olla ja pidät sanat sisälläsi, sitä vaikeammaksi ne tulee toiselle osapuolelle joskus hyväksyä.
      Jos pyydät anteeksi ikuisuuksien päästä niin se on jo suorastaan loukkaavaa, kun toinen on kaiken yrittänyt unohtaa.
      Jos tahdot ettei kuva sinusta ole hällä täysin romuttunut niin kerro edes jotain...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe