miksi, m ja n ei voi

olla vaan kavereita..

eroni jälkeen ihmettelen, miksi ei vapaat miehet voi olla vaan kavereita, mun kanssa muualla kuin tuolla harrastuksissa tai kapakoissa?
Miksi he ei voi tulla ns. kylään muuten vaan seuraksi?
Ennen liittoani kun oli sinkku oli mul semmosii kavareita, miksi ei nyt, onko se joku este että asun lasteni kanssa...pitäskö mun sanoo niille miehille etten hae isää lapsilleni vaan tahdon vain juttuseuraa iltoihini...en seksiä!! pelkää jutusteluu, miesten mielipiteitä asjoista!
Pelkääkö miehet yh.äitejä ettei heidän kotia voi mennä, pelkästään juttelemaan tai pelaamaan, kuluttaman aikaa...en ymmärrä.kertokaa joku, onko jollain yh.äidillä samoja kokemuksia? ja MIEHET miksi ei voi käydä kyläs yh.äidin luona samalla lailla kuin jonkun mies kaverin luona?

4

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muka vois

mä ainakin voin.
      ei ole este ollenkaan että jollain pyörii muksuja kotona mutta onhan siinä se kun ei aina tiedä kuinka se exä suhtautuu ja onko pihalla hauliruutan kanssa varttumassa kun sun ystävä lähtee iltasufeelta veks.
      ei ole tähän päivään mennessä kuitenkaan kukaan varttunu että hyvin nuo on menneet.
      välillä tosin sitte heilahtanu sinne sexin puolellekkin mutta sallittakoon se ystävillekkin.
      avaraa katsetta vaan kehiin niin kyllä niitä kavereita löytyy meistä miehistäkin.

• hormoonit...

Muutaman kerran kylläkin tullut sellainen tilanne eteen että on vaan mennyt kahville ja siellä on ollut puutteessa oleva yksinhuoltaja härillään vastassa.

Ei se niin häävi tunne ole sekään jos joutuu jostain syystä pihtaamaan. Ja pääsääntöisesti nainen suuttuu loppuiäkseen, jos sille ei anna. Omituista sinällään että naiset kyllä itse pihtaavat minkä kerkeävät ja oletavat että miehet ei oo moksiskaan...

• alkuper.kirj.

huomaatteko....kaveruudesta puhuin!

Seksiin kääntyi taas jutut!!

Ja minkä takia yh.äidit olis puutteessa eläviä....
        ei varmaan sen enempää kuin suhteessa elävätkään.

Itse saan seksiä niin paljon ku haluun...onhan ne lapset joskus isällään ja NUKKUVAT YÖLLÄ!!

Oikeesti..mulla oli montakin kaverii, ennen liittooni ja ei koskaan tehnyt mieli heidän kanssa seksii ja eivät kans koskaan yrittäneet mitään, heillä omat seksi kaverit ja mulla omat , miksi nyt kun olen vanhempi se ei muka toimisi...ei se oo pihtaamista jos ei "mies ystävä" kiihota.
        Onko miehet sit keski ikäsinä semmosii et heille kelpaa kaikki naiset? jopa ystävii tarvii koittaa..? siitäkö se johtuu sit et ne vaimot elää kotona puutteessa, kun he juoksee ystävien sängyissä.Eli keski ikäsille miehille ei naisen ystävyys merkkaa mitään..seksi vaan.
        Itse en vonkaa miehii, eikä koskaan ole tullut tilannetta et mies ois sanonut ei...mulla kun käynyt niin et miehet on sen aloitteen tehnyt, en minä. ja kyl miehet on hienosti suhtautunut jos sanoin ei! Uskon et naisille kova pala jos mies ei " anna"!! huom ei saa yleistää...ei siis kaikille, ehkä!!

• mutta useimmiten se ei toimi pitkään naisen lokiikalla :=)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2091
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      157
      1984
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1946
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1202
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      997
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      33
      789
    Aihe